Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Wleje zgodnie z zaleceniami producenta. Jeden co idzie do mostów idzie też do skrzyni więc wleje do skrzyni i mostu a jeden jest tylko do mostów i wleje go w most.
Nie pamiętam który do czego ale mam zapisane.
Tam gdzie kupowałem hf152 nie było k&n więc nie wybrzydzałem
Nie pamiętam który do czego ale mam zapisane.
Tam gdzie kupowałem hf152 nie było k&n więc nie wybrzydzałem
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Łukasz, nie czepiam się, ale nie rozumiem.oolsztyniak pisze: Jeden co idzie do mostów idzie też do skrzyni więc wleje do skrzyni i mostu a jeden jest tylko do mostów i wleje go w most.
Olej który jest do mostu wlejesz tylko do jednego z mostów, a drugi olej do skrzyni i drugiego mostu?
Robert
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
75W140 skrzynia i most tył
75W90 most przód
Manual tak mówi i koledzy
75W90 most przód
Manual tak mówi i koledzy
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Teraz kumam.
Zastanawiam się, dlaczego do mostów stosuje się różne oleje.
Przedni most ma mechanizm różnicowy i może o to chodzi.
Zastanawiam się, dlaczego do mostów stosuje się różne oleje.
Przedni most ma mechanizm różnicowy i może o to chodzi.
Robert
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Nie wiem ale to raczej nie mechanizm.
W cf wlewałem 80w90 w przód i w tył a przecież mechanizm tam był.
W cf wlewałem 80w90 w przód i w tył a przecież mechanizm tam był.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Viscolock nie ma na to wpływu, to zamknięty we własnej obudowie moduł do którego olej z mostu nie ma dostępu. Olej o wysokiej lepkości stosuje się w podzespołąch mocno obciążonych, może to jakiś trop. Ja się generalnie nie zastanawiam tylko leję jak każą.
Oczywiście do przodu można wlać również 80W90 jak i 80W
Oczywiście do przodu można wlać również 80W90 jak i 80W
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Dziś trochę grzebania i żółtek dostał dwie nowe lampki żeby doświetlały boki o czym wspomniałem wcześniej.
Niestety na porównania za jasno a na testy nie pora.
Trzeba poczekać.
Niestety na porównania za jasno a na testy nie pora.
Trzeba poczekać.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Robson102
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
- Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Wołów
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Od początku użytkowania mam dziwne wycie na postoju jak mam włączony neutral lub parking. Jak wrzucę jakikolwiek bieg, to jest cisza.
Natomiast w czasie jazdy, szczególnie po czarnym (wtedy jest większa prędkość i lepiej słychać) wyje jakby jakieś łożysko. Ton wycia jest uzależniony od prędkości.
A od trzech dni przy łagodniejszym ruszaniu, chwilowo popiskuje, jakby jakiś luźny pasek. Jak już się jedzie, to nie piszczy.
Czy to są normalne odgłosy?
Natomiast w czasie jazdy, szczególnie po czarnym (wtedy jest większa prędkość i lepiej słychać) wyje jakby jakieś łożysko. Ton wycia jest uzależniony od prędkości.
A od trzech dni przy łagodniejszym ruszaniu, chwilowo popiskuje, jakby jakiś luźny pasek. Jak już się jedzie, to nie piszczy.
Czy to są normalne odgłosy?
Robert
Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)
Wycie na N i P norma. Co do popiskiwania, nie powinien ... Nie przypaliłeś paska ?
Ozo Drapers Squad