Kupię Outlandera 650 lub 800
Re: Kupię Outlandera 650 lub 800
Tak canam produkuje paski z rdzeniem kevlarowym, te podróby niestety nie mają takiej technologii...
Ozo Drapers Squad
Re: Kupię Outlandera 650 lub 800
Wczoraj się trochę zgrzał, ale okazało się, że został zabrudzony filtr (szmatka) założony na rurze dolotowej do paska.
Czy ten filtr to konieczność?, bo jest lekko uszkodzony.
CF-ki nie mają czegoś takiego. Can -am i Cf-ka miały obudowy gorące a Polaris nie.
Czy ten filtr to konieczność?, bo jest lekko uszkodzony.
CF-ki nie mają czegoś takiego. Can -am i Cf-ka miały obudowy gorące a Polaris nie.
Re: Kupię Outlandera 650 lub 800
Wstawiłem urywek wczorajszej przejażdżki.
Stąd u mnie niska średnia prędkość.
Mimo, że na to nie wygląda, ale tam było pełno ściętych drzew, które omijaliśmy.
kamerkę zamontowałem na quadzie, bo przez te krzaki bałem się na kasku.
To są moje tereny Szkoda, że akurat sucho.
Stąd u mnie niska średnia prędkość.
Mimo, że na to nie wygląda, ale tam było pełno ściętych drzew, które omijaliśmy.
kamerkę zamontowałem na quadzie, bo przez te krzaki bałem się na kasku.
To są moje tereny Szkoda, że akurat sucho.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Kupię Outlandera 650 lub 800
Ja to dziadostwo wywaliłem, szybko sie zatyka i zmniejsza przepływ powietrze co wpływa w oczywisty sposób na temperaturę.Cj_cezar pisze:Wczoraj się trochę zgrzał, ale okazało się, że został zabrudzony filtr (szmatka) założony na rurze dolotowej do paska.
Czy ten filtr to konieczność?, bo jest lekko uszkodzony.
CF-ki nie mają czegoś takiego. Can -am i Cf-ka miały obudowy gorące a Polaris nie.
Niestety w G1 nawet w modelu po liftingu nie montowano skutecznych osłon termicznych jak ma to miejsce w G2.
U siebie ma zrobiony pewien patent który obniża temperaturę CVT.
Wykleiłem część obudowy CVT od strony silnika grubą matą antytermiczną, oraz górną część pokrywy nad którą przebiegają kolektory. Jeszcze nie miałem problemów z przegrzewającym się paskiem.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Kupię Outlandera 650 lub 800
Czyli DKfan, masz na plastikowej obudowie zamontowany dodatkowy radiator w postaci tej maty?
I to na tyle dobrze odprowadza ciepło?
I to na tyle dobrze odprowadza ciepło?
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Kupię Outlandera 650 lub 800
Czarek, wręcz odwrotnie.Cj_cezar pisze:Czyli DKfan, masz na plastikowej obudowie zamontowany dodatkowy radiator w postaci tej maty?
I to na tyle dobrze odprowadza ciepło?
Genezą problemów z przegrzewaniem CVT w G1 jest nie sam pasek i CVT tylko źle ekranowany układ wydechowy. W wersjach do 2009r powodowało to nawet wypaczanie części obudowy montowanej do silnika.
Maty które wykleiłem nie pełnią roli radiatora tylko odbijają promieniowanie cieplne generowane przez przebiegający nad obudową wydech.
Poprawę widzę, na gorącym silniku po kilkudziesięciu minutach jazdy przy ruszaniu dobiegało cichutkie piśniecie paska. Teraz cisza.
Inna sprawa że ja szybko nie jeżdżę, raczej ostro.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Kupię Outlandera 650 lub 800
U mnie w ogóle jest dziwnie. Zmieniam opony na felgach z beadlockami (oryginalne) i miałem okazje porównać je z DWT Quattrosport.Cj_cezar pisze: Przód się zgadza, ale
1. Jaki Ci wyszedł tył, skoro: od piasty do piasty z tyłu jest 102cm. Koło z oponą po założeniu wystaje od piasty 12cm x 2szt. = 24cm, więc razem jest 126cm.
2. skoro opona poszerza tylko o 1cm na stronę, to 123 (u mnie 124) + 2cm = 125 (126), a Tobie wychodzi 127cm z dystansami.
Jakim cudem wcisnąłeś tam jeszcze dystanse? Na pewno masz 4+3?, a może 5+2?
Felgi oiryginał: Przód felga 6x12 offset 5+1, zmierzone suwmiarką wystaje 3,5cm.Tył 7,5x12 offset 6+1,5 zmierzone suwmiarką wystaje 4,5 cm
Felgi DWT 7x12 offset nie wiadomo jaki, podobno 4+3 zmierzone suwmiarką na zewnątrz wystaje 9cm czyli +/- 3 cale. Czyli felgi poszerzają przód o 11cm!! a tył o 9cm.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Kupię Outlandera 650 lub 800
Teraz rozumiem.DKfan pisze:Czarek, wręcz odwrotnie.Cj_cezar pisze:Czyli DKfan, masz na plastikowej obudowie zamontowany dodatkowy radiator w postaci tej maty?
I to na tyle dobrze odprowadza ciepło?
Genezą problemów z przegrzewaniem CVT w G1 jest nie sam pasek i CVT tylko źle ekranowany układ wydechowy. W wersjach do 2009r powodowało to nawet wypaczanie części obudowy montowanej do silnika.
Maty które wykleiłem nie pełnią roli radiatora tylko odbijają promieniowanie cieplne generowane przez przebiegający nad obudową wydech.
Poprawę widzę, na gorącym silniku po kilkudziesięciu minutach jazdy przy ruszaniu dobiegało cichutkie piśniecie paska. Teraz cisza.
Inna sprawa że ja szybko nie jeżdżę, raczej ostro.
Faktycznie. Przy mojej jeździe (prędkości) temperatura od wydechu nie ulatnia się do tyłu tylko rozchodzi po quadzie. Racja. Chyba też nakleję takie coś.
Ja chciałem dodatkowo wykleić ekranem zagrzejnikowym siedzenie od spodu, bo w d... daje czasami ostro
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Kupię Outlandera 650 lub 800
Na zimę dobra sprawa
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.