Kupię Outlandera 650 lub 800

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Bombardier / Can-am
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Kupię Outlandera 650 lub 800

Post autor: Ikar » śr 01 lip, 2015

Tak canam produkuje paski z rdzeniem kevlarowym, te podróby niestety nie mają takiej technologii...
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
Cj_cezar
Posty: 311
Rejestracja: pt 09 sty, 2015
Quad:: CF Moto 550, Outlander 800
Imię: Cezary

Re: Kupię Outlandera 650 lub 800

Post autor: Cj_cezar » pn 06 lip, 2015

Wczoraj się trochę zgrzał, ale okazało się, że został zabrudzony filtr (szmatka) założony na rurze dolotowej do paska.
Czy ten filtr to konieczność?, bo jest lekko uszkodzony.

CF-ki nie mają czegoś takiego. Can -am i Cf-ka miały obudowy gorące a Polaris nie.

Awatar użytkownika
Kiler
Posty: 492
Rejestracja: ndz 01 kwie, 2007
Quad:: OUTLANDER 1000 xtp
Imię: MARIUSZ
Lokalizacja: Słowik/Zgierz

Re: Kupię Outlandera 650 lub 800

Post autor: Kiler » pn 06 lip, 2015

Wywal to dziadostwo i będzie dużo lepiej.
DIABLO TEAM ZGIERZ

Awatar użytkownika
Cj_cezar
Posty: 311
Rejestracja: pt 09 sty, 2015
Quad:: CF Moto 550, Outlander 800
Imię: Cezary

Re: Kupię Outlandera 650 lub 800

Post autor: Cj_cezar » wt 07 lip, 2015

Wstawiłem urywek wczorajszej przejażdżki.

Stąd u mnie niska średnia prędkość.

Mimo, że na to nie wygląda, ale tam było pełno ściętych drzew, które omijaliśmy.

kamerkę zamontowałem na quadzie, bo przez te krzaki bałem się na kasku.

To są moje tereny :) Szkoda, że akurat sucho.


Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Kupię Outlandera 650 lub 800

Post autor: DKfan » wt 07 lip, 2015

Cj_cezar pisze:Wczoraj się trochę zgrzał, ale okazało się, że został zabrudzony filtr (szmatka) założony na rurze dolotowej do paska.
Czy ten filtr to konieczność?, bo jest lekko uszkodzony.

CF-ki nie mają czegoś takiego. Can -am i Cf-ka miały obudowy gorące a Polaris nie.
Ja to dziadostwo wywaliłem, szybko sie zatyka i zmniejsza przepływ powietrze co wpływa w oczywisty sposób na temperaturę.
Niestety w G1 nawet w modelu po liftingu nie montowano skutecznych osłon termicznych jak ma to miejsce w G2.
U siebie ma zrobiony pewien patent który obniża temperaturę CVT.
Wykleiłem część obudowy CVT od strony silnika grubą matą antytermiczną, oraz górną część pokrywy nad którą przebiegają kolektory. Jeszcze nie miałem problemów z przegrzewającym się paskiem.
Załączniki
cvt.JPG
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
Cj_cezar
Posty: 311
Rejestracja: pt 09 sty, 2015
Quad:: CF Moto 550, Outlander 800
Imię: Cezary

Re: Kupię Outlandera 650 lub 800

Post autor: Cj_cezar » wt 07 lip, 2015

Czyli DKfan, masz na plastikowej obudowie zamontowany dodatkowy radiator w postaci tej maty?
I to na tyle dobrze odprowadza ciepło?

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Kupię Outlandera 650 lub 800

Post autor: DKfan » wt 07 lip, 2015

Cj_cezar pisze:Czyli DKfan, masz na plastikowej obudowie zamontowany dodatkowy radiator w postaci tej maty?
I to na tyle dobrze odprowadza ciepło?
Czarek, wręcz odwrotnie.
Genezą problemów z przegrzewaniem CVT w G1 jest nie sam pasek i CVT tylko źle ekranowany układ wydechowy. W wersjach do 2009r powodowało to nawet wypaczanie części obudowy montowanej do silnika.
Maty które wykleiłem nie pełnią roli radiatora tylko odbijają promieniowanie cieplne generowane przez przebiegający nad obudową wydech.
Poprawę widzę, na gorącym silniku po kilkudziesięciu minutach jazdy przy ruszaniu dobiegało cichutkie piśniecie paska. Teraz cisza.
Inna sprawa że ja szybko nie jeżdżę, raczej ostro.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
DKfan
Posty: 1979
Rejestracja: wt 21 sty, 2014
Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
Imię: Jacek

Re: Kupię Outlandera 650 lub 800

Post autor: DKfan » śr 08 lip, 2015

Cj_cezar pisze: Przód się zgadza, ale
1. Jaki Ci wyszedł tył, skoro: od piasty do piasty z tyłu jest 102cm. Koło z oponą po założeniu wystaje od piasty 12cm x 2szt. = 24cm, więc razem jest 126cm.

2. skoro opona poszerza tylko o 1cm na stronę, to 123 (u mnie 124) + 2cm = 125 (126), a Tobie wychodzi 127cm z dystansami.

Jakim cudem wcisnąłeś tam jeszcze dystanse? Na pewno masz 4+3?, a może 5+2?
U mnie w ogóle jest dziwnie. Zmieniam opony na felgach z beadlockami (oryginalne) i miałem okazje porównać je z DWT Quattrosport.
Felgi oiryginał: Przód felga 6x12 offset 5+1, zmierzone suwmiarką wystaje 3,5cm.Tył 7,5x12 offset 6+1,5 zmierzone suwmiarką wystaje 4,5 cm
Felgi DWT 7x12 offset nie wiadomo jaki, podobno 4+3 zmierzone suwmiarką na zewnątrz wystaje 9cm czyli +/- 3 cale. Czyli felgi poszerzają przód o 11cm!! a tył o 9cm.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad

Awatar użytkownika
Cj_cezar
Posty: 311
Rejestracja: pt 09 sty, 2015
Quad:: CF Moto 550, Outlander 800
Imię: Cezary

Re: Kupię Outlandera 650 lub 800

Post autor: Cj_cezar » śr 08 lip, 2015

DKfan pisze:
Cj_cezar pisze:Czyli DKfan, masz na plastikowej obudowie zamontowany dodatkowy radiator w postaci tej maty?
I to na tyle dobrze odprowadza ciepło?
Czarek, wręcz odwrotnie.
Genezą problemów z przegrzewaniem CVT w G1 jest nie sam pasek i CVT tylko źle ekranowany układ wydechowy. W wersjach do 2009r powodowało to nawet wypaczanie części obudowy montowanej do silnika.
Maty które wykleiłem nie pełnią roli radiatora tylko odbijają promieniowanie cieplne generowane przez przebiegający nad obudową wydech.
Poprawę widzę, na gorącym silniku po kilkudziesięciu minutach jazdy przy ruszaniu dobiegało cichutkie piśniecie paska. Teraz cisza.
Inna sprawa że ja szybko nie jeżdżę, raczej ostro.
Teraz rozumiem.
Faktycznie. Przy mojej jeździe (prędkości) temperatura od wydechu nie ulatnia się do tyłu tylko rozchodzi po quadzie. Racja. Chyba też nakleję takie coś.

Ja chciałem dodatkowo wykleić ekranem zagrzejnikowym siedzenie od spodu, bo w d... daje czasami ostro :D

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Kupię Outlandera 650 lub 800

Post autor: oolsztyniak » śr 08 lip, 2015

Na zimę dobra sprawa :)
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bombardier / Can-am”