grizzly 700 ściaga w lewo podczas jazdy
grizzly 700 ściaga w lewo podczas jazdy
Mam problem w yamaha grizzly 700.Podczas ostrej i szybkiej jazdy po wertepach i błotach zaczęło mi ściągać kierownicę na lewo , ściąganie jest tak mocne że nie można utrzymać kierownicy prosto a Quad sam skręca w lewo , dopiero jak zatrzymam quada moge wyprostować kierownicę ale zaraz po ruszeniu z miejsca spowrotem ściąga w lewo. nie jestem mechanikiem i bardzo słąbo się znam na mechanice . czy ktoś miał taki przypadek i czy wie co się podziało?? proszę o podpowiedz. czy może to być przegub czy inny problem?
-
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
Re: grizzly 700 ściaga w lewo podczas jazdy
w moim misu spowodowane było działaniem EPS, po pokreceniu drążkami i ustawieniu w miare jakotako przestało sciągać
- DKfan
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Nie mam doświadczenia z grizlly ale wiem co byłoby przyczyną w innych quadach. Trzeba podpiąć się kompem serwisowym i ustawić os symetrii pojazdu. Z jakiegoś powodu czujnik symetrii zmienił ustawienie i jest rozbieżny z ustawieniem kierownicy. Oczywiście może to nie być tylko sprawa softu ale też same wspomaganie może być uszkodzone. Należy zacząć od sprawdzenia zbieżności kół, następnie czy os symetrii w ECU jest ustawiona zgodnie z ustawieniem kierownicy, jeżeli nie pomoże to aktualizacja oprogramowania a jak również to zawiedzie to wspomaganie do naprawy.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad