Ostatnia pomoc w wyborze
-
- Posty: 74
- Rejestracja: czw 03 mar, 2016
- Quad:: CF MOTO 520L EPS
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Golub-Dobrzyń
Re: Ostatnia pomoc w wyborze
No niestety nie jeździłem, narazie szukam najlepszej oferty i do tego nikt nie ma na stanie więc i z jazdy też raczej nici. Nie wiem czy rozpoznałbym jaki jest bo i doświadczenia też nie mam.
Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
Re: Ostatnia pomoc w wyborze
To może podaruj sobie wspomaganie.
Z tego jak zamierzasz jeździć to nie będzie jego brak Ci uwierał a jak ma być gufniane to lepiej żeby go nie było. Zrobisz większe ciśnienie w gumach 0,4 - 0,45 w turystyke , nie za szerokie gumy i bedzie ok. Bez wspomagania da sie żyć. Dopóki go nie spróbujesz to nie będzie Ci go brakło. A jak masz troche pary w łapie to już na luzaku.
Gdybyś zamierzał pchać sie w przeprawe to gorzej ale to nie quad w przebrawę dlatego wtedy przy ułomności reszty brak eps okaże sie pikusiem.
Latałem na cfkach 500 - czyli prawie 400 kilo i brak wspomagania. Porównywałm kinquady z eps i bez, gryzlaka z eps i bez i w normalnej nazwijmy jeździe jego brak zupełnie nie jest dokuczliwy. Natomiast wolna jazda techniczna/przeprawowa i na podjazdach tam eps jest świetnym wynalazkiem i dziś bez tego quada nie kupię.
Nie latałem w ciężkim terenie brp z jego podobno najlepszym na rynku eps ale tu nie mówimy o kupowaniu brp.
Z tego jak zamierzasz jeździć to nie będzie jego brak Ci uwierał a jak ma być gufniane to lepiej żeby go nie było. Zrobisz większe ciśnienie w gumach 0,4 - 0,45 w turystyke , nie za szerokie gumy i bedzie ok. Bez wspomagania da sie żyć. Dopóki go nie spróbujesz to nie będzie Ci go brakło. A jak masz troche pary w łapie to już na luzaku.
Gdybyś zamierzał pchać sie w przeprawe to gorzej ale to nie quad w przebrawę dlatego wtedy przy ułomności reszty brak eps okaże sie pikusiem.
Latałem na cfkach 500 - czyli prawie 400 kilo i brak wspomagania. Porównywałm kinquady z eps i bez, gryzlaka z eps i bez i w normalnej nazwijmy jeździe jego brak zupełnie nie jest dokuczliwy. Natomiast wolna jazda techniczna/przeprawowa i na podjazdach tam eps jest świetnym wynalazkiem i dziś bez tego quada nie kupię.
Nie latałem w ciężkim terenie brp z jego podobno najlepszym na rynku eps ale tu nie mówimy o kupowaniu brp.
V2.....sound of madness
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: Ostatnia pomoc w wyborze
Marek, mieszkasz blisko Roberta, ja proponuje Ci dogadac sie z nim i podjechac, jak smiga z ekipa, zobaczysz troche sprzetow, pogadasz, jak bedziesz grzeczny, to moze nawet pojezdzisz troche i...
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Ostatnia pomoc w wyborze
W ciężkim terenie przeprawowym wspomaganie BRP w zasadzie neiwiele odbiega od Japońskich, róznica się pojawia przy szybkiej jeździe na kretych odcinkach kiedy potrzebne są błyskawiczne reakcje, daje świetne czucie quada.
Ja mam CF bez wspomagania i w każdej przeprawie gdzie nie zakpiesz quada do pół koła daje sobie w porządku radę. Oczywiście manewrowanie na jakis stromym trawersie na granicy przyczepności możeby być stresujące, aleraczej nie do tego ma być ten quad.
Ja mam CF bez wspomagania i w każdej przeprawie gdzie nie zakpiesz quada do pół koła daje sobie w porządku radę. Oczywiście manewrowanie na jakis stromym trawersie na granicy przyczepności możeby być stresujące, aleraczej nie do tego ma być ten quad.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Ostatnia pomoc w wyborze
Bo czy to bedzie miś z eps czy cfka bez to w błocie kręcąc kierą w miejscu bez większego gazu - na niskich obrotach efekt jest podobny tj wspomaganie nie pomaga. Bardzo pomaga natomiast 100 kila wagi mniej w miśku. Wspomaganie (sądzę że podobnie jest też w cf) żeby działało musi "widzieć" wyższe obroty silnika na biegu. W miejscu na zapalonym silniku jak kręcisz to w zasadzie nie czuć specjalnie żeby działało. Podobnie przy zjazdach na niskich obrotach silnika szału nie ma. Ale już jak pakujesz sie pod górę dźgając cyngiel quad bez wspomagania wyrywa ręce w zależności jakim kołem w danej chwili ciągnie przód a z eps już tego nie ma. Nie wyrywa kierownicy i nie walniesz tak łatwo w drzewko czy kamień gdy ciasno. Tu ja najbardziej doceniam eps. A wolałbym żeby był zawsze a na wolnych obrotach/prędkości mocniejszy i stopniowo słabnący wraz z prędkością. A tak nie ma. Piszę żebyś za duzo od wspomagania w quadzie nie oczekiwał i sie nie zdziwił.
A co do testów to trzeba spróbować to co chce się kupić. A u nas Twoich typów nie znajdziesz. Ale jak coś to nie ma problemu.
A co do testów to trzeba spróbować to co chce się kupić. A u nas Twoich typów nie znajdziesz. Ale jak coś to nie ma problemu.
V2.....sound of madness
Re: Ostatnia pomoc w wyborze
Daj mi tego sprzedawcę podrzucony mu kingquada bez eps i wyślemy na 200km w góry zobaczymy jak będzie gadał o ile w ogóle będzie
A tak serio jak jest opcja wspomagania to nie ma się co zastanawiać.
A tak serio jak jest opcja wspomagania to nie ma się co zastanawiać.
Ozo Drapers Squad
-
- Posty: 74
- Rejestracja: czw 03 mar, 2016
- Quad:: CF MOTO 520L EPS
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Golub-Dobrzyń
Re: Ostatnia pomoc w wyborze
Panowie nie wiem w jakim dziale to napisać,więc może moderator umieści to gdzie trzeba.
Potrzebuję pomocy w sprawdzeniu tego quada
https://www.olx.pl/oferta/cf-moto-x8-80 ... nRn9C.html
Jeśli jest ktoś z okolic Rzeszowa znając się na sprzętach i byłby łaskaw pomóc, to byłbym wdzięczny. Jechać 500km tylko obejrzeć i się zawieść to nie bardzo.
Są inne bliżej ale ten jakoś tak... sam nie wiem, przemawia do mnie [emoji6]
Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
Potrzebuję pomocy w sprawdzeniu tego quada
https://www.olx.pl/oferta/cf-moto-x8-80 ... nRn9C.html
Jeśli jest ktoś z okolic Rzeszowa znając się na sprzętach i byłby łaskaw pomóc, to byłbym wdzięczny. Jechać 500km tylko obejrzeć i się zawieść to nie bardzo.
Są inne bliżej ale ten jakoś tak... sam nie wiem, przemawia do mnie [emoji6]
Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Ostatnia pomoc w wyborze
Wygląda dobrze ale też dobrze zrobione zdjęcia.
Brak aluminium na stopniach więc podłoga niekompletna.
Jeśli coś miałby się wysypać to już by się wysypało i zrobiliby na gwarancji.
Brak aluminium na stopniach więc podłoga niekompletna.
Jeśli coś miałby się wysypać to już by się wysypało i zrobiliby na gwarancji.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Ostatnia pomoc w wyborze
Poszukaj nowego polarisa 570 dużo droższy nie jest a będziesz mieć spokój w głowie
Ozo Drapers Squad
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Posty: 1539
- Rejestracja: sob 23 maja, 2009
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gdzieś w centrum
Re: Ostatnia pomoc w wyborze
Co prawda był by nowy wtedy lecz czy był by spokój w głowie to bym polemizowałIkar pisze:Poszukaj nowego polarisa 570 dużo droższy nie jest a będziesz mieć spokój w głowie
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts