Quad ER6 SWAP Tutorial
- Brzuch
- Posty: 155
- Rejestracja: czw 12 lut, 2015
- Quad:: Access SP 300
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Czarlin
Re: Quad ER6 SWAP Tutorial
Przeniosło się bo osoby mają odmienną opinię nie należą do grupy i nie mają możliwości wyrażenia swojej opinii
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Im więcej błota tym większy fan
Re: Quad ER6 SWAP Tutorial
Dzisiaj odbyły się pierwsze testy ER6.
Tylko żwirownia. Właściciel zadowolony, bo w porównaniu do CB500, którym jeździł poprzednio jest różnica na plus.
Założone zawieszenie przód Ohlins. Tył WP z KTM-a.
Trzeba kupić nowe opony, ale już widać, że LTR-a nie przeskoczy, chyba, że na asfalcie... Wiadomo...
Lepiej się zbiera z wolnych obrotów niż CB500. I to jest znacząca różnica. Więcej mocy na podjazdach też wyraźnie czuć. Mi 500-tka już słabła na niektórych górkach, a ER6 szedł bardzo ładnie.
Ale tak jak mówię - LTR jest konkretniejszy na takie zabawy nawet od ER6.
Porównanie np wjazdu na górkę
CB500 z rozpędu na 2-gim biegu słabnąc u samego szczytu.
ER6 toczył się powoli na 2-ce i od dołu pełen gaz.
LTR na tą górkę wjeżdżał ze startu zatrzymanego stojąc na samym dole.
To w sumie tyle z dzisiejszego dnia. Niestety zdjęć nie mam, ale była kamerka, więc mam nadzieję, że kolega coś zmontuje na dniach
Tylko żwirownia. Właściciel zadowolony, bo w porównaniu do CB500, którym jeździł poprzednio jest różnica na plus.
Założone zawieszenie przód Ohlins. Tył WP z KTM-a.
Trzeba kupić nowe opony, ale już widać, że LTR-a nie przeskoczy, chyba, że na asfalcie... Wiadomo...
Lepiej się zbiera z wolnych obrotów niż CB500. I to jest znacząca różnica. Więcej mocy na podjazdach też wyraźnie czuć. Mi 500-tka już słabła na niektórych górkach, a ER6 szedł bardzo ładnie.
Ale tak jak mówię - LTR jest konkretniejszy na takie zabawy nawet od ER6.
Porównanie np wjazdu na górkę
CB500 z rozpędu na 2-gim biegu słabnąc u samego szczytu.
ER6 toczył się powoli na 2-ce i od dołu pełen gaz.
LTR na tą górkę wjeżdżał ze startu zatrzymanego stojąc na samym dole.
To w sumie tyle z dzisiejszego dnia. Niestety zdjęć nie mam, ale była kamerka, więc mam nadzieję, że kolega coś zmontuje na dniach
- Gorgolesco
- Posty: 106
- Rejestracja: ndz 15 lut, 2015
- Quad:: Kawasaki LS 650
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Re: Quad ER6 SWAP Tutorial
Czytając to co napisałeś apropo ER6 vs LTR w jeździe pod górę i mając w pamięci podobny start (ze startu zatrzymanego jak to napisałeś) ER6 vs KTM'a przy którym byłem osobiście i który został uwieczniony na filmiku to albo coś popierdo.liłeś w swojej przeróbce i motor nie pracuje jak powinien albo wsadziłeś poprostu wymoderowano silnikgateway pisze:Dzisiaj odbyły się pierwsze testy ER6.
Tylko żwirownia. Właściciel zadowolony, bo w porównaniu do CB500, którym jeździł poprzednio jest różnica na plus.
Założone zawieszenie przód Ohlins. Tył WP z KTM-a.
Trzeba kupić nowe opony, ale już widać, że LTR-a nie przeskoczy, chyba, że na asfalcie... Wiadomo...
Lepiej się zbiera z wolnych obrotów niż CB500. I to jest znacząca różnica. Więcej mocy na podjazdach też wyraźnie czuć. Mi 500-tka już słabła na niektórych górkach, a ER6 szedł bardzo ładnie.
Ale tak jak mówię - LTR jest konkretniejszy na takie zabawy nawet od ER6.
Porównanie np wjazdu na górkę
CB500 z rozpędu na 2-gim biegu słabnąc u samego szczytu.
