Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
przenosimy się, bo Jackowi przeszkadza
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Nie przeszkadza, tylko fajny temat, później ktoś wejdzie znaleźć jakieś relacje a tam Zmora i jego opowieści na 6 stron. Poza tym mnie drażnicie bo też bym sobie z wami pojeździł ale nie ma kiedy i jak.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Taki los Jacek, też czasem zaciskania zęby jak czytam, ale co poradzić choć podobno ktoś z integracji Ma tam wpaść pod średnią stolicę.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Mario ruszamy w piątek więc jak masz wolny weekend to...
Zapraszamy
W sumie do przejechania 350 km w trzy dni więc szału nie ma.
Jedzie nas bankowo 18 maszyn, dwie jeszcze się zastanawiają
Trafimy na "Oblężenie Malborka" w sobotę.
No dobra nie zasmiecam już
Później Wam posprzatam jak chcecie.
Zapraszamy
W sumie do przejechania 350 km w trzy dni więc szału nie ma.
Jedzie nas bankowo 18 maszyn, dwie jeszcze się zastanawiają
Trafimy na "Oblężenie Malborka" w sobotę.
No dobra nie zasmiecam już
Później Wam posprzatam jak chcecie.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Na takie opowieści można stworzyć wątek jak to zrobił Łukasz na CF Moto - Pogaduchy o Can Am .....
Jacek - mam to samo. Co z tego, że stać mnie na quada, jak nie mam kiedy pojeździć.
Mariusz - widziałeś ten film? Jak Can Am 500 jest lepszy od Cf 800
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fbOjruo76x8[/youtube]
Jacek - mam to samo. Co z tego, że stać mnie na quada, jak nie mam kiedy pojeździć.
Mariusz - widziałeś ten film? Jak Can Am 500 jest lepszy od Cf 800
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fbOjruo76x8[/youtube]
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Widziałem wszystkie filmiki chyba z 500 tką, ten też
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Widziałem wszystkie filmiki chyba z 500 tką, ten też
K.. Napisalem na pol str ale telefonzjadl i d..
Dobra jest komp
Czarek uznałbym to za remis z 800 tką. Z resztą jak wiemy kwestia kto komu odjdzie na prostej i tak w terenie nie ma zastosowania bo nawet na szutrach najważniejsze będą umiejętności drivera i setup konkretnej maszyny, choć nie powiem miło widzieć, że ten sprzęt nie odstaje od 800tki CF.
Łukasz niestety/stety nadal jestem z familią w okolicy zat puckiej więc nie dojadę ale życzę Wam udanej integracji i bezdefektowej trasy.
Ja w połowie tygodnia melduje się w końcu przy mojej maszynie i od razu zaczynam testy bo w salonie czeka nowa karta pojazdu więc będę miał tabliczkę.
2-3 dni potestuje i dobije do przebiegu na I przegląd, dostanie nowe płyny i przy okazji osłonę na kierownicę. Po przeglądzie przyczepa i ruszam w lubuskie tam mój siwek przejdzie już konkretne testy w borach dolnośląskich i żagańskim poligonie jeśli nie będzie jakichś manewrów, liczę że uda się zrobić parę setek km w tzw międzyczasie wpadnie też bumper na przód.
Po powrocie będę już chyba wiedział jakim sprzętem dysponuje
Głowię się (póki mam czystą chłodnicę) nad zakupem i montażem kitu na wyniesienie chłodnicy ale 1400 zł odstrasza trochę (nowa chłodnica 1000zł) , nie wiem dlaczego dla G1 jest to 500 zł tańsze. Generalnie chłodnica jest mega odsłonięta na błoto i jesli nie wyniesienie to co najmniej siatka ochronna musi wpaść.
Założę też jakąś siateczkę na wlot powietrza cvt bo jest otwarta ruła. Swoją drogą nieźle grzeje nogawkę od skrzyni, no ale w zimie to będzie zaleta
Trzeba będzie też poszukać ori paska na zapas bo jeszcze się nie zaopatrzyłem ale liczę że wpadnie coś w dobrej cenie, na necie nieraz się trafiają.
