SWAP Lucky Star
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
na tym filmiku po niżej tego opisu pokazany jest inny jego quad z fabrycznym silnikiem ale w dakarze leciał na tdm 900
a ten filmik z kryspinem był kręcony na Pustyni Błędowskiej w tym miejscu gdzie ja kręciłem kiedyś bączki od 6.36 min
a ten filmik z kryspinem był kręcony na Pustyni Błędowskiej w tym miejscu gdzie ja kręciłem kiedyś bączki od 6.36 min
Ostatnio zmieniony śr 17 cze, 2015 przez Marcin ATV SWAP Garage, łącznie zmieniany 3 razy.
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
Re: SWAP Lucky Star
Po co przekonywać, jak można dać się przejechać. Decyzja zostanie podjęta bez zbędnych dyskusjiTomek_LS500cb pisze: Robert przekonuj kumpla do lucyfera...
- Tomek_LS500cb
- Posty: 1250
- Rejestracja: czw 26 cze, 2014
- Quad:: lucky star 500cb
- Imię: Tomek
Re: SWAP Lucky Star
No wlasciwie to tak... sama przejazdzka powinna wystarczyc ja tam sie dlugo nie zastanawialem... szczerze to razem z braciakiem myslelismy o przeszczepie piecyka jeszcze przed tym jak Marcina temat pojawil sie na forach.. ale to byly tylko rozmyslania... i napewno sami bysmy tego tak dobrze i estetycznie nie zrobili i pewnie duzo razy bysmy cos zmieniali.. przerabiali i sie z tym je.ba.li... do tego jeszcze totalny brak czasu... a tu doswiadczony kardiolog zrobil to w 3 dni takze napewno juz bym sie za to sam nie zabieral bo pewnie mi zeszloby sie ze 3 ale miesiacegateway pisze:Po co przekonywać, jak można dać się przejechać. Decyzja zostanie podjęta bez zbędnych dyskusjiTomek_LS500cb pisze: Robert przekonuj kumpla do lucyfera...
Re: SWAP Lucky Star
W imieniu "szosowców" mam kilka spostrzeżeń i pytań do bardziej doświadczonych użytkowników. Wiadomo po SWAP'ie są inne osiągi, a co za tym idzie bezpieczeństwo nabiera większego znaczenia.
I tak: odpowiednie do prędkości opony szosowe, jakie? ( moje KENDA SPEEDRACER sprawdzały się do ok 80 km/h , przy wyważaniu okazały się krzywe, nie wiem , czy ze starości, czy po prostu nie są dostosowane do wyższych prędkości). Nie wiem jak sprawują się opony terenowe, czy są dostosowane do wyższych prędkości?
Zawieszenie i drążki kierownicy powinny być sprawne, ale to oczywiste.
Może ktoś ma sposób na podpowiedź wulkanizatorom, jak założyć felgę 9" na maszynę do zdejmowania opon i wyważarkę?
PS.
Paweł nie czytasz PW?
I tak: odpowiednie do prędkości opony szosowe, jakie? ( moje KENDA SPEEDRACER sprawdzały się do ok 80 km/h , przy wyważaniu okazały się krzywe, nie wiem , czy ze starości, czy po prostu nie są dostosowane do wyższych prędkości). Nie wiem jak sprawują się opony terenowe, czy są dostosowane do wyższych prędkości?
Zawieszenie i drążki kierownicy powinny być sprawne, ale to oczywiste.
Może ktoś ma sposób na podpowiedź wulkanizatorom, jak założyć felgę 9" na maszynę do zdejmowania opon i wyważarkę?
PS.
Paweł nie czytasz PW?
Re: SWAP Lucky Star
Opony mają indeks prędkości. Większość ma do 100km/h. Niektóre mają do 140km/h.
Indeks prędkości, to nic innego jak testy maksymalnego obciążenia opony przy danej prędkości i czas po jakim rozrywa oponę. Jeśli producent mówi, że opona ma maksymalne obciążenie 100kg i max prędkość 140km/h to znaczy, że możesz jechać z max obciążeniem i max prędkością bez obawy o oponę. niektórzy producenci opon (samochodowych) podają, że opona ma index prędkości do 140, ale np do jednej minuty wytrzyma z prędkością 200km/h. W quadach będzie podobnie. Założysz oponę terenową z indexem do 100, ale nie ma pełnego obciążenia (waga) i opona pojedzie 130 bez problemu. Do tego dochodzi wiek opony, oraz wady powstałe w trakcie produkcji.
