Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Motul 300V. Przez 2-3kkm pozostaje klarowny i niewiele zmienia kolor. Używam też Motula 7100 ale jest ciemniejszy z racji czerwonego koloru i trudniej oceniać klarowność ale z czasem można się go też nauczyć.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
I dlatego zastanawiam się czy warto go wymieniać.DKfan pisze:Cieszę się że kolejna osoba potwierdza moje obserwacje olejowe. Jeżeli olej po 2-3kkm nadal jest klarowny to wymienianie go mija się z celem skoro w motocyklach ten sam olej, narażony na większe obciążenia wymieniany jest co 5-10kkm.
Niby roboty zbyt wiele przy tym nie ma ale czy jest sens?
Jeśli grupa nie ma dobrego nawigatora i nie czuje się na siłach czy sama podoła jednak polecałbym skorzystanie z pomocy osoby, która już była. Fajnie jakby pojechał jako przewodnik. Nie wiem gdzie Wy dokładnie byliście ale moim zdaniem Rumunia to bardzo trudny, wymagający teren. Można sobie na prawdę narobić tam biedy jeśli brawura weźmie górę lub po prostu umiejętności będą słabe.DKfan pisze:Rumunia...piękne miejsce i kolejne potwierdzenie, oczywiście że można a nawet powinno się samemu. My zorganizowaliśmy sami wyjazd naszej grupy do Rumunii, a rok wcześniej zrobił to Miłosz. Nie ma sensu wydawania kasy na zewnętrznych organizatorów, noclegi są świetne, traki ogólnodostępne, a czasem nawet niepotrzebne, wystarczy Garmin.
Sprawdzę to komputerem?DKfan pisze:Te grzejące się DPS...ostatnio rzadko się to zdarza, G2 ma inna obudowe z innym radiatorem. Może warto sprawdzić wersję oprogramowania DPS bo to jedyna rzecz która mi przychodzi do głowy jako winowajca.
Robsson pisze:Jako olej lejecie ze po 3 tys jest klarowny?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Myślę że 1 w sezonie warto wymienić, nawet jak olej jest klarowny, w końcu po odpakowaniu ulega procesowi starzenia i utlenianiaoolsztyniak pisze:
I dlatego zastanawiam się czy warto go wymieniać.
Niby roboty zbyt wiele przy tym nie ma ale czy jest sens?
Nasz grupa była na terenach Enduromanii i jeździliśmy korzystając z traków dla motocykli więc bywało że trafialiśmy na miejsca zbyt ekstremalne dla quadów, ale rozwinięta sieć ścieżek pozwala ominąć takie miejsca. Jakkolwiek powiem szczerze że warunki na Ukrainie są trudniejsze głownie dla tego że często nie ma możliwości ominięcia trudnych technicznie elementów i czasami 500m podjazdu grupa 6 quadów pokonuje1,5h.oolsztyniak pisze: Jeśli grupa nie ma dobrego nawigatora i nie czuje się na siłach czy sama podoła jednak polecałbym skorzystanie z pomocy osoby, która już była. Fajnie jakby pojechał jako przewodnik. Nie wiem gdzie Wy dokładnie byliście ale moim zdaniem Rumunia to bardzo trudny, wymagający teren. Można sobie na prawdę narobić tam biedy jeśli brawura weźmie górę lub po prostu umiejętności będą słabe.
Jeżeli ktoś nie potrafi korzystać z nawigacji to rzeczywiście lepiej mieć przewodnika, ale szczerze powiedziawszy nie wierzę żeby w kilkuosobowej grupie nie znalazła się jedna osoba która potrafi korzystać z Garmina.
Przewodnika najlepiej wziąć na miejscu, są bardzo przystępni cenowo, mają duże doświadczenie w górach, znają miejscowe warunki i fajne trasy no i oczywiście język
Tak, można sprawdzić czy jest aktualne oprogramowanie i zrobić update.oolsztyniak pisze:Te grzejące się DPS...
Sprawdzę to komputerem?.
Miałem problem z grzejącym się DPS 3 lata temu ale po zmianie na moduł z G2 i nowe oprogramowanie nigdy mi się nie zgrzał, ani oblepiony gliną na Ukrainie ani w bagnie, ani w Rumunii przy 30stopniach. Z resztą mamy w grupie 7 Can-amów z DPS i w żadnym się nie grzeje.
Jeszcze jeden pomysł to że jest problem na samej kolumnie i ona wytwarza dodatkowe tarcie które zmusza DPS do pracy z większą siłą. Na przykład stojące łożysko albo skrzywiona kolumna. DPS może się zagrzac tylko w jednym przypadku, gdy przy wysokiej temperaturze zewnętrznej dużo manewrujesz praktycznie w miejscu i nie jest chłodzony przepływem powietrza. Tyle że musiałby to być na prawdę długi czas rzędu kilkunastu minut w takich warunkach.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Potrafić może każdy ale wziąć "na barki" odpowiedzialność prowadzącego nie każdy chceDKfan pisze: Jeżeli ktoś nie potrafi korzystać z nawigacji to rzeczywiście lepiej mieć przewodnika, ale szczerze powiedziawszy nie wierzę żeby w kilkuosobowej grupie nie znalazła się jedna osoba która potrafi korzystać z Garmina.