To tyle z nad deszczowej dziś zat. puckiej
K.. Napisalem na pol str ale telefonzjadl i d..
Dobra jest komp
Czarek uznałbym to za remis z 800 tką. Z resztą jak wiemy kwestia kto komu odjdzie na prostej i tak w terenie nie ma zastosowania bo nawet na szutrach najważniejsze będą umiejętności drivera i setup konkretnej maszyny, choć nie powiem miło widzieć, że ten sprzęt nie odstaje od 800tki CF.
Łukasz niestety/stety nadal jestem z familią w okolicy zat puckiej więc nie dojadę ale życzę Wam udanej integracji i bezdefektowej trasy.
Ja w połowie tygodnia melduje się w końcu przy mojej maszynie i od razu zaczynam testy bo w salonie czeka nowa karta pojazdu więc będę miał tabliczkę.
2-3 dni potestuje i dobije do przebiegu na I przegląd, dostanie nowe płyny i przy okazji osłonę na kierownicę. Po przeglądzie przyczepa i ruszam w lubuskie tam mój siwek przejdzie już konkretne testy w borach dolnośląskich i żagańskim poligonie jeśli nie będzie jakichś manewrów, liczę że uda się zrobić parę setek km w tzw międzyczasie wpadnie też bumper na przód.
Po powrocie będę już chyba wiedział jakim sprzętem dysponuje
Głowię się (póki mam czystą chłodnicę) nad zakupem i montażem kitu na wyniesienie chłodnicy ale 1400 zł odstrasza trochę (nowa chłodnica 1000zł) , nie wiem dlaczego dla G1 jest to 500 zł tańsze. Generalnie chłodnica jest mega odsłonięta na błoto i jesli nie wyniesienie to co najmniej siatka ochronna musi wpaść.
Założę też jakąś siateczkę na wlot powietrza cvt bo jest otwarta ruła. Swoją drogą nieźle grzeje nogawkę od skrzyni, no ale w zimie to będzie zaleta
Trzeba będzie też poszukać ori paska na zapas bo jeszcze się nie zaopatrzyłem ale liczę że wpadnie coś w dobrej cenie, na necie nieraz się trafiają.
To tyle z nad deszczowej dziś zat. puckiej
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Mariusz czy Ty wiesz jaki jest numer lakieru Twojego Can am-a?
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Chłodnica - G2 sie ostro grzeje wiatrak w 1000 zapier**** jak szalony nawet w temperaturach rzędu 18 stopni... Jak jest w 500 nie wiem będziesz miał okazje sprawdzić. Niby chłodnica jest dobrze osłonięta ale w warunkach mocno błotnych pewnie w końcu sie zapcha. Polecam kit do chłodnicy.
Z siateczka uważaj bo jak sie zapcha to pasek sie szybko usmaży ... I co do paska ori jeśli pasuje do 500 to kup wzmocniony od mavericka jak go nie przysmażyłam wytrzyma 5000 km
Z siateczka uważaj bo jak sie zapcha to pasek sie szybko usmaży ... I co do paska ori jeśli pasuje do 500 to kup wzmocniony od mavericka jak go nie przysmażyłam wytrzyma 5000 km
Ozo Drapers Squad
- marioIII
- Posty: 692
- Rejestracja: wt 20 sty, 2015
- Quad:: siwy OUT 500L był: Sportsman 800 EFI i Rancher TRX 350 FE
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Katowice
Re: Can-Am Outlander 500 L (2015r) wrażenia i użytkowanie
Cj_cezar pisze:Mariusz czy Ty wiesz jaki jest ngumer lakieru Twojego Can am-a?
Orzesz
Pojęcia nie mam, w paperach mam szary
Ikar paski pasują takie jak do 800 i 1000 bede polował na kit albo wrzuce jakąś siatke przed chłodnice bo model L ma z przodu bardziej odslonięte niż inne.
Jeśli ktoś chciałby pośmigać w zielonogórskim lub na Śląsku
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG
https://www.facebook.com/marioIIIPL
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5lFyuP3ZljO-U2x85z_Bt4eB7q_xu3hG