Access 400vs300
Access 400vs300
Witam mam accesa 400 czy on jest zablokowany znajomy ma accessa 300 i mamy podobne osiągi
Re: Access 400vs300
To jest normalne ta różnica mocy jest minimalna więc nie ma co się dziwić
- Brzuch
- Posty: 155
- Rejestracja: czw 12 lut, 2015
- Quad:: Access SP 300
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Czarlin
Re: Access 400vs300
Mylisz się jest zauważalna. 400 spokojnie Na zapiętej 1 wyrywa Na koła. Poza tym v-max jest większy i przy wzniesieniach się tak nie dusi jak 300
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Im więcej błota tym większy fan
Re: Access 400vs300
To przepraszam. Ale zależy też od stopnia zużycia silnika co pewnie ma również wpływ
Re: Access 400vs300
mam accessa 400cc 2009r 2200km przebiegu v max 107km/h ważę 110kg
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Posty: 1539
- Rejestracja: sob 23 maja, 2009
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gdzieś w centrum
Re: Access 400vs300
Z reguły zblokowane są w gaźniku mniejszymi dyszami , zakłada się większe i sprzęt hulaNygus pisze:Witam mam accesa 400 czy on jest zablokowany znajomy ma accessa 300 i mamy podobne osiągi
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts
- Tomek_LS500cb
- Posty: 1250
- Rejestracja: czw 26 cze, 2014
- Quad:: lucky star 500cb
- Imię: Tomek
Re: Access 400vs300
Najczesciej to one sa zablokowane ale na module zaplonowym...DIABLO_W pisze:Z reguły zblokowane są w gaźniku mniejszymi dyszami , zakłada się większe i sprzęt hulaNygus pisze:Witam mam accesa 400 czy on jest zablokowany znajomy ma accessa 300 i mamy podobne osiągi
A co do samych dysz to tez masz racje... ale to juz kolejny krok.... bez nakladu finansowego piersze co to kabelek na module do przeciecia idzie
Re: Access 400vs300
Kabelek, to raczej ostatnia rzecz do zrobienia, jeśli chce się mieć zawory w jednym kawałku.
Kabelek ten jest tylko od limitera obrotów (odcinka).
Po jego przecięciu, silnik kręci się bez ogranicznika i zawory się urywają.
Kabelek ten jest tylko od limitera obrotów (odcinka).
Po jego przecięciu, silnik kręci się bez ogranicznika i zawory się urywają.
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Posty: 1539
- Rejestracja: sob 23 maja, 2009
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gdzieś w centrum
Re: Access 400vs300
I tu zgadzam się w 100% z kolegągateway pisze:Kabelek, to raczej ostatnia rzecz do zrobienia, jeśli chce się mieć zawory w jednym kawałku.
Kabelek ten jest tylko od limitera obrotów (odcinka).
Po jego przecięciu, silnik kręci się bez ogranicznika i zawory się urywają.
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts
- Ori_2
- Posty: 326
- Rejestracja: pn 04 sty, 2016
- Quad:: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Access 400vs300
Dysze nic nie zmieniaja, próbowałem, może jedynie .................
w głowie ridera
w głowie ridera