Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » pt 03 mar, 2017

Wleje zgodnie z zaleceniami producenta. Jeden co idzie do mostów idzie też do skrzyni więc wleje do skrzyni i mostu a jeden jest tylko do mostów i wleje go w most.
Nie pamiętam który do czego ale mam zapisane.
Tam gdzie kupowałem hf152 nie było k&n więc nie wybrzydzałem
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Robson102
Posty: 339
Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
Imię: Robert
Lokalizacja: Wołów

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Robson102 » pt 03 mar, 2017

oolsztyniak pisze: Jeden co idzie do mostów idzie też do skrzyni więc wleje do skrzyni i mostu a jeden jest tylko do mostów i wleje go w most.
Łukasz, nie czepiam się, ale nie rozumiem.
Olej który jest do mostu wlejesz tylko do jednego z mostów, a drugi olej do skrzyni i drugiego mostu?
Robert

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » pt 03 mar, 2017

75W140 skrzynia i most tył
75W90 most przód
Manual tak mówi i koledzy ;)
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Robson102
Posty: 339
Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
Imię: Robert
Lokalizacja: Wołów

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Robson102 » pt 03 mar, 2017

Teraz kumam.
Zastanawiam się, dlaczego do mostów stosuje się różne oleje.
Przedni most ma mechanizm różnicowy i może o to chodzi.
Robert

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » pt 03 mar, 2017

Nie wiem ale to raczej nie mechanizm.
W cf wlewałem 80w90 w przód i w tył a przecież mechanizm tam był.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: robertmuszka » pt 03 mar, 2017

Wiscolock.

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: DKfan » sob 04 mar, 2017

Viscolock nie ma na to wpływu, to zamknięty we własnej obudowie moduł do którego olej z mostu nie ma dostępu. Olej o wysokiej lepkości stosuje się w podzespołąch mocno obciążonych, może to jakiś trop. Ja się generalnie nie zastanawiam tylko leję jak każą.
Oczywiście do przodu można wlać również 80W90 jak i 80W
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: oolsztyniak » sob 04 mar, 2017

Dziś trochę grzebania i żółtek dostał dwie nowe lampki żeby doświetlały boki o czym wspomniałem wcześniej.

Niestety na porównania za jasno a na testy nie pora.
Trzeba poczekać.
20170304_144741.jpg
20170304_151753.jpg
20170304_151814.jpg
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Robson102
Posty: 339
Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
Quad:: Can Am Outlander 1000R MAX XT-P
Imię: Robert
Lokalizacja: Wołów

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Robson102 » ndz 05 mar, 2017

Od początku użytkowania mam dziwne wycie na postoju jak mam włączony neutral lub parking. Jak wrzucę jakikolwiek bieg, to jest cisza.
Natomiast w czasie jazdy, szczególnie po czarnym (wtedy jest większa prędkość i lepiej słychać) wyje jakby jakieś łożysko. Ton wycia jest uzależniony od prędkości.

A od trzech dni przy łagodniejszym ruszaniu, chwilowo popiskuje, jakby jakiś luźny pasek. Jak już się jedzie, to nie piszczy.

Czy to są normalne odgłosy?
Robert

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Can Am Outlander XTP 1000 czas zacząć przygodę :)

Post autor: Ikar » ndz 05 mar, 2017

Wycie na N i P norma. Co do popiskiwania, nie powinien ... Nie przypaliłeś paska ?
Ozo Drapers Squad

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”