![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Czytając to co napisałeś apropo ER6 vs LTR w jeździe pod górę i mając w pamięci podobny start (ze startu zatrzymanego jak to napisałeś) ER6 vs KTM'a przy którym byłem osobiście i który został uwieczniony na filmiku to albo coś popierdo.liłeś w swojej przeróbce i motor nie pracuje jak powinien albo wsadziłeś poprostu wymoderowano silnikgateway pisze:Dzisiaj odbyły się pierwsze testy ER6.
Tylko żwirownia. Właściciel zadowolony, bo w porównaniu do CB500, którym jeździł poprzednio jest różnica na plus.
Założone zawieszenie przód Ohlins. Tył WP z KTM-a.
Trzeba kupić nowe opony, ale już widać, że LTR-a nie przeskoczy, chyba, że na asfalcie... Wiadomo...
Lepiej się zbiera z wolnych obrotów niż CB500. I to jest znacząca różnica. Więcej mocy na podjazdach też wyraźnie czuć. Mi 500-tka już słabła na niektórych górkach, a ER6 szedł bardzo ładnie.
Ale tak jak mówię - LTR jest konkretniejszy na takie zabawy nawet od ER6.
Porównanie np wjazdu na górkę
CB500 z rozpędu na 2-gim biegu słabnąc u samego szczytu.
ER6 toczył się powoli na 2-ce i od dołu pełen gaz.
LTR na tą górkę wjeżdżał ze startu zatrzymanego stojąc na samym dole.
To w sumie tyle z dzisiejszego dnia. Niestety zdjęć nie mam, ale była kamerka, więc mam nadzieję, że kolega coś zmontuje na dniach
Chyba coś Panie przespałeś, skoro uważasz, że coś kopiuję. Zapytaj Marcina dlaczego zrobiłem sobie i znajomym swapy, a nie u Marcina. On Ci powie. A jak nie powie, to mogę tu napisać, ale nie chcę ani robić antyreklamy, ani wszczynać kolejnej ... burzy.Gorgolesco pisze:Czytając to co napisałeś apropo ER6 vs LTR w jeździe pod górę i mając w pamięci podobny start (ze startu zatrzymanego jak to napisałeś) ER6 vs KTM'a przy którym byłem osobiście i który został uwieczniony na filmiku to albo coś popierdo.liłeś w swojej przeróbce i motor nie pracuje jak powinien albo wsadziłeś poprostu wymoderowano silnikgateway pisze:Dzisiaj odbyły się pierwsze testy ER6.
Tylko żwirownia. Właściciel zadowolony, bo w porównaniu do CB500, którym jeździł poprzednio jest różnica na plus.
Założone zawieszenie przód Ohlins. Tył WP z KTM-a.
Trzeba kupić nowe opony, ale już widać, że LTR-a nie przeskoczy, chyba, że na asfalcie... Wiadomo...
Lepiej się zbiera z wolnych obrotów niż CB500. I to jest znacząca różnica. Więcej mocy na podjazdach też wyraźnie czuć. Mi 500-tka już słabła na niektórych górkach, a ER6 szedł bardzo ładnie.
Ale tak jak mówię - LTR jest konkretniejszy na takie zabawy nawet od ER6.
Porównanie np wjazdu na górkę
CB500 z rozpędu na 2-gim biegu słabnąc u samego szczytu.
ER6 toczył się powoli na 2-ce i od dołu pełen gaz.
LTR na tą górkę wjeżdżał ze startu zatrzymanego stojąc na samym dole.
To w sumie tyle z dzisiejszego dnia. Niestety zdjęć nie mam, ale była kamerka, więc mam nadzieję, że kolega coś zmontuje na dniach
Moja sugestia i tak jest przecież nieobiektywna z racji że jestem jak WY to piszecie, "wyznawcą Marcina".
Prawda jest taka że osoby z którymi latam, a jak widać na moich filmach jest ich dość sporo, mają z Was BEKE!
Nie znam osoby która byłaby niezadowolona ze swapa w swojej maszynie.
Piszecie tutaj jakieś bzdury o tym po co robić przekładkę w "tym" czy "tamtym" sprzęcie i że finalnie i tak nie zdaje to egzaminu bo oryginał lepszy, zrywniejszy, tańszy w utrzymaniu, eksploatacji i wymoderowano wie w czym tam jeszcze, polegając tylko na swoich domysłach.
Najlepiej zrobić tak jak Ty, czyli dać przerobić pierwszą sztukę komuś innemu, później kopiować pomysł i klepać kolejne sztuki "kolegom", wytakając przy tym błędy poprzednika i wprowadzać swoje cudowne udoskonalenia a potem znowu XEROWAĆ pomysł, pisząc nawet tutoriale jak zrobić to samemu z ER6 i że finalnie i tak jest to słabsze od innych osiek.
Radzę Ci żebyś zmienił toner w swojej kopiarce XERO-BOY'u, może wtedy Twoje dzieło wskoczy szybciej na tą górkę niż Suzuki.
Pozdro jeszcze dla tej drugiej Parówy, inżyniera z NASA.
Używając jako argumentu wykształcenia... w tym momencie wzniosłeś się za wysoko, trzeba było słuchać DEDALA i się nie wychylać bo Cię poniosło za bardzo w stronę słońca i wymoderowanona glebę jak kamień IKARKU
A ja radzę Ci żebyś zmienił ton i zwrócił uwagę na słowa, którymi się posługujesz bo nie jesteś u siebie na podwórku.Gorgolesco pisze: Radzę Ci żebyś zmienił toner w swojej kopiarce XERO-BOY'u, może wtedy Twoje dzieło wskoczy szybciej na tą górkę niż Suzuki.