Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » pn 03 kwie, 2017

Stąd właśnie moja obawa jeśli chodzi o w/w komunikat.
Nie chciałbym uszkodzić silnika dps bo nie są to tanie rzeczy ;)
Przestawiłem dps na minimum, zgasiłem silnik i 15 minut się chłodził.
Później komunikat znowu się pojawił, po wyjechaniu z rzeki spokój.

Jakbyś znalazł ten toturial daj podeślij linka.
Oczywiście komunikat się pojawia ale dps działa normalnie.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Bilu.
Posty: 213
Rejestracja: ndz 20 paź, 2013
Quad:: Arctic Cat 700, XTP 1000 2016
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Krzyżowice / Wrocław

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Bilu. » pn 03 kwie, 2017

Przed uszkodzeniem najpierw się wspomaganie wyłącza. W Arctiku wystarczyła różnica ciśnień między lewym a prawym kołem i wspomaganie off.

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: DKfan » pn 03 kwie, 2017

oolsztyniak pisze:Stąd właśnie moja obawa jeśli chodzi o w/w komunikat.
Nie chciałbym uszkodzić silnika dps bo nie są to tanie rzeczy ;)
Przestawiłem dps na minimum, zgasiłem silnik i 15 minut się chłodził.
Później komunikat znowu się pojawił, po wyjechaniu z rzeki spokój.

Jakbyś znalazł ten toturial daj podeślij linka.
Oczywiście komunikat się pojawia ale dps działa normalnie.
Silnik się raczej nie uszkodzi, smaży się elektronika, można to ratować ale tanio nie jest. Najlepiej właśnie polać obudowę wodą.
W tym tutorialu nie było żadnego rozszczepiania atomu. Gość użył radiatorów naklejanych i naklejał je na silnik i obudowe elektroniki. Więcej inwencji wymaga montaż radiatorów.
Wyglądało to tak że jeden radiator okragły był naklejony na czyt silnika (ta cześć która wystaje), 2 radiatory prostokątne aluminiowe wygiete to kształtu silnika na jego bokach , przyklejone i ściągniete opadką mtalową i jakiś mały radiator na obudowe elektroniki.
Elementy do wykonania tego są dośc tanie i pewnie w 100zł można się zamknąć.
https://sklep.avt.pl/klej-przewodzacy-cieplo.html
http://allegro.pl/wentylator-amd-socket ... 39842.html
http://allegro.pl/wiatrak-z-radiatorem- ... 61829.html
http://allegro.pl/radiator-hp-dc5750-40 ... 30836.html
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » pn 03 kwie, 2017

Radiator to żaden problem bo mam kilka komputerów po rozbiórce tylko sam montaż może być dość ciekawy.
Przemyślę tą sprawę jak to ogarnąć bo skoro już zaczyna się pojawiać taki komunikat to pewnie później też będzie.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
jarecki13
Posty: 627
Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
Quad:: TraktoReX 680 :)
Imię: Jarek
Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: jarecki13 » pn 03 kwie, 2017

U nas kolega zastosował taki paten na regulator napięcia w kingu który się grzał , kilka radiatorów z komputera załatwiło sprawę , temperatura była szybciej odprowadzana i na pewno nie zaszkodziło , warto to przeanalizować

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » pn 10 kwie, 2017

Przyszły nowe oponki :)
Wybór padł jednak na BH z powodu otrzymania dość fajnej ceny ;)
20170408_111017.jpg
20170408_111024.jpg
Prawie selfiak przy rzece :)
20170409_121818.jpg
No i kilometry :)
Weekend bez jazdy weekendem straconym
20170409_140244.jpg
Problem z DPS się nie pojawił. Wszystko ok.
Za to zawieszenie zaczyna skrzypieć. Trzeba tuleje w amorach nasmarować :)
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Robsson » pn 10 kwie, 2017

Qrfa...żeś se Pan kanama kupił :wyśmiewacz: .
I teraz wiecznie będzie coś.... ;) :mrgreen:
V2.....sound of madness :twisted:

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » pn 10 kwie, 2017

W końcu i Ty zmądrzejesz i kupisz kanama :D
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Robsson
Posty: 935
Rejestracja: pn 25 sie, 2014
Quad:: canam

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Robsson » pn 10 kwie, 2017

Kusi wiadomo, ale.....czy warto? Tu wjeżdżam gdzie chce, błoto, wody po pachy, nic mi się nie świeci ponad to co musi, nic nie woła, nie krzyczy, nic nie kaprysi, nie wiem jak wyglądają komunikaty o błędach i nie chce wiedzieć (ciiii...sza). Palisz i orka. Lekki to jak trzeba złapiesz i przestawisz. Tylko myć, tankować, i sprawdzać co trzeba....Czasami brakuje w dyndzlu ale tylko jak lecę w trasie/winkielki bo teren dobrze robi całą swoją resztą i nie wymięka . Stary , wyleniały gryzlun ale na razie wierny sługa.
Widzę zwłaszcza po wodzie że kanamy kaprysić mogą i zastanawiam się czy warto w tym kierunku mądrzeć. Może prędzej w bruta. Ale to czyste spekulacje.
Mój michu może na razie być spokojny :I love YAMAHA:

Ale kończąc OT - widać Twój lubi być "pieszczony" :lol: i dopomina się uwagi
V2.....sound of madness :twisted:

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Ikar » czw 13 kwie, 2017

Mała przestroga dla użytkowników canama g2.

Klasycznie padające uszczelniacze dyfra - niestety Jacku to nie wina zbyt dużej ilości oleju w moście tylko błąd producenta - ewidentnie uszczelka przetarta od środka.

Do meritum z czym miałem przyjemność (wątpliwą) się użerać :) Pacjent Out 1000 xt-p 2015r. Sprzęt kupiony pod koniec roku nówka z ASO... Poszedł simmering - wejście wału tylnego do dyfra. Temat prosty acz pracochłonny w naprawie - tył quada trzeba cały rozebrać. Uszczelniacze zamówione na Antarktydzie. Przez błąd DPD nie przyszły na czas - poradziłem sobie kupiłem zestaw allballsa w sklepie w Łodzi. Dyfer na stół a tu zonk bo uszczelniacze nie pasują - z powrotem do sklepu oddać zestaw bo niepotrzebny. Telefon do Pingwinów z zapytaniem co idzie w paczce - temat się powtarza, wysłali mi te same uszczelniacze do 1000 co w sklepie, okazuje się, że producent zmienia typ uszczelniaczy i różne takich pierduł 2 razy do roku. Na allegro brak zamienników, chłopaki po moim cynku już pozamawiali na przyszłość...

Sorki że tak chaotycznie napisane ale piszę z telefonu jeszcze wściekły na zaistniałą sytuację. Podsumowując jeśli będziecie zamawiać zamiennik do Żółtka koniecznie sprawdzcie parts catalogue z Waszego rocznika i tego którego zamiennik dotyczy. Mogą wyjść później niezłe jaja.


Dla potomnych tylny dyfer wymiary simmeringów :

Dwuwargowe :
2x 30x52x8 - te dwa na półosie można dostać w sklepie z uszczelkami
1x 38x70x12 - ten niestety nie jest nigdzie dostępny

Będzie artykuł w quadmanii na ten temat
Ozo Drapers Squad

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”