No właśnie u mnie problem pojawił się przy temperaturze około 30 stopni i sporym manewrowaniu na stromym zjeździe z koleiną gdzie na prawdę trzeba było sporo kręcić w miejscu a to w lewo a to w prawo. Podczas jazdy problemów nie ma. Na wyjeździe w koło komina dwa razy pojawiła się informacja o przegrzaniu ale właśnie manewrując między drzewami i w bagnie do wysokości koła.DKfan pisze:Tak, można sprawdzić czy jest aktualne oprogramowanie i zrobić update.
Miałem problem z grzejącym się DPS 3 lata temu ale po zmianie na moduł z G2 i nowe oprogramowanie nigdy mi się nie zgrzał, ani oblepiony gliną na Ukrainie ani w bagnie, ani w Rumunii przy 30stopniach. Z resztą mamy w grupie 7 Can-amów z DPS i w żadnym się nie grzeje.
Jeszcze jeden pomysł to że jest problem na samej kolumnie i ona wytwarza dodatkowe tarcie które zmusza DPS do pracy z większą siłą. Na przykład stojące łożysko albo skrzywiona kolumna. DPS może się zagrzac tylko w jednym przypadku, gdy przy wysokiej temperaturze zewnętrznej dużo manewrujesz praktycznie w miejscu i nie jest chłodzony przepływem powietrza. Tyle że musiałby to być na prawdę długi czas rzędu kilkunastu minut w takich warunkach.
No nic, wybiorę się do Zbyszka i zobaczymy w czym jest problem.
Zobaczymy co działo się wcześniej z quadem i skasuję inspekcję olejową
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Przyszedł w końcu czas na umycie żółtka i przegląd po Rumunii.
Zniszczeń i uszkodzeń brak, brak też braków nic nie pogubiłem, nic nie urwałem.
Quad porządnie został umyty, wszystkie elementy zawieszenia zostały nasmarowane.
Szkoda tylko, że krzyżak od strony silnika nie ma kalamitki. Trochę to dziwne, że jeden ma a drugi nie. Tu konstruktorzy się nie popisali
Pojawił się delikatny luz na lewym przednim kole więc będzie trzeba obserwować co tam się dzieje. No a do tego jeden sobotni wyjazd i od razu gwóźdź i wkręt.
Ale jak ten jeden z nich się wbił to pojęcia nie mam Rumunia przejechana bez żadnego kapcia, gwoździa, śruby, wkręta czy innego badziewia a tu od razu dwa w jeden dzień
Zniszczeń i uszkodzeń brak, brak też braków nic nie pogubiłem, nic nie urwałem.
Quad porządnie został umyty, wszystkie elementy zawieszenia zostały nasmarowane.
Szkoda tylko, że krzyżak od strony silnika nie ma kalamitki. Trochę to dziwne, że jeden ma a drugi nie. Tu konstruktorzy się nie popisali
Pojawił się delikatny luz na lewym przednim kole więc będzie trzeba obserwować co tam się dzieje. No a do tego jeden sobotni wyjazd i od razu gwóźdź i wkręt.
Ale jak ten jeden z nich się wbił to pojęcia nie mam Rumunia przejechana bez żadnego kapcia, gwoździa, śruby, wkręta czy innego badziewia a tu od razu dwa w jeden dzień
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Kiler
- Posty: 492
- Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
- Quad:: OUTLANDER 1000 xtp
- Imię: MARIUSZ
- Lokalizacja: Słowik/Zgierz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Z tym krzyżakiem to dziwne,nigdy się nie spotkałem z brakiem kalamitki.
DIABLO TEAM ZGIERZ
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Wszystkie mają więc prawdopodobnie kalamitka została urwana przez kogoś kto nieudolnie próbował krzyżak nasmarować. Ewentualnie wymieniony krzyżak na jakiegoś cudaka bez kalamitki.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Bilu.
- Posty: 213
- Rejestracja: ndz 20 paź, 2013
- Quad:: Arctic Cat 700, XTP 1000 2016
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Krzyżowice / Wrocław
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Ja też u siebie nie mam. Nie było jej nigdy z przodu.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
U Czopera też był przedni bez kalamitki.
teraz jak wymienialiśmy tylny zmieniliśmy oba na takie z kalamitką
teraz jak wymienialiśmy tylny zmieniliśmy oba na takie z kalamitką
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Aż sprawdziłem na schemacie i na wszystkich schematach jest kalamitka...
http://www.canampartshouse.com/oemparts/a/cam/56b1005887a8661284a3725a/drive-system-rear-all-models
http://www.canampartshouse.com/oemparts/a/cam/56b1005887a8661284a3725a/drive-system-rear-all-models
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad