Osprzęt do KYMCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony itd.
- Wojtek30
- Posty: 36
- Rejestracja: pt 13 paź, 2017
- Quad:: Kymco 500 irs
- Imię: Wojciech
- Lokalizacja: Tarnów
Osprzęt do KYMCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony itd.
Witam wszystkich!
Jako że zakupiłem nowy egzemplarz Kymco mxu 500 irs (sprzęt dopiero do mnie idzie) proszę bardziej doświadczonych użytkowników o nastepujące informację:
1. czy ktoś montował podgrzewane manetki? Jakie, skąd?
2. jak zabezpieczyć quada? Zamówiłem zrobienie osłon spodu, planuje zakupić bumper, zastanawiam się natomiast nad zderzakiem tylnim oraz oklejaniu quada? Czy ktoś z waz zabezpieczał w ten sposób swojego Kymco?
3. czy ta pojemność pozwala na używanie pługa - tzn pewnie pozwala ale czy sprzęt się zbytnio nie męczy?
4. czy wciągarka którą daje producent daje rade?
5. Czy można gdziekolwiek kupić coś w rodzaju plandeki na kufry aby nie schlapać ich?
6. Czy ,,docieraliście " swoje quady na początku a jeśli tak to w jaki sposób ?
pozdrawiam,
Wojtek
Jako że zakupiłem nowy egzemplarz Kymco mxu 500 irs (sprzęt dopiero do mnie idzie) proszę bardziej doświadczonych użytkowników o nastepujące informację:
1. czy ktoś montował podgrzewane manetki? Jakie, skąd?
2. jak zabezpieczyć quada? Zamówiłem zrobienie osłon spodu, planuje zakupić bumper, zastanawiam się natomiast nad zderzakiem tylnim oraz oklejaniu quada? Czy ktoś z waz zabezpieczał w ten sposób swojego Kymco?
3. czy ta pojemność pozwala na używanie pługa - tzn pewnie pozwala ale czy sprzęt się zbytnio nie męczy?
4. czy wciągarka którą daje producent daje rade?
5. Czy można gdziekolwiek kupić coś w rodzaju plandeki na kufry aby nie schlapać ich?
6. Czy ,,docieraliście " swoje quady na początku a jeśli tak to w jaki sposób ?
pozdrawiam,
Wojtek
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Osprzęt do KYMKCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony
Ad 1.
Led i grzane manetki to są jak dla mnie dwie podstawowe pozycje jeśli chodzi o doposażenie
Ad 2.
Wszystko zależy od tego jak i gdzie będziesz jeździł.
Są zwolennicy bumperów, podłóg i innych form "zabezpieczenia" włącznie z oklejaniem, są też przeciwnicy. Są też tacy co mają uczulenie na wagę a w tej kwestii na pewno wypowie się Mesel, który takie kymko posiada. Co do oklejania Dkfan na pewno sięwypowie
Ad 3.
Pozwala. Trochę oleju w głowie i da radę. Oczywiście nie będzie "szedł" jak traktor ale plac przed domem czy parking pod firmą odśnieżysz
Ad 4.
Nie sądzę. Polecam budżetową lecz bardzo dobrą wyciągarkę Dragon Winch 3500 HD
Chociaż nie wiem co producent daje na pierwszy montaż
Ad 5.
Można i to bez problemu. Poszukaj "Pokrowiec na plecak" a litraż dobierzesz sobie pod swój konkretny kufer/torbę.
Ad 6.
Tak. Tu też są różne szkoły. Niektórzy ogień od początku inni delikatnie.
Ja docierałem delikatnie z wymianami oleju w następującej konfiguracji :
Pierwszy po 100 km, drugi na 700, trzeci 1500 a później co 1500 km.
nie wiem jakie wymagania ma gwarant w Twoim przypadku i czy będziesz serwisował sprzęt w ASO
Czytaj forum, Mesel ma obszerny temat właśnie o tym quadzie.
Led i grzane manetki to są jak dla mnie dwie podstawowe pozycje jeśli chodzi o doposażenie
Ad 2.
Wszystko zależy od tego jak i gdzie będziesz jeździł.
Są zwolennicy bumperów, podłóg i innych form "zabezpieczenia" włącznie z oklejaniem, są też przeciwnicy. Są też tacy co mają uczulenie na wagę a w tej kwestii na pewno wypowie się Mesel, który takie kymko posiada. Co do oklejania Dkfan na pewno sięwypowie
Ad 3.
Pozwala. Trochę oleju w głowie i da radę. Oczywiście nie będzie "szedł" jak traktor ale plac przed domem czy parking pod firmą odśnieżysz
Ad 4.
Nie sądzę. Polecam budżetową lecz bardzo dobrą wyciągarkę Dragon Winch 3500 HD
Chociaż nie wiem co producent daje na pierwszy montaż
Ad 5.
Można i to bez problemu. Poszukaj "Pokrowiec na plecak" a litraż dobierzesz sobie pod swój konkretny kufer/torbę.
Ad 6.
Tak. Tu też są różne szkoły. Niektórzy ogień od początku inni delikatnie.
Ja docierałem delikatnie z wymianami oleju w następującej konfiguracji :
Pierwszy po 100 km, drugi na 700, trzeci 1500 a później co 1500 km.
nie wiem jakie wymagania ma gwarant w Twoim przypadku i czy będziesz serwisował sprzęt w ASO
Czytaj forum, Mesel ma obszerny temat właśnie o tym quadzie.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Osprzęt do KYMKCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony
1. Ja kupiłem grzane nakładki na manetki. Bardzo fajne rozwiązanie ale niektórym nie pasuje ze względu na grubość. Cena około 150 zł na alledrogo. Fajny led jest na naszej giełdzie. Uniwersalne, sprawdzone i polecane urządzenie. Sam takiego używam i jestem bardzo zadowolony.
2. Wszelkie dodatkowe bumpery i osłony to moim (i pewnie nie tylko) zdaniem zbytek łask. MXU jest ciężkie, ma mały prześwit i nie cierpi na nadmiar mocy. Obwieszanie go ciężkim "szpejem" tylko pogorszy jego zdolności terenowe. Ja mam seryjne osłony, seryjne zderzaki i nic się z nimi nie stało...a sprzęt lekko nie ma . Plastiki w Kymco łatwo się rysują ale są odporne na pęknięcia.
3. Pozwala. Pamiętaj tylko o jednym. Używanie pługa tylko i wyłącznie na biegu L. Inaczej zamęczysz sprzęgło, wariator, pasek itd.
4. Daje radę. Pamiętaj tylko o konserwacji. Do pługa idealna. Ze średnich opresji pomoże się wyratować. Z poważnej wklejki może nie dać rady. Jeśli natomiast za jakiś czas by padła to kupuj, tak jak Olsztyniak napisał 3500 HD.
5. Nie używam. Nie znam.
6. Silniki obecne są dotarte fabrycznie ale do pierwszego przeglądu warto sprzęt traktować troszkę delikatniej. Pełne otwarcie gazu stopniowo i dopiero po rozgrzaniu. Pewnie i tak będziesz miał fabryczne ograniczenie więc nie poszalejesz .
2. Wszelkie dodatkowe bumpery i osłony to moim (i pewnie nie tylko) zdaniem zbytek łask. MXU jest ciężkie, ma mały prześwit i nie cierpi na nadmiar mocy. Obwieszanie go ciężkim "szpejem" tylko pogorszy jego zdolności terenowe. Ja mam seryjne osłony, seryjne zderzaki i nic się z nimi nie stało...a sprzęt lekko nie ma . Plastiki w Kymco łatwo się rysują ale są odporne na pęknięcia.
3. Pozwala. Pamiętaj tylko o jednym. Używanie pługa tylko i wyłącznie na biegu L. Inaczej zamęczysz sprzęgło, wariator, pasek itd.
4. Daje radę. Pamiętaj tylko o konserwacji. Do pługa idealna. Ze średnich opresji pomoże się wyratować. Z poważnej wklejki może nie dać rady. Jeśli natomiast za jakiś czas by padła to kupuj, tak jak Olsztyniak napisał 3500 HD.
5. Nie używam. Nie znam.
6. Silniki obecne są dotarte fabrycznie ale do pierwszego przeglądu warto sprzęt traktować troszkę delikatniej. Pełne otwarcie gazu stopniowo i dopiero po rozgrzaniu. Pewnie i tak będziesz miał fabryczne ograniczenie więc nie poszalejesz .
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Osprzęt do KYMKCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony
Jak Łukasz już wspomniał miałem do czynienia z Mxu500irs co więcej ten właśnie quad ukształtował moje podejście do kwestii masy quada i obwieszania go dodatkami. Oczywiście są wyjątki gdzie dodatkowa osłona jest potrzebna lub bumper wyrównuje źle rozłożoną masę.
Wracając do Mxu, zarówno ono jak i żaden quad który nie ora spodem po ostrych skałach innych niż fabryczne osłon nie potrzebuje. Co więcej czasem te fabryczne znoszą niektóre uderzenia lepiej niż aluminium które się mocno odkształca.
Jak Marcin wspomniał Mxu ma rekorodowo mały prześwit i dodawanie ciężaru sytuacji nie polepsza. Podobnie rzecz ma się się z dodatkowym bumperem Kymco ma mocno wysunięty do przodu zderzak, dodanie do tego bumpera powoduje że nie wyjedziesz prawie z żadnego rowu bo ryjesz nim w ziemi ze względu na fatalny kat natarcia.
Bynajmniej nie jestem tez w kwestii mxu500 teoretykiem, kilka lat temu posiadałem najbardziej zmodyfikowany egzemplarz w polsce, wyposażony w osłony spodu, bumper, snorkle, chłodnicę przeniesiona na bagażnik, podwyższone zawiwazenie, dystanse i inne dodatki. Byłem z niego bardzo dumny dopuki nie pojechałem nim w prawdziwy teren z ludźmi którzy potrafili jeździć. Okazało się że każdy z tych dodatków zmniejszał dzielność terenową Kymco i nadawał się do zdjecia, jedyne co się przydawało to dodatkowa lampa LED i grzane manetki.
Jeżeli chodzi o odśnieżanie to ja używam z powodzeniem CF500, oczywiście przy pchaniu większej ilości śniegu należy to robić na L
Wracając do Mxu, zarówno ono jak i żaden quad który nie ora spodem po ostrych skałach innych niż fabryczne osłon nie potrzebuje. Co więcej czasem te fabryczne znoszą niektóre uderzenia lepiej niż aluminium które się mocno odkształca.
Jak Marcin wspomniał Mxu ma rekorodowo mały prześwit i dodawanie ciężaru sytuacji nie polepsza. Podobnie rzecz ma się się z dodatkowym bumperem Kymco ma mocno wysunięty do przodu zderzak, dodanie do tego bumpera powoduje że nie wyjedziesz prawie z żadnego rowu bo ryjesz nim w ziemi ze względu na fatalny kat natarcia.
Bynajmniej nie jestem tez w kwestii mxu500 teoretykiem, kilka lat temu posiadałem najbardziej zmodyfikowany egzemplarz w polsce, wyposażony w osłony spodu, bumper, snorkle, chłodnicę przeniesiona na bagażnik, podwyższone zawiwazenie, dystanse i inne dodatki. Byłem z niego bardzo dumny dopuki nie pojechałem nim w prawdziwy teren z ludźmi którzy potrafili jeździć. Okazało się że każdy z tych dodatków zmniejszał dzielność terenową Kymco i nadawał się do zdjecia, jedyne co się przydawało to dodatkowa lampa LED i grzane manetki.
Jeżeli chodzi o odśnieżanie to ja używam z powodzeniem CF500, oczywiście przy pchaniu większej ilości śniegu należy to robić na L
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Wojtek30
- Posty: 36
- Rejestracja: pt 13 paź, 2017
- Quad:: Kymco 500 irs
- Imię: Wojciech
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Osprzęt do KYMKCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony
Dzięki za odzew!
http://www.kymco.pl/mxu-500-irs-4x4_p_83.html#
będzie więc miał z metr długości. Zamierzam jeździć w błocie i w deszczu więc coś wodoodpornego by się przydało.
http://allegro.pl/podgrzewane-manetki-o ... 30983.html ?
Niestety spód właśnie mi zakładają więc już,, po ptakach ".
Snurkle jak sądze niepotrzebne dlatego, że zalewając naszego Kymco po łokcie nie pojedzie w bajorze ze względu na brak mocy?
Czy możesz zalinkować jakiś godny uwagi led?
Na plecaki chyba będzie mały, kufer mam fabryczny:Ad 5.
Można i to bez problemu. Poszukaj "Pokrowiec na plecak" a litraż dobierzesz sobie pod swój konkretny kufer/torbę.
http://www.kymco.pl/mxu-500-irs-4x4_p_83.html#
będzie więc miał z metr długości. Zamierzam jeździć w błocie i w deszczu więc coś wodoodpornego by się przydało.
coś takiego będzie ok:mesel pisze: 1. Ja kupiłem grzane nakładki na manetki. Bardzo fajne rozwiązanie ale niektórym nie pasuje ze względu na grubość. Cena około 150 zł na alledrogo.
http://allegro.pl/podgrzewane-manetki-o ... 30983.html ?
własnie napisałem dilerowi żeby mi zdjął to ograniczenie ale milczy. Będę musiał sam? Uważają to za łamanie prawa?mesel pisze:6. Silniki obecne są dotarte fabrycznie ale do pierwszego przeglądu warto sprzęt traktować troszkę delikatniej. Pełne otwarcie gazu stopniowo i dopiero po rozgrzaniu. Pewnie i tak będziesz miał fabryczne ograniczenie więc nie poszalejesz .
dobrze że o tym napisałeś bo byłem w trakcie zamawiania:DDKfan pisze:Jak Marcin wspomniał Mxu ma rekorodowo mały prześwit i dodawanie ciężaru sytuacji nie polepsza. Podobnie rzecz ma się się z dodatkowym bumperem Kymco ma mocno wysunięty do przodu zderzak, dodanie do tego bumpera powoduje że nie wyjedziesz prawie z żadnego rowu bo ryjesz nim w ziemi ze względu na fatalny kat natarcia.
Niestety spód właśnie mi zakładają więc już,, po ptakach ".
to bardzo ciekawe co piszesz, w jaki sposób podniosłeś zawieszenie i dlaczego się to nie sprawdziło?DKfan pisze: podwyższone zawiwazenie, dystanse i inne dodatki. Byłem z niego bardzo dumny dopuki nie pojechałem nim w prawdziwy teren z ludźmi którzy potrafili jeździć. Okazało się że każdy z tych dodatków zmniejszał dzielność terenową Kymco i nadawał się do zdjecia, jedyne co się przydawało to dodatkowa lampa LED i grzane manetki.
Snurkle jak sądze niepotrzebne dlatego, że zalewając naszego Kymco po łokcie nie pojedzie w bajorze ze względu na brak mocy?
Czy możesz zalinkować jakiś godny uwagi led?
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Osprzęt do KYMKCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony
Będzie ok.Wojtek30 pisze:coś takiego będzie ok:
http://allegro.pl/podgrzewane-manetki-o ... 30983.html ?
U kogo kupiłeś sprzęt ?Wojtek30 pisze: własnie napisałem dilerowi żeby mi zdjął to ograniczenie ale milczy. Będę musiał sam? Uważają to za łamanie prawa?
Pojazd bez blokady, o której mówimy nie spełnia warunków homologacji więc masz odpowiedź. Blokady jednak w znakomitej większości przypadków są zdejmowane. Oczywiście dla serwisu samodzielne zdjęcie blokady jest powodem do odrzucenia wszelkich ewentualnych roszczeń z tytułu gwarancji.
Sprzęt jest z wtryskiem czy z gaźnikiem ? Jeśli z gaźnikiem to wszystko ładnie Ci opiszę. Sprawa jest banalnie prosta .
Zapewne zmieniając rozmiar opon na 26".Wojtek30 pisze:to bardzo ciekawe co piszesz, w jaki sposób podniosłeś zawieszenie i dlaczego się to nie sprawdziło?
Tak nie jest. Możesz wjechać w błoto, które ledwo przykrywa koła a i tak nie wyjedziesz ale nie o braki mocy tu chodzi. MXU ma dosyć nisko umieszczony wlot powietrza do air boxa. Jakieś 3 cm wyżej niż najniższy punkt kanapy (pod osłoną zbiornika paliwa). Wjeżdżając do wody trzeba o tym pamiętać.Wojtek30 pisze:Snurkle jak sądze niepotrzebne dlatego, że zalewając naszego Kymco po łokcie nie pojedzie w bajorze ze względu na brak mocy?
To jest polecany led http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7013027580
Ten akurat sprzedaje kolega DKfan . Ja mam też taki i jestem bardzo zadowolony.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Osprzęt do KYMKCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony
ja mam taki na plecak i bez problemu daje radę.Wojtek30 pisze:Dzięki za odzew!
Na plecaki chyba będzie mały, kufer mam fabryczny:Ad 5.