Indeks prędkości, to nic innego jak testy maksymalnego obciążenia opony przy danej prędkości i czas po jakim rozrywa oponę. Jeśli producent mówi, że opona ma maksymalne obciążenie 100kg i max prędkość 140km/h to znaczy, że możesz jechać z max obciążeniem i max prędkością bez obawy o oponę. niektórzy producenci opon (samochodowych) podają, że opona ma index prędkości do 140, ale np do jednej minuty wytrzyma z prędkością 200km/h. W quadach będzie podobnie. Założysz oponę terenową z indexem do 100, ale nie ma pełnego obciążenia (waga) i opona pojedzie 130 bez problemu. Do tego dochodzi wiek opony, oraz wady powstałe w trakcie produkcji.
Re: SWAP Lucky Star
O fuck To poleciałeś po bandzie Miałem przyjemność jeździć takim potworkiem i nawet sobie nie wyobrażam jak to będzie działać w Lucjanie :p. Ja obstawiałem ,że będzie duży ale singiel . W takim razie czekam z niecierpliwością na pierwsze testy
Re: SWAP Lucky Star
ok 90 koników w quadzie, to już robi wrażenie
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
86km ale ja bardziej jestem pod jarany momentem obrotowym 90 Nm dostepnym już przy 6000 obr/min w cb 500 max moment to 47Nm przy 8000 obr/min więc ci co juz jeżdżą lucyferami bedą wstanie sobie wyobrazić jaka to bedzie róznica . To jak teraz lucek 300cc a lucyfer 500
Yamaha R1 przy mocy 180km ma tylko 106Nm i to dopiero przy 11 tys obr/min
nie będzie trzeba robic redukcji podejrzewam że jak nie chcąco ruszę z 3 biegu to tego nie odczuje a na ośke będzie z trójki szedł za dotknięciem cyngla gazu a najważniejsze że charakterystyka tego silnika idealnie sprawdzi sie w terenie ,z resztą co tu duzo gadać jak by nie był dobry to by go Sonikowi nie wsadzili do Raptora dużym Plusem jest sucha misa olejowa prześwit quada pozostanie fabryczny a przy małych kołach quada w porównaniu do motocykla będzie miał takie przełożenia że będzie mógł tira z naczepą po asfalcie pociągnąć myśle że chyba nic fabrycznego nie będzie tak zamiatało
Yamaha R1 przy mocy 180km ma tylko 106Nm i to dopiero przy 11 tys obr/min
nie będzie trzeba robic redukcji podejrzewam że jak nie chcąco ruszę z 3 biegu to tego nie odczuje a na ośke będzie z trójki szedł za dotknięciem cyngla gazu a najważniejsze że charakterystyka tego silnika idealnie sprawdzi sie w terenie ,z resztą co tu duzo gadać jak by nie był dobry to by go Sonikowi nie wsadzili do Raptora dużym Plusem jest sucha misa olejowa prześwit quada pozostanie fabryczny a przy małych kołach quada w porównaniu do motocykla będzie miał takie przełożenia że będzie mógł tira z naczepą po asfalcie pociągnąć myśle że chyba nic fabrycznego nie będzie tak zamiatało
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .
Re: SWAP Lucky Star
To tak jakby pomnożyć x2 moc obecnej 500ccm . To będzie doslownie jazda na żyletkach . A jak z waga pieca? Duzo ciezej sie zrobi? No i pewnie z dostepem do silnikow nie bedzie juz tak dobrze jak cb500. Chyba ze masz dobre źródła ogolnie projekt super jak dla mnie i oby udalo Ci sie go tak perfekcyjnie dopracowac jak 500
-
- Posty: 2275
- Rejestracja: pn 23 cze, 2014
- Quad:: Hulajnoga elektryczna
- Imię: Marcin
Re: SWAP Lucky Star
waga ok 10 wiecej ale ja zrzuciłem ze 103kg na 95 kg więc sie wyrówna z silnikami to juz bedzie stanowczo gorzej , ale myśle że nie bedzie tez tylu chętnych ze względu na koszt takiego SWAPU silnik z osprżetem i potrzebnymi gratami do przeróbki szacuję w granicach 5 tyś a gdzie robocizna myśle że jeśli by juz miało dojsc do Przeróbki dla kogos to ok 7 tys trzeba będzie liczyć a w takiego zwykłego lucka ze standardowym zawiasem i hamulcami i ośką od 250 .to strach to w kładać,;) więc 10 tyś by wypadało mieć na taka zabawkę + oczywiście lucek ale suma sumarum to i tak dobra cena za takiego potwora chciał by kupic jakiegoś np.KTM 525 xc to 20 tys trzeba dać i exploatacja cie finansowo wykończy a gdzie tam mocowo to porównać . Będzie dobrze najważniejsze że mam juz silniczek po serwisie sprawdzony zawory wyreguowane wszystko sprawdzone czeka na wolniejszą chwile zimową porą
Zapraszam Na Moją stronę www.a*s*g*.pl Pozdrawiam .