dlaczego urywa mi pasek wariatora cf x8
Re: dlaczego urywa mi pasek wariatora cf x8
cola pisze:Możliwe że to przyczyna wysokiej temperatury,bo wyjście snorkela mam pod licznikiem, no i tam też sasysa się powietrze do wariatora czyli zasysał powietrze coraz cieplejsze.
Czyli sam sobie odpowiedziałeś
Co do nowego paska do X8 nie wypowiem się bo nie miałem jeszcze takiej przypadłości
Ozo Drapers Squad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: dlaczego urywa mi pasek wariatora cf x8
Pod licznik można dać snorkel ale od airboxa
Do CVT niestety jak widzisz musisz przewalić gdzieś indziej rurę, żeby spokojnie mogła zasysać zimne powietrze.
Oryginalny pasek wytrzymuje i długo i na dużo pozwala.
Niestety cena jest dość wysoka
Mam nowy pasek dayco i epi, jak chcesz to pisz na PW, dam Ci namiary co i jak.
Robsson zasysa powietrze przodem, tyłem wypuszcza.
Do CVT niestety jak widzisz musisz przewalić gdzieś indziej rurę, żeby spokojnie mogła zasysać zimne powietrze.
Oryginalny pasek wytrzymuje i długo i na dużo pozwala.
Niestety cena jest dość wysoka
Mam nowy pasek dayco i epi, jak chcesz to pisz na PW, dam Ci namiary co i jak.
Robsson zasysa powietrze przodem, tyłem wypuszcza.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- rzeznikczek
- Posty: 117
- Rejestracja: pn 10 lis, 2014
- Quad:: CF Moto 500 BE, 550. X8 :D
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Bartoszyce
Re: dlaczego urywa mi pasek wariatora cf x8
snorkel niech zasysa przodem powietrze aby podczas jazdy lapal jak najwiecej powietrza.
Większość ludzi robi ładnie do dołu czy na bok, ale ładnie to niepraktycznie niestety
Większość ludzi robi ładnie do dołu czy na bok, ale ładnie to niepraktycznie niestety
Re: dlaczego urywa mi pasek wariatora cf x8
To ma jak najbardziej sens co piszesz.
Ale ori wejścia tez są ukryte - pod maską do CVT czy za zbiornikiem do boxa.
Ciekawe przy kominach zagiętych do tyłu jak aerodynamika/zawirowania ograniczają zassanie? Zna się ktoś?
W sumie można by zwrócić kolanka od czoła tylko wloty wtedy może warto zabezpieczyć jakimiś np sitkami - od liści, nasion itp syfu.
Ale ori wejścia tez są ukryte - pod maską do CVT czy za zbiornikiem do boxa.
Ciekawe przy kominach zagiętych do tyłu jak aerodynamika/zawirowania ograniczają zassanie? Zna się ktoś?
W sumie można by zwrócić kolanka od czoła tylko wloty wtedy może warto zabezpieczyć jakimiś np sitkami - od liści, nasion itp syfu.
V2.....sound of madness
Re: dlaczego urywa mi pasek wariatora cf x8
ja na orginalnym pasku zrobiłem 5 tyś prawie od samego początku miałem snorkle pod licznik, nie pamiętam Fi ale było takie samo jak rura.
nowy pasek dayco ten najtańszy nie wytrzymał 150km
moje zdanie jest takie jeśli quad jest zimny to dajmy się rozgrzać paskowi jeśli zimny dostanie mocno w p***** to będzie to bardziej krzywdzące bo jest sztywny
nowy pasek dayco ten najtańszy nie wytrzymał 150km
moje zdanie jest takie jeśli quad jest zimny to dajmy się rozgrzać paskowi jeśli zimny dostanie mocno w p***** to będzie to bardziej krzywdzące bo jest sztywny
Re: dlaczego urywa mi pasek wariatora cf x8
W AC 1000 MudPro mam oryginalnie tak i nie ma żadnego problemu, nawet w upalne dni, zaletą takiego rozwiązania jest że zdecydowanie zasysa mnie syfu, ostatnio zrobiliśmy trasę do Białego Boru (górka piaskowa) 385km i mój filtr był w duuuużo lepszym stanie niż w innych quadach, przy normalnym ułożeniu do przodu.Robsson pisze:Ciekawe przy kominach zagiętych do tyłu jak aerodynamika/zawirowania ograniczają zassanie?
Patrząc na terenówki u nich problem z prawidłowym zasysaniem powietrza pojawia się przy dłuższej jeździe około 100 (nadal wszystko zależy jak kto co ma zagięte), ale przy niższych prędkościach około 70 nikt nie narzeka.