SWAP Lucky Star
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
a proszę cie bardzo a ja załatwiłem papiery od accessa koledze który nabył tą przerobioną 450 tkę bez homologacji jeszcze 2 tyg i bedzię śmigał na legalu coraz więcej nas a ty Paweł poważnie chcesz sie umawiać na przyszły rok na 900cc bo jesli tak to pod koniec roku trzeba pomyśleć o zakupie pieca i wszystkiego co sie z tym wiąże oprócz mnie już jeden jest umówiony . I jeszcze jedna sprawa mam możliwość załatwienia gazowych oryginalnych amorków do access super moto jak co to jutro zadzwoń dam ci namiar na gościa
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
- Tomek_LS500cb
- Posty: 1250
- Rejestracja: czw 26 cze, 2014
- Quad:: lucky star 500cb
- Imię: Tomek
Re: SWAP Lucky Star
Co 1000 silnik... co 1500 skrzynia... ale ja zawsze razem wymienialem...
Powiem ze fajnie wyglada ten lucek kolegi mxsebek.... wizualnie mi sie podoba... zwlaszcza oklejenie... chyba od ltr... a co do technicznych spraw to pewnie metoda prob i bledow i w koncu kolega dojdzie do tego ze bedzie wszystko sprawne na tip top...
Powiem ze fajnie wyglada ten lucek kolegi mxsebek.... wizualnie mi sie podoba... zwlaszcza oklejenie... chyba od ltr... a co do technicznych spraw to pewnie metoda prob i bledow i w koncu kolega dojdzie do tego ze bedzie wszystko sprawne na tip top...
-
- Posty: 98
- Rejestracja: ndz 15 mar, 2015
- Quad:: Lucky Star CB500 Egzorcist
- Lokalizacja: Koszalin
Re: SWAP Lucky Star
Silnik jest cofniety maksymalnie jak pozwalała na to rama, co do obcierania łancucha nie ma takiej opcji sprawdzane było na całej pracy wahacza /przy maksymalnych wartościach delikatnie ślizga się po ślizgu ale po to on właśnie jest/
Dwa dni ustawiałem silnik popołudniami wiec znalazłem opytamalną pozycję.
Jedyne co to przesadziłem z przełożeniami przód 12Z tył 40Z /na jedynce to na sufit można wjechać ale kosztem ze praktycznie jest tak krótka że jej nie ma /
Co do wydechu jest krótszy od oryginału ale kolana z których jest zrobiony są o kilka milimetrów większe po średnicy wiec bilans powinien wyjść na zero, ale fakt nie mam porównania. Inna sprawa to że to nie dwusów coby aż tak wrażliwy był na zmiany /montując np. tłumik przelotowy też ingerujemy w ciśnienie w wydechu/
Jedyne co na pewno trzeba zrobić to synchro i regulacja gażników bo nie wierze że po takich ingerencjach w wydech i dolot silnik pracuje jak należy.
I tu pytanie czy jest jakaś prosta instukcja na ustawienie dawki paliwowo/powietrznej
Dwa dni ustawiałem silnik popołudniami wiec znalazłem opytamalną pozycję.
Jedyne co to przesadziłem z przełożeniami przód 12Z tył 40Z /na jedynce to na sufit można wjechać ale kosztem ze praktycznie jest tak krótka że jej nie ma /
Co do wydechu jest krótszy od oryginału ale kolana z których jest zrobiony są o kilka milimetrów większe po średnicy wiec bilans powinien wyjść na zero, ale fakt nie mam porównania. Inna sprawa to że to nie dwusów coby aż tak wrażliwy był na zmiany /montując np. tłumik przelotowy też ingerujemy w ciśnienie w wydechu/
Jedyne co na pewno trzeba zrobić to synchro i regulacja gażników bo nie wierze że po takich ingerencjach w wydech i dolot silnik pracuje jak należy.
I tu pytanie czy jest jakaś prosta instukcja na ustawienie dawki paliwowo/powietrznej
- STAMP
- Posty: 224
- Rejestracja: pn 02 lut, 2015
- Quad:: ls 500 na dopingu :D
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Środkowa Wielkopolska
Re: SWAP Lucky Star
Na 900 sie pisze będę czekał za dalszymi wytycznymi. A co do reszty to zadzwonię
MORE POWER!
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
Co do silnika dało sie go cofnać bardziej tylko trzeba było wyciąć troche tego wspornika z okrągłymi dziurami wtedy silnik cofną by sie jeszcze o dobre 2,5 cm w modelach 250cc i wyżej tego problemu nie mam bo nie ma tego wspornika zaletą jest to że obcieranie łańcucha o wahacz jest zmniejszone do minimum, ale to nie wszystko 2,5 cm to niby nie dużo ale nawet nie macie pojęcia jak to wpływa na rozmieszczenie masy quada chodzi tu o jazde na ośce
co do kolektorów myślałem podobnie jak ty że to nie dwu suw to róznicy nie będzie otóż myliłem sie jest różnica i to ogromna spytaj kolegi Beben 1982 on sie przekonał na własnej skórze najważniejszy jest ten odcinek od wyjścia z głowicy do trójnika odpowiednie ciśnienie w tym odcinku(predkość gazów wylotowych) odpowiada za prawidłowe napełnianie sie cylindrów mieszanką ,u ciebie jest on skrócony i mówisz że jeszcze zwiekszyłeś średnice czyli stwarza mniejsze opory i przedkośc gazów wylotowych jest większa co skutkuje tym że część mieszanki ucieka w kolektor wydechowy i zamiast spalać 100% mieszanki w cylindrze spalasz np 90 % ładwo sie domyślić że skutkuje to spadkiem mocy mówie o tym bo mam porównanie troche tego zrobiłem i kombinowałem we wszystkie strony z wydechami i doszedłem do tego że najlepsza sprawność silnika jest kolektor wydechowy jest bliski oryginalnemu ktos mądrzejszy od nas to wyliczył , wiadomo nie da sie zostawić tego bez zmian bo trzeba to jakoś poprowadzić tak by miało to rece i nogi dlatego robię optymalnie by nie stracić mocy a jężdżąc już tyle czasu jeszcze go od spodu nie uszkodziłem ponieważ i tak płozy i osłona silnika jest niżej więc nie ma opcji by go tam zagiąć
Zmien sobie te przełożenia 12 sprzodu jest za mała i nie chodzi o predkości i moc tylko o to że na 12 zębach łancuch sie za ostro składa w okrąg szybko sie zużyje napęd zastosuj na przód 14 z a zmień tylną na 44 z idealne przełożenie napęd tak nie cierpi a tylna zębatke po prostu kupujesz od modelu 450cc
co do kolektorów myślałem podobnie jak ty że to nie dwu suw to róznicy nie będzie otóż myliłem sie jest różnica i to ogromna spytaj kolegi Beben 1982 on sie przekonał na własnej skórze najważniejszy jest ten odcinek od wyjścia z głowicy do trójnika odpowiednie ciśnienie w tym odcinku(predkość gazów wylotowych) odpowiada za prawidłowe napełnianie sie cylindrów mieszanką ,u ciebie jest on skrócony i mówisz że jeszcze zwiekszyłeś średnice czyli stwarza mniejsze opory i przedkośc gazów wylotowych jest większa co skutkuje tym że część mieszanki ucieka w kolektor wydechowy i zamiast spalać 100% mieszanki w cylindrze spalasz np 90 % ładwo sie domyślić że skutkuje to spadkiem mocy mówie o tym bo mam porównanie troche tego zrobiłem i kombinowałem we wszystkie strony z wydechami i doszedłem do tego że najlepsza sprawność silnika jest kolektor wydechowy jest bliski oryginalnemu ktos mądrzejszy od nas to wyliczył , wiadomo nie da sie zostawić tego bez zmian bo trzeba to jakoś poprowadzić tak by miało to rece i nogi dlatego robię optymalnie by nie stracić mocy a jężdżąc już tyle czasu jeszcze go od spodu nie uszkodziłem ponieważ i tak płozy i osłona silnika jest niżej więc nie ma opcji by go tam zagiąć
Zmien sobie te przełożenia 12 sprzodu jest za mała i nie chodzi o predkości i moc tylko o to że na 12 zębach łancuch sie za ostro składa w okrąg szybko sie zużyje napęd zastosuj na przód 14 z a zmień tylną na 44 z idealne przełożenie napęd tak nie cierpi a tylna zębatke po prostu kupujesz od modelu 450cc
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
przed chwilą skończony , wytestowany do odbioru
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OpdeJwPRPXU[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OpdeJwPRPXU[/youtube]
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
Re: SWAP Lucky Star
Niestety wymiana aku nie pomogla i gad nie trybi ;/ tak wiec szukam pomocy ;s. Wsadzilem nowe aku i po nacisnieciu rozrusznila slychac tylko pojedyncze pykniecie. A wczesniej na starym aku jak probowalem odpalic to krecil slabo slabo. A teraz wgl ;/. Dziwne bo jak jezdzilem ostatnim razem to wszystko dzialalo bez problemu zgasilem i teraz takie objawy.
- Znyszu
- Posty: 60
- Rejestracja: pt 19 cze, 2015
- Quad:: Ls 500 Power
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Przystajń
Re: SWAP Lucky Star
Może przekaźnik padł, albo rozrusznik nie ma masy?trauma pisze:Niestety wymiana aku nie pomogla i gad nie trybi ;/ tak wiec szukam pomocy ;s. Wsadzilem nowe aku i po nacisnieciu rozrusznila slychac tylko pojedyncze pykniecie. A wczesniej na starym aku jak probowalem odpalic to krecil slabo slabo. A teraz wgl ;/. Dziwne bo jak jezdzilem ostatnim razem to wszystko dzialalo bez problemu zgasilem i teraz takie objawy.
Re: SWAP Lucky Star
Obstawiam szczotki lub tulejki na rozruszniku. Nowy akumulator może mieć mniejszy prąd rozruchowy, ale to i tak nie rozwiązuje problemu z rozrusznikiem. Wyjąc i sprawdzić.
Re: SWAP Lucky Star
Kable po sprawdzalem, masa jest okej. Wiec tez juz doszedlem do tego ze albo ten przekaznik albo rozrusznik padl. Ale tak totalnie bezobjawowo :s. Elektryka to nie moja mocna strona ale da sie jakos sprawdzic ten przekaznik?