Rejestracja jako ciągnik czy pojazd inny
-
- Quad:: Kawasaki Brute Force
- Imię: Krzysiek
Rejestracja jako ciągnik czy pojazd inny
Witam wszystkich jestem tu nowy i mam do was pytanie jestem w trakcie zakupu quada i chcę zeby był zarejestrowany , chodzi mi oto że dealer ma quada zarejestrowanego jako ciagnik i mowi ze tak jest lepiej ale ma też jako pojazd inny i chodzi mi oto którą wersję wybrać zeby nie mieć problemów z przegladami w późniejszym czasie . Proszę o pomoc bo szczerze już z glupiałem . Z góry dzięki za odpowiedź .
- Visitor1230
- Quad:: Linhai 500 4x4
Re: Rejestracja jako ciągnik czy pojazd inny
W przypadku ciagnika bedziesz mial ograniczona moc i niska skladke ubezpieczenia. Jezeli to odblokujesz to jestes na nielegalu.
-
Ok a jak wygląda sprawa na stacji diagnostycznej, czy diagności się czepiają ze to quad a nie ciągnik czy lepiej szukać takiego co jest jako pojazd samochodowy inny czy jakoś tam, szczerze to jestem zielony w sprawie homologacji quadów
- mesel
- V-ce Admin
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Kontakt:
W przypadku samochodowego innego (L7e) moc też ograniczona. Max. 15 kW.Visitor1230 pisze:W przypadku ciagnika bedziesz mial ograniczona moc
-
A robił ktoś może przegląd ostatnio przy rejestracji jako ciagnik ???
- Visitor1230
- Quad:: Linhai 500 4x4
Gdzies czytalem ze user mial problemy z traktorem. A debilny diagnosta chcial go wysylac na hamownie. W przypadku pojazdu samochodowego innego bedzie potencjalnie mniej problemow. Tak to widze.krzysiekz73 pisze:Ok a jak wygląda sprawa na stacji diagnostycznej, czy diagności się czepiają ze to quad a nie ciągnik czy lepiej szukać takiego co jest jako pojazd samochodowy inny czy jakoś tam, szczerze to jestem zielony w sprawie homologacji quadów
Dzieki. Tego nie wiedzialem.mesel pisze:W przypadku samochodowego innego (L7e) moc też ograniczona. Max. 15 kW
-
U nas zawsze pod górkę , masakra.
- DKfan