SWAP Lucky Star

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » śr 24 cze, 2015

a proszę cie bardzo ;) a ja załatwiłem papiery od accessa koledze który nabył tą przerobioną 450 tkę bez homologacji :) jeszcze 2 tyg i bedzię śmigał na legalu :) coraz więcej nas :D a ty Paweł poważnie chcesz sie umawiać na przyszły rok na 900cc :) bo jesli tak to pod koniec roku trzeba pomyśleć o zakupie pieca i wszystkiego co sie z tym wiąże oprócz mnie już jeden jest umówiony . I jeszcze jedna sprawa mam możliwość załatwienia gazowych oryginalnych amorków do access super moto :) jak co to jutro zadzwoń dam ci namiar na gościa ;)
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Awatar użytkownika
Tomek_LS500cb
Posty: 1250
Rejestracja: czw 26 cze, 2014
Quad:: lucky star 500cb
Imię: Tomek

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Tomek_LS500cb » czw 25 cze, 2015

Co 1000 silnik... co 1500 skrzynia... ale ja zawsze razem wymienialem... ;)

Powiem ze fajnie wyglada ten lucek kolegi mxsebek.... wizualnie mi sie podoba... zwlaszcza oklejenie... chyba od ltr... a co do technicznych spraw to pewnie metoda prob i bledow i w koncu kolega dojdzie do tego ze bedzie wszystko sprawne na tip top...

mxsebek
Posty: 98
Rejestracja: ndz 15 mar, 2015
Quad:: Lucky Star CB500 Egzorcist
Lokalizacja: Koszalin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: mxsebek » czw 25 cze, 2015

Silnik jest cofniety maksymalnie jak pozwalała na to rama, co do obcierania łancucha nie ma takiej opcji sprawdzane było na całej pracy wahacza /przy maksymalnych wartościach delikatnie ślizga się po ślizgu ale po to on właśnie jest/

Dwa dni ustawiałem silnik popołudniami wiec znalazłem opytamalną pozycję.

Jedyne co to przesadziłem z przełożeniami przód 12Z tył 40Z /na jedynce to na sufit można wjechać ale kosztem ze praktycznie jest tak krótka że jej nie ma :-) /

Co do wydechu jest krótszy od oryginału ale kolana z których jest zrobiony są o kilka milimetrów większe po średnicy wiec bilans powinien wyjść na zero, ale fakt nie mam porównania. Inna sprawa to że to nie dwusów coby aż tak wrażliwy był na zmiany /montując np. tłumik przelotowy też ingerujemy w ciśnienie w wydechu/

Jedyne co na pewno trzeba zrobić to synchro i regulacja gażników bo nie wierze że po takich ingerencjach w wydech i dolot silnik pracuje jak należy.

I tu pytanie czy jest jakaś prosta instukcja na ustawienie dawki paliwowo/powietrznej

Awatar użytkownika
STAMP
Posty: 224
Rejestracja: pn 02 lut, 2015
Quad:: ls 500 na dopingu :D
Imię: Paweł
Lokalizacja: Środkowa Wielkopolska

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: STAMP » czw 25 cze, 2015

Na 900 sie pisze :) będę czekał za dalszymi wytycznymi. A co do reszty to zadzwonię
MORE POWER!

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » czw 25 cze, 2015

Co do silnika dało sie go cofnać bardziej tylko trzeba było wyciąć troche tego wspornika z okrągłymi dziurami wtedy silnik cofną by sie jeszcze o dobre 2,5 cm w modelach 250cc i wyżej tego problemu nie mam bo nie ma tego wspornika zaletą jest to że obcieranie łańcucha o wahacz jest zmniejszone do minimum, ale to nie wszystko 2,5 cm to niby nie dużo ale nawet nie macie pojęcia jak to wpływa na rozmieszczenie masy quada chodzi tu o jazde na ośce :D

