Osprzęt do KYMCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony itd.
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Osprzęt do KYMCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony i
Zamontowałem blokadę na przegląd. Na tym przy bodajże przy 1000 km zleciłem jej demontaż . Wolałem układać motor bez blokady niż na niefabrycznych parametrach.
- Wojtek30
- Posty: 36
- Rejestracja: pt 13 paź, 2017
- Quad:: Kymco 500 irs
- Imię: Wojciech
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Osprzęt do KYMCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony i
To jak ją ściągnąć? Tylko powoli i dużymi literami :d a może gdzieś to już opisałeś?
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Osprzęt do KYMCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony i
Nie opisywałem.
Podnosisz kanapę i lokalizujesz obudowę filtra powietrza. Duża czarna pucha. Musisz ją zdemontować. Jest zamocowana bodajże 4 śrubami z łbem pod klucz 10. Dodatkowo jest mocowanie opaską na wlocie gaźnika plus wężyk.
Po wyjęciu obudowy zobaczysz gaźnik, który jest zamocowany do cylindra przez czarny, plastikowy kruciec. Musisz odkręcić od niego gaźnik i odsunąć go na bok. Jak włożysz palec w ten króciec to tam jest cała blokada czyli tuleja/pierścień ograniczająca przepływ mieszanki pomiędzy gaźnikiem a komorą spalania. Łatwo go wysunąć. Jest też tak zrobiony, że nie wpadnie do cylindra więc nie musisz się tego obawiać.
Gdyby był problem z dostępem to można dla ułatwienia zdjąć boczną prawą osłoną silnika. Jest zamocowana na 3 lub 4 spinkach. Gdybyś miał problemy to pisz.
Jak mi podasz swojego maila to wyślę instrukcję serwisową. Dużo pomaga
Podnosisz kanapę i lokalizujesz obudowę filtra powietrza. Duża czarna pucha. Musisz ją zdemontować. Jest zamocowana bodajże 4 śrubami z łbem pod klucz 10. Dodatkowo jest mocowanie opaską na wlocie gaźnika plus wężyk.
Po wyjęciu obudowy zobaczysz gaźnik, który jest zamocowany do cylindra przez czarny, plastikowy kruciec. Musisz odkręcić od niego gaźnik i odsunąć go na bok. Jak włożysz palec w ten króciec to tam jest cała blokada czyli tuleja/pierścień ograniczająca przepływ mieszanki pomiędzy gaźnikiem a komorą spalania. Łatwo go wysunąć. Jest też tak zrobiony, że nie wpadnie do cylindra więc nie musisz się tego obawiać.
Gdyby był problem z dostępem to można dla ułatwienia zdjąć boczną prawą osłoną silnika. Jest zamocowana na 3 lub 4 spinkach. Gdybyś miał problemy to pisz.
Jak mi podasz swojego maila to wyślę instrukcję serwisową. Dużo pomaga
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Osprzęt do KYMCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony i
przecież odblokowany przyjechał
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Wojtek30
- Posty: 36
- Rejestracja: pt 13 paź, 2017
- Quad:: Kymco 500 irs
- Imię: Wojciech
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Osprzęt do KYMCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony i
Wyjąłem tuleje i za dużo to nie dało, trochę lepiej przyspiesza ale dalej do 40 na h jedzie :/mesel pisze:Nie opisywałem.
Podnosisz kanapę i lokalizujesz obudowę filtra powietrza. Duża czarna pucha. Musisz ją zdemontować. Jest zamocowana bodajże 4 śrubami z łbem pod klucz 10. Dodatkowo jest mocowanie opaską na wlocie gaźnika plus wężyk.
Po wyjęciu obudowy zobaczysz gaźnik, który jest zamocowany do cylindra przez czarny, plastikowy kruciec. Musisz odkręcić od niego gaźnik i odsunąć go na bok. Jak włożysz palec w ten króciec to tam jest cała blokada czyli tuleja/pierścień ograniczająca przepływ mieszanki pomiędzy gaźnikiem a komorą spalania. Łatwo go wysunąć. Jest też tak zrobiony, że nie wpadnie do cylindra więc nie musisz się tego obawiać.
Gdyby był problem z dostępem to można dla ułatwienia zdjąć boczną prawą osłoną silnika. Jest zamocowana na 3 lub 4 spinkach. Gdybyś miał problemy to pisz.
Jak mi podasz swojego maila to wyślę instrukcję serwisową. Dużo pomaga
Pojazd jest z reimportu z Francji więc może mają dodatkowe zabezpieczenie
Jakieś pomysły?
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Osprzęt do KYMCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony i
Opcje są trzy:
- cyngiel od gazu jest zablokowany. Sprawdź w pierwszej kolejności śrubę, która jest od tyłu w obudowie cyngla gazu. Odkręć nakrętkę kontrującą i zobacz czy wykręcanie śruby powoduje zwiększenie zakresu pracy cyngla. Śruba powinna być wykręcona do takiej pozycji, że opiera się o nią cyngiel (wew. obudowy) w jego skrajnym położeniu. Jeśli odkręcanie nic nie daje to zdejmij dekielek obudowy cyngla (bodajże 3 śruby od góry) i może być w środku blaszka, która ogranicza ruch cyngla.
Tutaj dobrze widać ograniczającą ruch cyngla śrubę z nakrętką kontrującą:
- druga opcja to blokada na gaźniku. Jeśli pierwsza opcja (najbardziej prawdopodobna) jest nietrafiona to trzeba sprawdzić czy na gaźniku nie ma blaszki ograniczającej ruch przepustnicy.
Widok na mechanizm przepustnicy. Od góry wchodzi linka gazu:
- ostatnia opcja, znacznie mniej prawdopodobna to dodatkowa tulejka dystansująca w wariatorze w napędzie. Nie ma co tematu teraz rozwijać bo to z reguły ograniczenie stosowane w skuterach.
- cyngiel od gazu jest zablokowany. Sprawdź w pierwszej kolejności śrubę, która jest od tyłu w obudowie cyngla gazu. Odkręć nakrętkę kontrującą i zobacz czy wykręcanie śruby powoduje zwiększenie zakresu pracy cyngla. Śruba powinna być wykręcona do takiej pozycji, że opiera się o nią cyngiel (wew. obudowy) w jego skrajnym położeniu. Jeśli odkręcanie nic nie daje to zdejmij dekielek obudowy cyngla (bodajże 3 śruby od góry) i może być w środku blaszka, która ogranicza ruch cyngla.
Tutaj dobrze widać ograniczającą ruch cyngla śrubę z nakrętką kontrującą:
- druga opcja to blokada na gaźniku. Jeśli pierwsza opcja (najbardziej prawdopodobna) jest nietrafiona to trzeba sprawdzić czy na gaźniku nie ma blaszki ograniczającej ruch przepustnicy.
Widok na mechanizm przepustnicy. Od góry wchodzi linka gazu:
- ostatnia opcja, znacznie mniej prawdopodobna to dodatkowa tulejka dystansująca w wariatorze w napędzie. Nie ma co tematu teraz rozwijać bo to z reguły ograniczenie stosowane w skuterach.
- Wojtek30
- Posty: 36
- Rejestracja: pt 13 paź, 2017
- Quad:: Kymco 500 irs
- Imię: Wojciech
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Osprzęt do KYMCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony i
Wykonałem opcje nr 1 - poprawiło sytuację o tyle, że chyba jeszcze lepiej przyspiesza ale dalej się dusi przy 40 na godzinę wydaje mi się, że kwestia dotyczy gaźnika. Chyba zostawię to już serwisowi bo i tak mam jutro pierwszy przegląd.mesel pisze:Opcje są trzy:
- cyngiel od gazu jest zablokowany. Sprawdź w pierwszej kolejności śrubę...
Ale kontynuując kwestię osprzętu do kymco: Jakie macie doświadczenie z pługami? na allegro pług z opcją na clic jest tylko jeden za 1100 zł.
Ponieważ odśnieżania nie mam za dużo może macie jakieś tańsze opcję lub ktoś ma użykwe - w pełni sprawną - którą chce sprzedać?
Re: Osprzęt do KYMCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony i
Skoro masz wrażenie że lepiej przyśpiesza a przy 40 km/h dostaje zadyszki to w gaźniku bym nie szukał. Ograniczenia w gaźniku są tylko po to aby quad nie wchodził powyżej pewnych obrotów i tyle.
A 40 km/h to prędkość przy której obroty sa niskie, on by ledwo się zbierał.
W CFce obroty ograniczające moc do 15kW pozwalały i tak rozpędzić się do 65/70 km/h. Tu chyba gdzieś indziej jest blokada.
A 40 km/h to prędkość przy której obroty sa niskie, on by ledwo się zbierał.
W CFce obroty ograniczające moc do 15kW pozwalały i tak rozpędzić się do 65/70 km/h. Tu chyba gdzieś indziej jest blokada.
V2.....sound of madness
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Osprzęt do KYMCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony i
Dziwne. U mnie była tylko tulejka w dolocie i to jedyna rzecz, która ograniczała prędkość. Do około 45 km/h.
- Wojtek30
- Posty: 36
- Rejestracja: pt 13 paź, 2017
- Quad:: Kymco 500 irs
- Imię: Wojciech
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Osprzęt do KYMCO mxu 500 IRS, manetki, bumper, osłony i
Dodatkowej tulei też nie znalazłem. Linka jest tak ustawiona, że otwiera całą przepustnice. On osiąga max obrotów.