SWAP Lucky Star

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » pt 14 sie, 2015

chłopaki mam proźbę właśnie rozj b em sobie telefon i nie mam zadnych kontaktów mam poumawiane quady a nie mam telefonów do właścicieli prosze o sms z podpisem bo jestem w czarnej du pie i nie mam nikogo z was
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Łukaszz
Posty: 10
Rejestracja: ndz 08 lut, 2015
Quad:: brak
Imię: Łukasz

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Łukaszz » sob 15 sie, 2015

http://olx.pl/oferta/quad-lucky-star-250-oferta-aktualna-tylko-dzis-pilne-CID5-IDbhrkF.html#c332ea9323

1900 do nego jak ktos szuka to okazja

Awatar użytkownika
kaman cb500
Posty: 59
Rejestracja: pt 24 lip, 2015
Quad:: LS CB500

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: kaman cb500 » sob 15 sie, 2015

Panowie man pytanie, czy "urządzenie" znajdujące się między kolektorami wydechowymi do którego idzie odma i cienkie wężyki podciśnieniowe od krućców dolotowych jest wogóle potrzebne? W obecnym silniku mam takie ustrojstwo, a w dwóch poprzednich nie było, otwory z rurkami wychodzące z cylindrów były zaślepione na odme założyłem filterek a podciśnienia zmostkowałem do kranika... Zdjęcia nie zapodam bo mam problem z komunikacją telefon-laptop ;/

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » sob 15 sie, 2015

Nie musisz dodawać zdjęć juz ci mówię co to jest ;) możesz to zdemontować a tylko zaślep te dziury wystarczy że odetniesz te rurki przy samym silniku flansze te przykrecane niech zostaną tylko zaspawaj w nich otwory po odcięciu rurek tym sposobem będziesz miał to zaślepione z króćcy wykręć te małe nyple i wkręć takie krótkie 1cm śrubki fi 5 by zaślepić też te otwory chyba że masz kranik podcisnieniowy to wtedy zaślep tylko jeden a drugi do kranika podłącz.

A teraz info co to takiego prawdopodobnie motocykl był z kraju gdzie od dawna są surowe normy spalin prawdopodobnie Szwajcaria a to nic innego jak zawór EGR dopalanie spalin ;) zbędne dziadostwo zakładane tylko dla ekologi a skracający życie silnika tak sie składa że w mojej krótkiej karierze trafiły mi się chyba 2 albo 3 takie silniki ;)
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Awatar użytkownika
kaman cb500
Posty: 59
Rejestracja: pt 24 lip, 2015
Quad:: LS CB500

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: kaman cb500 » sob 15 sie, 2015

Dzięki Marcinie za szybką odpowiedź, po weekendzie zajmę się tym ustrojstwem, pozaślepiam jak mówisz i bedzie nawet więcej miejsca, a na ile obr ustawiasz dawkę paliwo-powietrze bo ja mam na 2obr wykręcone i czuję że silnik pownien iść jeszcze lepiej, kwestie dolotu mam ogarniętą tzn powietrze dochodzi tak jak trzeba ;) i pucha też rozwiercona myśle odpowiednio, filtr multi, ale brakuje tego łutututututu z Mozdzieża jak to określiłeś tylko równa odcina...

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » sob 15 sie, 2015

jeśli chodzi o ustawienie powietrza na biegu jałowym (skład mieszanki) to tak naprawdę indywidualna sprawa dla każdego gaźnika gadanie typu 2 obroty czy 3 to sie sprawdza na fabrycznie nowym gaźniku inaczej sie to ma kilkunastoletnich sprzętach ja to robie indywidualnie dla każdego silnika czasem sa to 2 obroty a czasem 4 poprawnie jest wtedy gdy na rozgrzanym silniku po prze gazowaniu na max obroty silnik zejdzie sam z obrotów wysokich do obrotów wolnych zadanych bez jakichkolwiek zadławień i nierównej pracy często jest tak że po prze gazowaniu silnik zamiast zejsć na równe obroty schodzi do bardzo niskich obrotów kuleje przez moment i dopiero po chwili podciąga je do obrotów zadanych i je wyrównuje lub czasem jak jest bardzo rozkalibrowany to nawet zgaśnie. Z reguły jest to zbyt mało powietrza i go po prostu przylewa wystarczy powoli wykręcać i ponownie sprawdzać do uzyskania najlepszego efektu ;) nastepna sprawa to synchronizacja wychylenia przepustnic tu przydaje sie wakuometr.
Generalnie gaźnik reguluje 3 rzeczami pokrętło obrotów śruba składu mieszanki i wychylenie przepustnic i jedno bez drugiego nie da rady i dodam że dobrze wyregulowany gaźnik trzyma równe obroty biegu jałowego i ładnie z chodzi z wysokich do wolnych bez dławienia i przygasania i to wszystko nie ma to wpływu na odkręcanie manety i na moc cała ta regulacja to tylko po to by ładnie pracował na wolnych i schodził z wysokich na wolne mocy ci to nie doda i prędkości też ;)
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Awatar użytkownika
kaman cb500
Posty: 59
Rejestracja: pt 24 lip, 2015
Quad:: LS CB500

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: kaman cb500 » ndz 16 sie, 2015

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Jutro działam jak pisałeś :oklaski:

Awatar użytkownika
ropa0
Posty: 531
Rejestracja: sob 14 gru, 2013
Quad:: LS 300 turbo
Imię: Robert
Lokalizacja: SY

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: ropa0 » ndz 16 sie, 2015

tomek gdzie ty sie podziewasz ???????

sprawa rozwodowa juz jest ?
Wolę być niedoskonałą wersją samego siebie,niż idealna kopią kogoś innego .

Awatar użytkownika
Tomek_LS500cb
Posty: 1250
Rejestracja: czw 26 cze, 2014
Quad:: lucky star 500cb
Imię: Tomek

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Tomek_LS500cb » ndz 16 sie, 2015

Uuu wiedzialem ze tak bedzie... od wczoraj ze mna nie gada ... ;) trudno... sa rzeczy wazne i wazniejsze... udobrucham ja jak wrocimy z urlopu...
Dzisiaj pyknelo 1200km.... tylko ze ja praktycznie nie uzywam auta... wszedzie na lucku..

;)

Awatar użytkownika
ropa0
Posty: 531
Rejestracja: sob 14 gru, 2013
Quad:: LS 300 turbo
Imię: Robert
Lokalizacja: SY

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: ropa0 » ndz 16 sie, 2015

hehe powiadasz ze nie gada hmmm nie martw sie ja tak miałem co łikend


musisz jej wytłumaczyć ze na polskie drogi szkoda auta :)
Wolę być niedoskonałą wersją samego siebie,niż idealna kopią kogoś innego .

Zablokowany

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”