Quad ER6 SWAP Tutorial

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Brzuch
Posty: 155
Rejestracja: czw 12 lut, 2015
Quad:: Access SP 300
Imię: Paweł
Lokalizacja: Czarlin

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: Brzuch » sob 03 gru, 2016

Przeniosło się bo osoby mają odmienną opinię nie należą do grupy i nie mają możliwości wyrażenia swojej opinii :)

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Im więcej błota tym większy fan :)

Awatar użytkownika
gateway
Posty: 275
Rejestracja: czw 23 kwie, 2015
Quad:: ls500

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: gateway » sob 03 gru, 2016

Dzisiaj odbyły się pierwsze testy ER6.
Tylko żwirownia. Właściciel zadowolony, bo w porównaniu do CB500, którym jeździł poprzednio jest różnica na plus.
Założone zawieszenie przód Ohlins. Tył WP z KTM-a.
Trzeba kupić nowe opony, ale już widać, że LTR-a nie przeskoczy, chyba, że na asfalcie... Wiadomo...
Lepiej się zbiera z wolnych obrotów niż CB500. I to jest znacząca różnica. Więcej mocy na podjazdach też wyraźnie czuć. Mi 500-tka już słabła na niektórych górkach, a ER6 szedł bardzo ładnie.
Ale tak jak mówię - LTR jest konkretniejszy na takie zabawy nawet od ER6.
Porównanie np wjazdu na górkę
CB500 z rozpędu na 2-gim biegu słabnąc u samego szczytu.
ER6 toczył się powoli na 2-ce i od dołu pełen gaz.
LTR na tą górkę wjeżdżał ze startu zatrzymanego stojąc na samym dole.

To w sumie tyle z dzisiejszego dnia. Niestety zdjęć nie mam, ale była kamerka, więc mam nadzieję, że kolega coś zmontuje na dniach :)

Awatar użytkownika
Gorgolesco
Posty: 106
Rejestracja: ndz 15 lut, 2015
Quad:: Kawasaki LS 650
Imię: Michał
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: Gorgolesco » ndz 04 gru, 2016

gateway pisze:Dzisiaj odbyły się pierwsze testy ER6.
Tylko żwirownia. Właściciel zadowolony, bo w porównaniu do CB500, którym jeździł poprzednio jest różnica na plus.
Założone zawieszenie przód Ohlins. Tył WP z KTM-a.
Trzeba kupić nowe opony, ale już widać, że LTR-a nie przeskoczy, chyba, że na asfalcie... Wiadomo...
Lepiej się zbiera z wolnych obrotów niż CB500. I to jest znacząca różnica. Więcej mocy na podjazdach też wyraźnie czuć. Mi 500-tka już słabła na niektórych górkach, a ER6 szedł bardzo ładnie.
Ale tak jak mówię - LTR jest konkretniejszy na takie zabawy nawet od ER6.
Porównanie np wjazdu na górkę
CB500 z rozpędu na 2-gim biegu słabnąc u samego szczytu.
ER6 toczył się powoli na 2-ce i od dołu pełen gaz.
LTR na tą górkę wjeżdżał ze startu zatrzymanego stojąc na samym dole.

To w sumie tyle z dzisiejszego dnia. Niestety zdjęć nie mam, ale była kamerka, więc mam nadzieję, że kolega coś zmontuje na dniach :)
Czytając to co napisałeś apropo ER6 vs LTR w jeździe pod górę i mając w pamięci podobny start (ze startu zatrzymanego jak to napisałeś) ER6 vs KTM'a przy którym byłem osobiście i który został uwieczniony na filmiku to albo coś popierdo.liłeś w swojej przeróbce i motor nie pracuje jak powinien albo wsadziłeś poprostu wymoderowano silnik :P
Moja sugestia i tak jest przecież nieobiektywna z racji że jestem jak WY to piszecie, "wyznawcą Marcina".
Prawda jest taka że osoby z którymi latam, a jak widać na moich filmach jest ich dość sporo, mają z Was BEKE!
Nie znam osoby która byłaby niezadowolona ze swapa w swojej maszynie.
Piszecie tutaj jakieś bzdury o tym po co robić przekładkę w "tym" czy "tamtym" sprzęcie i że finalnie i tak nie zdaje to egzaminu bo oryginał lepszy, zrywniejszy, tańszy w utrzymaniu, eksploatacji i wymoderowano wie w czym tam jeszcze, polegając tylko na swoich domysłach.
Najlepiej zrobić tak jak Ty, czyli dać przerobić pierwszą sztukę komuś innemu, później kopiować pomysł i klepać kolejne sztuki "kolegom", wytakając przy tym błędy poprzednika i wprowadzać swoje cudowne udoskonalenia a potem znowu XEROWAĆ pomysł, pisząc nawet tutoriale jak zrobić to samemu z ER6 i że finalnie i tak jest to słabsze od innych osiek.
Radzę Ci żebyś zmienił toner w swojej kopiarce XERO-BOY'u, może wtedy Twoje dzieło wskoczy szybciej na tą górkę niż Suzuki.
Pozdro jeszcze dla tej drugiej Parówy, inżyniera z NASA.
Używając jako argumentu wykształcenia... w tym momencie wzniosłeś się za wysoko, trzeba było słuchać DEDALA i się nie wychylać bo Cię poniosło za bardzo w stronę słońca i wymoderowano na glebę jak kamień IKARKU :D
Ostatnio zmieniony pn 05 gru, 2016 przez oolsztyniak, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: Wyrazy powszechnie uznane za wulgarne

ONION123
Posty: 138
Rejestracja: śr 12 paź, 2016
Quad:: Szukam
Imię: Posiadam

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: ONION123 » ndz 04 gru, 2016

Wy kabanosy nie wiecie o co nam chodzi

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: Ikar » ndz 04 gru, 2016

Cóż poziom dyskusji niektórych sięgnął dna ;) jak to bywa bardzo często w momencie w którym brak merytorycznych argumentów należy przyjąć taktykę sprowadzania do swojego poziomu ;)
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
gateway
Posty: 275
Rejestracja: czw 23 kwie, 2015
Quad:: ls500

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: gateway » ndz 04 gru, 2016

Gorgolesco pisze:
gateway pisze:Dzisiaj odbyły się pierwsze testy ER6.
Tylko żwirownia. Właściciel zadowolony, bo w porównaniu do CB500, którym jeździł poprzednio jest różnica na plus.
Założone zawieszenie przód Ohlins. Tył WP z KTM-a.
Trzeba kupić nowe opony, ale już widać, że LTR-a nie przeskoczy, chyba, że na asfalcie... Wiadomo...
Lepiej się zbiera z wolnych obrotów niż CB500. I to jest znacząca różnica. Więcej mocy na podjazdach też wyraźnie czuć. Mi 500-tka już słabła na niektórych górkach, a ER6 szedł bardzo ładnie.
Ale tak jak mówię - LTR jest konkretniejszy na takie zabawy nawet od ER6.
Porównanie np wjazdu na górkę
CB500 z rozpędu na 2-gim biegu słabnąc u samego szczytu.
ER6 toczył się powoli na 2-ce i od dołu pełen gaz.
LTR na tą górkę wjeżdżał ze startu zatrzymanego stojąc na samym dole.

To w sumie tyle z dzisiejszego dnia. Niestety zdjęć nie mam, ale była kamerka, więc mam nadzieję, że kolega coś zmontuje na dniach :)
Czytając to co napisałeś apropo ER6 vs LTR w jeździe pod górę i mając w pamięci podobny start (ze startu zatrzymanego jak to napisałeś) ER6 vs KTM'a przy którym byłem osobiście i który został uwieczniony na filmiku to albo coś popierdo.liłeś w swojej przeróbce i motor nie pracuje jak powinien albo wsadziłeś poprostu wymoderowano silnik :P
Moja sugestia i tak jest przecież nieobiektywna z racji że jestem jak WY to piszecie, "wyznawcą Marcina".
Prawda jest taka że osoby z którymi latam, a jak widać na moich filmach jest ich dość sporo, mają z Was BEKE!
Nie znam osoby która byłaby niezadowolona ze swapa w swojej maszynie.
Piszecie tutaj jakieś bzdury o tym po co robić przekładkę w "tym" czy "tamtym" sprzęcie i że finalnie i tak nie zdaje to egzaminu bo oryginał lepszy, zrywniejszy, tańszy w utrzymaniu, eksploatacji i wymoderowano wie w czym tam jeszcze, polegając tylko na swoich domysłach.
Najlepiej zrobić tak jak Ty, czyli dać przerobić pierwszą sztukę komuś innemu, później kopiować pomysł i klepać kolejne sztuki "kolegom", wytakając przy tym błędy poprzednika i wprowadzać swoje cudowne udoskonalenia a potem znowu XEROWAĆ pomysł, pisząc nawet tutoriale jak zrobić to samemu z ER6 i że finalnie i tak jest to słabsze od innych osiek.
Radzę Ci żebyś zmienił toner w swojej kopiarce XERO-BOY'u, może wtedy Twoje dzieło wskoczy szybciej na tą górkę niż Suzuki.
Pozdro jeszcze dla tej drugiej Parówy, inżyniera z NASA.
Używając jako argumentu wykształcenia... w tym momencie wzniosłeś się za wysoko, trzeba było słuchać DEDALA i się nie wychylać bo Cię poniosło za bardzo w stronę słońca i wymoderowanona glebę jak kamień IKARKU :D
Chyba coś Panie przespałeś, skoro uważasz, że coś kopiuję. Zapytaj Marcina dlaczego zrobiłem sobie i znajomym swapy, a nie u Marcina. On Ci powie. A jak nie powie, to mogę tu napisać, ale nie chcę ani robić antyreklamy, ani wszczynać kolejnej ... burzy.
Mam to w ...
ER6 zrobiłem sam. Nawet nie widziałem na oczy żadnego quada z ER6. Więc gdzie tu kopiowanie?
CB500 zrobiłem inaczej, bo... Marcin Ci powie.
Gdzie napisałem, że jest słabsze od innych osiek?
Ze LTR zbiera się lepiej z dołu obrotów to nie znaczy, że jest mocniejszy.
Dobry hejt nie jest zły, ale słaby hejt jest słaby i nic tego nie zmieni :)

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: oolsztyniak » pn 05 gru, 2016

Gorgolesco pisze: Radzę Ci żebyś zmienił toner w swojej kopiarce XERO-BOY'u, może wtedy Twoje dzieło wskoczy szybciej na tą górkę niż Suzuki.
A ja radzę Ci żebyś zmienił ton i zwrócił uwagę na słowa, którymi się posługujesz bo nie jesteś u siebie na podwórku.
Swoje frustrację polecam wylewać na PW lub zostawić na żwirowni. Jeszcze jeden taki występek i pozostanie Ci tylko czytanie tego forum przez okres 90 dni.
Jeśli nie potraficie radzić sobie z problemami proponuję udać się do specjalisty.
I jeśli panujące tu zasady Wam nie odpowiadają idźcie sobie na fb
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Ori_2
Posty: 326
Rejestracja: pn 04 sty, 2016
Quad:: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: Ori_2 » pn 05 gru, 2016

Olsztyniak zauważ, że tu się prawie nic nie dzieje, i radzę Tobie zmienić TON, bo jak tak forum -nie Ty-ale forum-no chyba że Ty to Forum- będzie każdego wyganiać na fb, to zostaniesz tu tylko Ty, i będziesz pisał do siebie posty................

PS. Obywatelu, Twoje WAM to kogo dotyczy?

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: oolsztyniak » pn 05 gru, 2016

Uderz w stół a nożyce się odezwą.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Ori_2
Posty: 326
Rejestracja: pn 04 sty, 2016
Quad:: LS 450 / LS 300 / Shineray 250 STXE / ATV 150
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Quad ER6 SWAP Tutorial

Post autor: Ori_2 » pn 05 gru, 2016

czego się czepiasz? siedź na d*** i przytakuj, i nie udzielaj się tak bo ci się uleje,

ODPOWIEDZ

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”