co do kolektorów myślałem podobnie jak ty że to nie dwu suw to róznicy nie będzie otóż myliłem sie jest różnica i to ogromna spytaj kolegi Beben 1982 on sie przekonał na własnej skórze najważniejszy jest ten odcinek od wyjścia z głowicy do trójnika odpowiednie ciśnienie w tym odcinku(predkość gazów wylotowych) odpowiada za prawidłowe napełnianie sie cylindrów mieszanką ,u ciebie jest on skrócony i mówisz że jeszcze zwiekszyłeś średnice czyli stwarza mniejsze opory i przedkośc gazów wylotowych jest większa co skutkuje tym że część mieszanki ucieka w kolektor wydechowy i zamiast spalać 100% mieszanki w cylindrze spalasz np 90 % ładwo sie domyślić że skutkuje to spadkiem mocy mówie o tym bo mam porównanie troche tego zrobiłem i kombinowałem we wszystkie strony z wydechami i doszedłem do tego że najlepsza sprawność silnika jest kolektor wydechowy jest bliski oryginalnemu ktos mądrzejszy od nas to wyliczył ;) , wiadomo nie da sie zostawić tego bez zmian bo trzeba to jakoś poprowadzić tak by miało to rece i nogi dlatego robię optymalnie by nie stracić mocy a jężdżąc już tyle czasu jeszcze go od spodu nie uszkodziłem ponieważ i tak płozy i osłona silnika jest niżej więc nie ma opcji by go tam zagiąć

Zmien sobie te przełożenia 12 sprzodu jest za mała i nie chodzi o predkości i moc tylko o to że na 12 zębach łancuch sie za ostro składa w okrąg szybko sie zużyje napęd zastosuj na przód 14 z a zmień tylną na 44 z idealne przełożenie napęd tak nie cierpi a tylna zębatke po prostu kupujesz od modelu 450cc ;)
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Marcin ATV SWAP Garage
Posty: 2275
Rejestracja: pn 23 cze, 2014
Quad:: Hulajnoga elektryczna
Imię: Marcin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Marcin ATV SWAP Garage » czw 25 cze, 2015

przed chwilą skończony , wytestowany do odbioru ;)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OpdeJwPRPXU[/youtube]
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .

Awatar użytkownika
trauma
Posty: 248
Rejestracja: wt 09 wrz, 2014
Quad:: LS 500
Imię: Dawid
Lokalizacja: Lublin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: trauma » pt 26 cze, 2015

Niestety wymiana aku nie pomogla i gad nie trybi ;/ tak wiec szukam pomocy ;s. Wsadzilem nowe aku i po nacisnieciu rozrusznila slychac tylko pojedyncze pykniecie. A wczesniej na starym aku jak probowalem odpalic to krecil slabo slabo. A teraz wgl ;/. Dziwne bo jak jezdzilem ostatnim razem to wszystko dzialalo bez problemu zgasilem i teraz takie objawy.

Awatar użytkownika
Znyszu
Posty: 60
Rejestracja: pt 19 cze, 2015
Quad:: Ls 500 Power
Imię: Patryk
Lokalizacja: Przystajń

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: Znyszu » pt 26 cze, 2015

trauma pisze:Niestety wymiana aku nie pomogla i gad nie trybi ;/ tak wiec szukam pomocy ;s. Wsadzilem nowe aku i po nacisnieciu rozrusznila slychac tylko pojedyncze pykniecie. A wczesniej na starym aku jak probowalem odpalic to krecil slabo slabo. A teraz wgl ;/. Dziwne bo jak jezdzilem ostatnim razem to wszystko dzialalo bez problemu zgasilem i teraz takie objawy.
Może przekaźnik padł, albo rozrusznik nie ma masy?

Awatar użytkownika
gateway
Posty: 275
Rejestracja: czw 23 kwie, 2015
Quad:: ls500

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: gateway » pt 26 cze, 2015

Obstawiam szczotki lub tulejki na rozruszniku. Nowy akumulator może mieć mniejszy prąd rozruchowy, ale to i tak nie rozwiązuje problemu z rozrusznikiem. Wyjąc i sprawdzić.

Awatar użytkownika
trauma
Posty: 248
Rejestracja: wt 09 wrz, 2014
Quad:: LS 500
Imię: Dawid
Lokalizacja: Lublin

Re: SWAP Lucky Star

Post autor: trauma » pt 26 cze, 2015

Kable po sprawdzalem, masa jest okej. Wiec tez juz doszedlem do tego ze albo ten przekaznik albo rozrusznik padl. Ale tak totalnie bezobjawowo :s. Elektryka to nie moja mocna strona ale da sie jakos sprawdzic ten przekaznik?

Zablokowany

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”