Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Sprzęt jest dobry. Grunt, żeby sprawny był i można jeździć.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Nie mówię, że jest zły. Po prostu na ten moment nie wyobrażam sobie jeszcze zrobić nim jednorazowo 400 km. Z pewnością to kwestia treningu .
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Generalnie żeby zjeździć oryginały to jeszcze chwila jakieś koło 3tys.km , po tym przebiegu będą na tyle płytkie że konieczna będzie wymiana.mesel pisze:Z prześwitu wolałbym nie schodzić. Dziś w lesie walnąłem już brzuchem. Carlise to ciekawy pomysł. Ogólnie to muszę znaleźć jakiś kompromis pomiędzy wagą a bezpieczeństwem i komfortem ( opony, prześwit, osłony spodu).
Z rozsądnych opcji do twojej jazdy sa w zasadzie następujące. Carlisle ACT 26 nowe zdjęte z Outlandera można kupić za 750-800zł. Bardzo dobre opony szutrowe Itp Holeshot 25/26 koszt około 1000zł zdjęte z Renegade. CST Abuzz 26 nówki sztuki ok 1300zł. Generalnie wszystkie one charakteryzują się tym że są lekkie i świetnie spisują się na szutrach , gruntówkach itd.
Jeżeli chodzi o osłony spodu to stanowczo odradzam inne niż fabryczne. Nie dość że jeszcze dodatkowo obniżają już i tak mały prześwit to przy Twoim stylu jazdy nie maja racji bytu a jedynie obciążają portfel i quada. My jeździmy w różnych warunkach, nie rzadko Ukraina i Rumunia gdzie są potężne kamieni a większość z nas używa fabrycznych plastikowych osłon. Szególnie u nas na mazowszu osłony aluminiowe to już jakieś zboczenie bo innego uzasadnienia brak.
Pamietaj że każdy dodatkowy kilogram pogarsza znacznie w kymco prowadzenie. Wiem co mówie bo moje MXU 500 było przykładem choinki i uważam to za duży błąd. Bumper, wyniesiona chłodnica, snorkle, osłony spodu, opony Kenda Executioner Łacznie zebrało się około 45-50kg, któregoś dnia przejechałem się sprzetem kolegi który z modyfikacji miał jedynie wyciągarkę i opony. To był zupełnie inny quad , nie miało się wrażenia nieustającej walki z masą pojazdu.
W tej chwili jeszcze (nie wiem jak długo) kupić komplet nowych gazowych Foxów do Outlandera za około 2500zł w przeliczeniu na nasze. Generalnie najważniejszym parametrem będzie tu w tej chwili długość amortyzatora, szerokość w miejscu gdzie wchodzi w mocowanie wahacza. Jeżeli te parametry zostaną spełnione to każdy amortyzator z przeprawówki będzie dobry ponieważ liczony jest na podobną masę. Oczywiście nie z chińczyka. Z własnego doświadczenia wiem że amory z Can-ama z serii g2 są całkiem ok,, niezłe są w Grizzly ale obawiam się że Kymco waży za dużo by ich użyć.mesel pisze: Na dniach zdejmę amorki i dokonam pomiarów. 4 tys. to za dużo jak na fanaberię ale coś bardziej komfortowego by się przydało. Jak już będę znał wymiary to na 100 % coś dobiorę.
Jeżeli nie będziesz do tych toreb dopakowywał zbędnych gratów "przyda się" to ok.mesel pisze:
Mam dwie torby ale chyba nie waży to za dużo. Są w nich tylko ciuchy i woda na trasę.
Wycieczka nad morze w odcinkach . Mam znajomych w Płońsku, w okolicach Brodnicy i w Torunu, z którzy chętnie mnie i quada przenocują.
Wysłane z mojego Pro 10 dual core przy użyciu Tapatalka
Jeżeli chodzi o wycieczkę nad morze (zależy jeszcze do którego punktu) to postój w Płońsku nie ma sensu bo od ciebie do Płońska jedzie się 1:30 - 1:45
Brodnica z kolei trochę nie po drodze. My mamy traka w okolice Łukty który przejeżdza się w jakieś 6h jeżeli się nie marudzi
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
A do Łukty ja mam 45 min jazdy quadem i dalej możemy jechać razem
Chętnie bym pośmigał raz jeszcze po plażach Bałtyku
Chętnie bym pośmigał raz jeszcze po plażach Bałtyku
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Dlatego luźno się zastanawiam bo mam jeszcze trochę czasu. 3 tys. wypadnie pewnie na wiosnę. To samo z zawieszeniem. Nie chcę wydawać wora kasy na coś co nie jest niezbędne. Uda mi się po pomiarach i rzetelnej analizie coś dobrać z innego seryjnego pojazdu - super. Nie - nie będę płakał .DKfan pisze:Generalnie żeby zjeździć oryginały to jeszcze chwila jakieś koło 3tys.km , po tym przebiegu będą na tyle płytkie że konieczna będzie wymiana.
Co do osłon to doprecyzuję swoją wypowiedź. Mam na myśli tylko osłony na przednie wahacze. Choćby wczoraj musiałem mocno uważać w kilku miejscach na luźne patyki i kije leżące i wbite w podłoże pod różnym kątem. I tak je zrobię sam bo mam na podwórku firmę zajmującą się żelastwem, cięciem laserami itd .
Gdybym swojego tak samo użytkował to pewnie i mody były by podobne .DKfan pisze:Bumper, wyniesiona chłodnica, snorkle, osłony spodu, opony Kenda Executioner Łacznie zebrało się około 45-50kg,
Tak jak pisałem w torbach wożę jedynie ciuchy (na deszcz, buty, podpinka itd) i jakąś "konsumpcję". Zapewne wpadnie jeszcze zestaw do naprawy opon i jakaś linka. Takie obowiązkowe minimum.
Nad morze może być i przez Łuktę z wesołą ekipą ale to pewnie i tak nie wcześniej niż początek wiosny. Muszę nabrać formy. Płońsk i Brodnica tylko ze względów towarzyskich .oolsztyniak pisze:A do Łukty ja mam 45 min jazdy quadem i dalej możemy jechać razem
Chętnie bym pośmigał raz jeszcze po plażach Bałtyku
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Zestaw do naprawy opon być musi a on przecież nic nie waży
Może być i na wiosnę
Teraz po wyjeździe w góry po raz kolejny jestem zwolennikiem pełnych osłon spodu wykonanych z alu.
Może być i na wiosnę
Teraz po wyjeździe w góry po raz kolejny jestem zwolennikiem pełnych osłon spodu wykonanych z alu.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Breweria, na Rumunii non stop jechaliśmy brzuchami po skałach, na Ukrainie waliliśmy spodami o kamienie ukryte w glinie i prawie wszyscy mieli osłony plastikowe. W zasadzie nie było strat. Oczywiście jak ktoś co weekend jezdzi w takim ternie to też był założył ale jeżeli to jest sporadyczna jazda to szkoda kasy masy.oolsztyniak pisze: Teraz po wyjeździe w góry po raz kolejny jestem zwolennikiem pełnych osłon spodu wykonanych z alu.
Ja w xxc mam tylko seryjne osłony środka ramy, na wahaczach z przodu i z tyłu nie mam nić, na podstopniach też nie mam niczego. NIc się nie podarło nie połamało nie pokrzywiło.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Tyle, że XXC przelatuje nad większością przeszkód
Przy okazji znalazłem ciekawe rozwiązanie na zwiększenie prześwitu.
http://www.ennspowersports.com/perfex-p ... d=10141938
Pomysł rodem z PRL w celu podniesienia tyłu w Fiacie 125 czy Polonezie. Najciekawsze, że mogę sobie takie coś sam zrobić i nawet produkować na większą skalę .
Przy okazji znalazłem ciekawe rozwiązanie na zwiększenie prześwitu.
http://www.ennspowersports.com/perfex-p ... d=10141938
Pomysł rodem z PRL w celu podniesienia tyłu w Fiacie 125 czy Polonezie. Najciekawsze, że mogę sobie takie coś sam zrobić i nawet produkować na większą skalę .
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
O ile w wersji IRS to coś pomaga to w wersji ze sztywnym mostem i tak ogranicza cię most i ośka, rzeczywisty prześwit da ci tylko wyższa opona np 26'
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Przygoda z MXU 500 2016 - dziennik po(quad)owy/blog
Tu centymetr, tam trzy i powiększamy prześwit o około 20 %.
Absolutnie się nie napalam i nie upieram. Luźna dyskusja.
Absolutnie się nie napalam i nie upieram. Luźna dyskusja.