ER6 toczył się powoli na 2-ce i od dołu pełen gaz.
LTR na tą górkę wjeżdżał ze startu zatrzymanego stojąc na samym dole.
To w sumie tyle z dzisiejszego dnia. Niestety zdjęć nie mam, ale była kamerka, więc mam nadzieję, że kolega coś zmontuje na dniach
Moja sugestia i tak jest przecież nieobiektywna z racji że jestem jak WY to piszecie, "wyznawcą Marcina".
Prawda jest taka że osoby z którymi latam, a jak widać na moich filmach jest ich dość sporo, mają z Was BEKE!
Nie znam osoby która byłaby niezadowolona ze swapa w swojej maszynie.
Piszecie tutaj jakieś bzdury o tym po co robić przekładkę w "tym" czy "tamtym" sprzęcie i że finalnie i tak nie zdaje to egzaminu bo oryginał lepszy, zrywniejszy, tańszy w utrzymaniu, eksploatacji i wymoderowano wie w czym tam jeszcze, polegając tylko na swoich domysłach.
Najlepiej zrobić tak jak Ty, czyli dać przerobić pierwszą sztukę komuś innemu, później kopiować pomysł i klepać kolejne sztuki "kolegom", wytakając przy tym błędy poprzednika i wprowadzać swoje cudowne udoskonalenia a potem znowu XEROWAĆ pomysł, pisząc nawet tutoriale jak zrobić to samemu z ER6 i że finalnie i tak jest to słabsze od innych osiek.
Radzę Ci żebyś zmienił toner w swojej kopiarce XERO-BOY'u, może wtedy Twoje dzieło wskoczy szybciej na tą górkę niż Suzuki.
Pozdro jeszcze dla tej drugiej Parówy, inżyniera z NASA.
Używając jako argumentu wykształcenia... w tym momencie wzniosłeś się za wysoko, trzeba było słuchać DEDALA i się nie wychylać bo Cię poniosło za bardzo w stronę słońca i wymoderowano na glebę jak kamień IKARKU
Ostatnio zmieniony pn 05 gru, 2016 przez oolsztyniak, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: Wyrazy powszechnie uznane za wulgarne
Powód: Wyrazy powszechnie uznane za wulgarne
Re: Quad ER6 SWAP Tutorial
Wy kabanosy nie wiecie o co nam chodzi
Re: Quad ER6 SWAP Tutorial
Cóż poziom dyskusji niektórych sięgnął dna jak to bywa bardzo często w momencie w którym brak merytorycznych argumentów należy przyjąć taktykę sprowadzania do swojego poziomu
Ozo Drapers Squad
Re: Quad ER6 SWAP Tutorial
Chyba coś Panie przespałeś, skoro uważasz, że coś kopiuję. Zapytaj Marcina dlaczego zrobiłem sobie i znajomym swapy, a nie u Marcina. On Ci powie. A jak nie powie, to mogę tu napisać, ale nie chcę ani robić antyreklamy, ani wszczynać kolejnej ... burzy.Gorgolesco pisze:Czytając to co napisałeś apropo ER6 vs LTR w jeździe pod górę i mając w pamięci podobny start (ze startu zatrzymanego jak to napisałeś) ER6 vs KTM'a przy którym byłem osobiście i który został uwieczniony na filmiku to albo coś popierdo.liłeś w swojej przeróbce i motor nie pracuje jak powinien albo wsadziłeś poprostu wymoderowano silnikgateway pisze:Dzisiaj odbyły się pierwsze testy ER6.
Tylko żwirownia. Właściciel zadowolony, bo w porównaniu do CB500, którym jeździł poprzednio jest różnica na plus.
Założone zawieszenie przód Ohlins. Tył WP z KTM-a.
Trzeba kupić nowe opony, ale już widać, że LTR-a nie przeskoczy, chyba, że na asfalcie... Wiadomo...
Lepiej się zbiera z wolnych obrotów niż CB500. I to jest znacząca różnica. Więcej mocy na podjazdach też wyraźnie czuć. Mi 500-tka już słabła na niektórych górkach, a ER6 szedł bardzo ładnie.
Ale tak jak mówię - LTR jest konkretniejszy na takie zabawy nawet od ER6.
Porównanie np wjazdu na górkę
CB500 z rozpędu na 2-gim biegu słabnąc u samego szczytu.
ER6 toczył się powoli na 2-ce i od dołu pełen gaz.
LTR na tą górkę wjeżdżał ze startu zatrzymanego stojąc na samym dole.
To w sumie tyle z dzisiejszego dnia. Niestety zdjęć nie mam, ale była kamerka, więc mam nadzieję, że kolega coś zmontuje na dniach
Moja sugestia i tak jest przecież nieobiektywna z racji że jestem jak WY to piszecie, "wyznawcą Marcina".
Prawda jest taka że osoby z którymi latam, a jak widać na moich filmach jest ich dość sporo, mają z Was BEKE!
Nie znam osoby która byłaby niezadowolona ze swapa w swojej maszynie.
Piszecie tutaj jakieś bzdury o tym po co robić przekładkę w "tym" czy "tamtym" sprzęcie i że finalnie i tak nie zdaje to egzaminu bo oryginał lepszy, zrywniejszy, tańszy w utrzymaniu, eksploatacji i wymoderowano wie w czym tam jeszcze, polegając tylko na swoich domysłach.
Najlepiej zrobić tak jak Ty, czyli dać przerobić pierwszą sztukę komuś innemu, później kopiować pomysł i klepać kolejne sztuki "kolegom", wytakając przy tym błędy poprzednika i wprowadzać swoje cudowne udoskonalenia a potem znowu XEROWAĆ pomysł, pisząc nawet tutoriale jak zrobić to samemu z ER6 i że finalnie i tak jest to słabsze od innych osiek.
Radzę Ci żebyś zmienił toner w swojej kopiarce XERO-BOY'u, może wtedy Twoje dzieło wskoczy szybciej na tą górkę niż Suzuki.
Pozdro jeszcze dla tej drugiej Parówy, inżyniera z NASA.
Używając jako argumentu wykształcenia... w tym momencie wzniosłeś się za wysoko, trzeba było słuchać DEDALA i się nie wychylać bo Cię poniosło za bardzo w stronę słońca i wymoderowanona glebę jak kamień IKARKU
Mam to w ...
ER6 zrobiłem sam. Nawet nie widziałem na oczy żadnego quada z ER6. Więc gdzie tu kopiowanie?
CB500 zrobiłem inaczej, bo... Marcin Ci powie.
Gdzie napisałem, że jest słabsze od innych osiek?
Ze LTR zbiera się lepiej z dołu obrotów to nie znaczy, że jest mocniejszy.
Dobry hejt nie jest zły, ale słaby hejt jest słaby i nic tego nie zmieni
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Quad ER6 SWAP Tutorial
A ja radzę Ci żebyś zmienił ton i zwrócił uwagę na słowa, którymi się posługujesz bo nie jesteś u siebie na podwórku.Gorgolesco pisze: Radzę Ci żebyś zmienił toner w swojej kopiarce XERO-BOY'u, może wtedy Twoje dzieło wskoczy szybciej na tą górkę niż Suzuki.
Swoje frustrację polecam wylewać na PW lub zostawić na żwirowni. Jeszcze jeden taki występek i pozostanie Ci tylko czytanie tego forum przez okres 90 dni.
Jeśli nie potraficie radzić sobie z problemami proponuję udać się do specjalisty.
I jeśli panujące tu zasady Wam nie odpowiadają idźcie sobie na fb
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Ori_2
- Posty: 326
- Rejestracja: pn 04 sty, 2016
- Quad:: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Quad ER6 SWAP Tutorial
Olsztyniak zauważ, że tu się prawie nic nie dzieje, i radzę Tobie zmienić TON, bo jak tak forum -nie Ty-ale forum-no chyba że Ty to Forum- będzie każdego wyganiać na fb, to zostaniesz tu tylko Ty, i będziesz pisał do siebie posty................
PS. Obywatelu, Twoje WAM to kogo dotyczy?
PS. Obywatelu, Twoje WAM to kogo dotyczy?
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Quad ER6 SWAP Tutorial
Uderz w stół a nożyce się odezwą.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Ori_2
- Posty: 326
- Rejestracja: pn 04 sty, 2016
- Quad:: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Quad ER6 SWAP Tutorial
czego się czepiasz? siedź na d*** i przytakuj, i nie udzielaj się tak bo ci się uleje,