G550/700 Vs KQ 500/750 w terenie - odczucia - subiektywnie.
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
Spoko Łukasz, takie uwagi są właśnie w temacie.
Tylko pytanie - bo cięższy przód w KQ zapewne daje się we znaki na muldach, skokach itd bo słabo z wyważeniem jego pewnie jest. Za to G700 wtedy leci jak dzik zakładam. Zawiasu szczegółów tedy nie poruszam bo nie mam doświadczenia a i to aż tak dla mnie istotne nie jest. Ja w rajdach nigdzie startować nie będę. A bardziej zależy mi na lepszym klejeniu przodu na podjazdach i stabilności na "krzywym".
Stąd czytając że kq niby jest lepszy tu i w błocie się pytam czy tak faktycznie ludziska to widzą bo tu dla mnie byłaby jego zaleta nad miskiem.
Co w takich warunkach jest lepsze - KQ czy G.....?
Robert a czym to wyjaśnić, że poprzednio porażka na kilku sprzętach a teraz na jednym było OK?
Tylko pytanie - bo cięższy przód w KQ zapewne daje się we znaki na muldach, skokach itd bo słabo z wyważeniem jego pewnie jest. Za to G700 wtedy leci jak dzik zakładam. Zawiasu szczegółów tedy nie poruszam bo nie mam doświadczenia a i to aż tak dla mnie istotne nie jest. Ja w rajdach nigdzie startować nie będę. A bardziej zależy mi na lepszym klejeniu przodu na podjazdach i stabilności na "krzywym".
Stąd czytając że kq niby jest lepszy tu i w błocie się pytam czy tak faktycznie ludziska to widzą bo tu dla mnie byłaby jego zaleta nad miskiem.
Co w takich warunkach jest lepsze - KQ czy G.....?
Robert a czym to wyjaśnić, że poprzednio porażka na kilku sprzętach a teraz na jednym było OK?
V2.....sound of madness
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
Zawias jest potrzebny wszędzie - na górkach również.
No i do tych górek trzeba przecież dojechać.
W żółtku właśnie za to się płaci bo jego seryjny zawias bije na głowę inne.
Jeszcze jak trafi się FOX to przyjemność z jazdy jest niesamowita.
Ale to niestety kosztuje, kosztuje zbyt wiele.
Na seryjnym zawiasie w G7 dwa razy pękła rama w G7, trzeci raz pękła na ELKA ale tak, że koła złożyły się do środka. Tyle, że tam były skoki a nie górki.
Powiedział, że ELKA, G7 i silnik z Can Ama byłoby to najlepsze rozwiązanie
No i do tych górek trzeba przecież dojechać.
W żółtku właśnie za to się płaci bo jego seryjny zawias bije na głowę inne.
Jeszcze jak trafi się FOX to przyjemność z jazdy jest niesamowita.
Ale to niestety kosztuje, kosztuje zbyt wiele.
Na seryjnym zawiasie w G7 dwa razy pękła rama w G7, trzeci raz pękła na ELKA ale tak, że koła złożyły się do środka. Tyle, że tam były skoki a nie górki.
Powiedział, że ELKA, G7 i silnik z Can Ama byłoby to najlepsze rozwiązanie
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
Robsson, mogę się wypowiedzieć jako osoba która pojeździła na KQ i z radością go sprzedała, miałem/mam również G7.
Coż, KQ nie polecam, oczywiście jeździ lepiej niż CF500 czy Kymco 500 ale zdecydowanie gorzej niż G7 czy Rincon.
Co za to odpowiada? Fatalne rozłożenie masy i źle dobrane kąty pochylenia zwrotnicy.
Ciężki przód powoduje że podjazd dość pewnie zachowuje się na podjazdach ale równie niepewnie zachowuje się na zjazdach, tam gdzie misiek zjeżdza bez problemu KQ próbuje cię nakryć tyłem.
Szybka jazda po wybojach to nie tym quadem, g7 ciśnie a ty walczysz o życie bo lekki tył tańczy na boki i skacze niczym piłka.
Jazda w wodzie i błocie- w g7 łatwo wyrywasz przód do góry żeby przejechać przez głęboka wodę lub skoczyć, w KQ rwiesz go na siłę a przy mało wypornych oponach i tak musisz stanąć na końcu bagażnika.
Podjazdy pod górę na luźnej nawierzchni - kq potrafi niezle myszkowac na boki ciągnięty napędem raz w prawo raz w lewo, G7 idzie bez zająknięcia.
Ponadto Yamaha jest zwinniejsza, lepiej reaguje na balans ciałem, sprawniej przejezdza przeszkody gdzie trzeba nadrzucać quada.
Ogólnie Kq można fajnie jeździć tylko Yamahą 9/10 konkurencji robi się lepiej i tam gdzię KQ wyczerpuje swoje możliwości G7 ma jeszcze zapas możliwości.
Coż, KQ nie polecam, oczywiście jeździ lepiej niż CF500 czy Kymco 500 ale zdecydowanie gorzej niż G7 czy Rincon.
Co za to odpowiada? Fatalne rozłożenie masy i źle dobrane kąty pochylenia zwrotnicy.
Ciężki przód powoduje że podjazd dość pewnie zachowuje się na podjazdach ale równie niepewnie zachowuje się na zjazdach, tam gdzie misiek zjeżdza bez problemu KQ próbuje cię nakryć tyłem.
Szybka jazda po wybojach to nie tym quadem, g7 ciśnie a ty walczysz o życie bo lekki tył tańczy na boki i skacze niczym piłka.
Jazda w wodzie i błocie- w g7 łatwo wyrywasz przód do góry żeby przejechać przez głęboka wodę lub skoczyć, w KQ rwiesz go na siłę a przy mało wypornych oponach i tak musisz stanąć na końcu bagażnika.
Podjazdy pod górę na luźnej nawierzchni - kq potrafi niezle myszkowac na boki ciągnięty napędem raz w prawo raz w lewo, G7 idzie bez zająknięcia.
Ponadto Yamaha jest zwinniejsza, lepiej reaguje na balans ciałem, sprawniej przejezdza przeszkody gdzie trzeba nadrzucać quada.
Ogólnie Kq można fajnie jeździć tylko Yamahą 9/10 konkurencji robi się lepiej i tam gdzię KQ wyczerpuje swoje możliwości G7 ma jeszcze zapas możliwości.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
Ja do podjazdów polecam rincona , jak to kiedyś Daniel napisał spokojnie do góry z przerwą na papierosa , naprawdę bardzo fajnie się wlatuje pod górki , choć nie powiem ,że mocą nie grzeszy ale na tylne łapki wskakuje bez problemu z oponkami mayhem,i resztą sprzętu - liczy się moment na kołach a nie na papierze , jeśli miał bym teraz wybór to szukał bym Gryzlaka bo zawsze chciałem mieć i wiem ,że można robić ni nim cuda a jak nie trafił bym yamaszki to brał bym rincona bo jest jak dla mnie sprawdzony , co do kinga u nas latają trzy , dwa zatarły już siniki a jeden łyka olej jak wściekły i to wcale nie były extremalne jazdy , po prostu King lubi łyknąć oleju przy większym przebieguDKfan pisze: Coż, KQ nie polecam, oczywiście jeździ lepiej niż CF500 czy Kymco 500 ale zdecydowanie gorzej niż G7 czy Rincon.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
Mimo małej mocy na papierze Rincon jeździ bardzo dobrze, inny sposób na transmisję mocy na koła sprawia że róznica miedzy nim a Suzuki czy Yamaha jest niewielka. Subiektywnie odczywa się to jako 40kilka koni, ale stabilność to już bajka. Jedyna wada to za duży zwis z przodu.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
Oj ten zwis mnie denerwuje , już myślałem o przeróbce typu[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nkm8ItN_ing[/youtube]tylko chłodnica nie na miejscu , w starym brutku miałem prosto i nawet oponki trochę wystawały poza obrys zderzaka ,więc rowy można był brać pod dużym kątem , tu właśnie duży plus jest dla gryzlaka za dzielność typowo terenową to co przeszkadza jest zminimalizowane tak aby pokonać wszystko
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
V2.....sound of madness
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
nie ten diler , sprzęty od niego już stoją dość długo , idzie kupić dużo taniej i z pewniejszych rąk , a bo bym zapomniał na temat jeszcze jednej wady w rinconie czyli zmiana biegów odbywa się jak w aucie i redukowanie też , nie jest to przyjemne , dla tego latam w manualu bo nie lubię jak mi coś samemu zmienia biegi , cvt jest wygodniejsza
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
Dobra. Skoro tak piszecie...
Jak to mówią - słowo się rzekło kobyłka (miś znaczy) w garażu.
Wyrazy szczególnego podziękowania dla DKfan i robertamuszki za doradztwo, pomoc, wiedzę i telefoniczne konsultacje.
No i jak nie podejdzie...będzie Wasza wina chłopaki .
Dzięki , pozdro.
Jak to mówią - słowo się rzekło kobyłka (miś znaczy) w garażu.
Wyrazy szczególnego podziękowania dla DKfan i robertamuszki za doradztwo, pomoc, wiedzę i telefoniczne konsultacje.
No i jak nie podejdzie...będzie Wasza wina chłopaki .
Dzięki , pozdro.
V2.....sound of madness
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
Będzie Pan bardziej niż zadowolony, nie ma lepszego quada do jazdy technicznej. Rincon też w te klocki jest dobry ale brak wspomagania spycha go na drugą pozycję.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad