G550/700 Vs KQ 500/750 w terenie - odczucia - subiektywnie.
G550/700 Vs KQ 500/750 w terenie - odczucia - subiektywnie.
Powitać.
Mam pytanie do ludzi z praktyką.
Czytałem tu i tam, a tu tzn w temacie Adama Wieczorka o kq700 że napędy G i KQ ze względu na różny rozdział na osie powodują ze quady te mają wyraźnie różną charakterystykę w terenie.
Zakładam, że Adam mając obydwa modele trafnie to ujął ale czy inni użytkownicy też mają takie wnioski?
Tzn że KQ na podjazdach jest lepszy bo trudniej odkleja przód a przez błoto przelatuje sprawniej niż G -jak w temacie kolegi wyżej?
Z wpisów wynika, KQ majac 50/50 (G-40/60)jest bardziej przyklejony na drapkach a do tego ma mocniej dociążony przód co tu też pewnie jest zaletą (gdzie indziej okaże się wadą)
Mam pytanie do ludzi z praktyką.
Czytałem tu i tam, a tu tzn w temacie Adama Wieczorka o kq700 że napędy G i KQ ze względu na różny rozdział na osie powodują ze quady te mają wyraźnie różną charakterystykę w terenie.
Zakładam, że Adam mając obydwa modele trafnie to ujął ale czy inni użytkownicy też mają takie wnioski?
Tzn że KQ na podjazdach jest lepszy bo trudniej odkleja przód a przez błoto przelatuje sprawniej niż G -jak w temacie kolegi wyżej?
Z wpisów wynika, KQ majac 50/50 (G-40/60)jest bardziej przyklejony na drapkach a do tego ma mocniej dociążony przód co tu też pewnie jest zaletą (gdzie indziej okaże się wadą)
Ostatnio zmieniony pt 25 maja, 2018 przez Robsson, łącznie zmieniany 2 razy.
V2.....sound of madness
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
Napewno king ma znacznie ciezszy przod, mialem okazje sprawdzic to na podjezdzie wiosna I kurcze miskiem byla jakas tam walka a kingiem sie wjechalo,kurde, jak se przypomne to jeszcze mnie nosi.
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
Robert, nie denerwuj się . Ty potrzebujesz teraz relaksu i spokoju żeby szybko wydobrzeć....
V2.....sound of madness
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
Zbierasz tylko info czy jakiś plan w głowie się urodził?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
Spoko, niby dzieki za troske ale wiesz, czasami uwazaj co piszesz hehehe.
Zastanawiaj sie tylko jak cos to pamietaj, że wybór jest jedyny słuszny.
Zastanawiaj sie tylko jak cos to pamietaj, że wybór jest jedyny słuszny.
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
Robert czytałem cały czas bezkrytycznie te zaklęcia Wasze/Twoje i tak też myślałem, że trzeba za pewnik je brać ale miałem okazję zobaczyć G700, kq450, i 3 inne quady na moim terenie i zobaczyć je w zabawie przy naszych i kq mimo, że był na słabych kapciach (w zasadzie ich nie miał) mnie kompletnie zaskoczył. Kierowników pomijam bo wjeżdżeni byli widać. Czytałem wcześniej ten temat Adama i wydaje mi się że te zaklęcia prz miśku to trochę urban legend. Bo nie ma quadów idealnych w każda sytuację wg mnie. Były czasy że miś niby był najlepszy teraz przy canamach się ludzie "dotkają" . A z outa 800, reni 800, i w/w ten mały KQ najbardziej mi się spodobał i najlepsze wrażenie na mnie zrobił (oczywiście subiektywnie w mojej ocenie dla mnie - pod moje potrzeby i budżet-max 25) A skoro 450 to oprócz pojemności to samo co 750..... Spodobało mi się 100% skuteczności bez hałasu i fajerwerków. Stąd to pytanie tu. Bo zapewne nie ma quadów idealnych i trzeba patrzeć na to co każdemu konkretnie jest potrzebne. I tu KQ w moich oczach zyskał sporo. Ale wole popytać bo taki wyjazd nie pokazuje wszystkiego.
Nie wspomnę że jazda kawałek, mimo, że po płaskim to kompletnie inna bajka.
To jak z soft-enduro przesiadałem się dawno temu na hard (ktm-a).
Nie wspomnę że jazda kawałek, mimo, że po płaskim to kompletnie inna bajka.
To jak z soft-enduro przesiadałem się dawno temu na hard (ktm-a).
Ostatnio zmieniony śr 27 lip, 2016 przez Robsson, łącznie zmieniany 1 raz.
V2.....sound of madness
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
Rozmawiałem wczoraj z gościem, który na G7 zjeździł kilka prestiżowych rajdów.
W MT Rally nawet stanął niejednokrotnie na podium.
W jego opinii G7 jest idealne ale trzeba wymienić w pierwszej kolejności zawias na Elka a w drugiej kolejności wymienić cały układ wydechowy, wsadzić power comandera bo inaczej brak mocy niszczy chęci tego quada.
To tak trochę odbiegając od tematu bo przeszło mi przez głowę zakup nowego G7
W MT Rally nawet stanął niejednokrotnie na podium.
W jego opinii G7 jest idealne ale trzeba wymienić w pierwszej kolejności zawias na Elka a w drugiej kolejności wymienić cały układ wydechowy, wsadzić power comandera bo inaczej brak mocy niszczy chęci tego quada.
To tak trochę odbiegając od tematu bo przeszło mi przez głowę zakup nowego G7
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
Robercie, mialem kilka lat temu doczynienia z kilkoma kingusiami I to byla dla mnie totalna porazka po stronie kinga, po jakims czasie przejazd na kingu Jacka potwierdzil moje zdanie. Potem balem sie poprostu wsiadac na kingi I tyle.
Dopiero teraz na wiosne byla okazja podjecha gorke do pieczatki I bylo fajnie.
Lukaszu, w 2014 roku sporo poprawili w zawieszeniu w g.
Dopiero teraz na wiosne byla okazja podjecha gorke do pieczatki I bylo fajnie.
Lukaszu, w 2014 roku sporo poprawili w zawieszeniu w g.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: G550/700 Vs KQ 700/750 niuanse napędów/różnice w terenie
Jego G7 jest chyba z 11 roku.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.