Można i to bez problemu. Poszukaj "Pokrowiec na plecak" a litraż dobierzesz sobie pod swój konkretny kufer/torbę.
http://www.kymco.pl/mxu-500-irs-4x4_p_83.html#
będzie więc miał z metr długości. Zamierzam jeździć w błocie i w deszczu więc coś wodoodpornego by się przydało.
Są na gumce więc się rozciągają
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Osprzęt do KYMKCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony
Podnieść można oczywiście na lekkich oponach większego rozmiaru 26' będzie ok 27' może być troszkę za duże ale trzeba próbować. Do jazdy bez specjalnie wymagających przepraw błotnych wystarcza Abuzzy 26 lub 27'.Wojtek30 pisze: to bardzo ciekawe co piszesz, w jaki sposób podniosłeś zawieszenie i dlaczego się to nie sprawdziło?
Snurkle jak sądze niepotrzebne dlatego, że zalewając naszego Kymco po łokcie nie pojedzie w bajorze ze względu na brak mocy?
Czy możesz zalinkować jakiś godny uwagi led?
Ja podnosiłem zawieszenie z tyłu przesuwając dolny punkt mocowania amortyzatora o jakieś 2 cm do środka.
W kwestii snorkli mogę tylko powiedzieć że lepiej Kymco za głeboko nie moczyć. Obudowa filtra która jest pod siedzeniem jest mało szczelna, trzeba silikonować, zamoczone przekaźniki szybko rdzewieją i powodują różne niespodziewane przygody. Lepiej więc odpuścić głębokie wodowanie, na wszelki wypadek oczywiście można zasilikonować pokrywę airboxa gdyby forsowana kałuża okazała się głebokim dołem.
Mojego leda polecam nie dla tego że mój ale ładnie świeci i nie zajmuje dużo miejsca. Szyba jest bardzo odporna bo nie miałem na niej folii a nie ma żadnych rys. Ja w jego miejsce zakładam jeszcze mniejszy bo jest za duży do mojego nowego quada.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Visitor1230
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz 23 lip, 2017
- Quad:: Linhai 500 4x4
Re: Osprzęt do KYMCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony i
Ad. 2 Polecam spray kontaktowy do elektryki. Niedopusci do korozji zlaczy elektrycznych.
Ad 6 Sa dwie szkoly. Lekka i ostrzejsza. Ja u siebie zastosowalem ten drugi wariant.
https://forum.scigacz.pl/post-33245.html&highlight=
Ad 6 Sa dwie szkoly. Lekka i ostrzejsza. Ja u siebie zastosowalem ten drugi wariant.
https://forum.scigacz.pl/post-33245.html&highlight=
Re: Osprzęt do KYMCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony i
Spray do elektryki jak zacznie moczyć się regularnie pod kierownice to mu nie pomoże. Od "okazjonalnej" wilgoci uchroni na jakiś czas.
Docieranie to temat jak o wyższości świat. Są różne opinie. Jedni się cackają jak z jajkiem inni jeżdżą normalnie.
Jeździj w szerokim zakresie obrotów, ale nie męcz długo na maksie. Zmieniaj obroty tzn jeździj w urozmaiconym terenie, gdzie trzeba zwalniać , przyśpieszać, jeździć z różna prędkością. Przyśpieszając nie bój się co jakiś czas odwinąć porządnie tylko go potem na maksie nie trzymaj długo.
Generalnie na czas docierania odpuść ostre i długie kopanie w piaskownicy, siedzenie w błocie i ciągłą długą jazdę z max prędkością, poza tym jeździj normalnie i będzie git.
Co sądzicie o takim ledzie:?
http://allegro.pl/led-lampa-robocza-pan ... 89277.html
Docieranie to temat jak o wyższości świat. Są różne opinie. Jedni się cackają jak z jajkiem inni jeżdżą normalnie.
Jeździj w szerokim zakresie obrotów, ale nie męcz długo na maksie. Zmieniaj obroty tzn jeździj w urozmaiconym terenie, gdzie trzeba zwalniać , przyśpieszać, jeździć z różna prędkością. Przyśpieszając nie bój się co jakiś czas odwinąć porządnie tylko go potem na maksie nie trzymaj długo.
Generalnie na czas docierania odpuść ostre i długie kopanie w piaskownicy, siedzenie w błocie i ciągłą długą jazdę z max prędkością, poza tym jeździj normalnie i będzie git.
Co sądzicie o takim ledzie:?
http://allegro.pl/led-lampa-robocza-pan ... 89277.html
V2.....sound of madness