Pogaduchy o CF Off-Top
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Kolega ma zrobione ponad 900km i jego v-max to w tej chwili 90 km/h
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Kiedyś za starych jeszcze czasów śmigałem z 2 kolegami którzy nówki cf 500 w wersji long kupili razem w salonie 2 bracia i 2 przeciwieństwa - jeden lubił poszaleć itp a drugi istna oaza spokoju... Docierali przez 300 km ale quady odblokowali po 100 km, kolega narwany lubił przygazować docisnąć manetę do końca, ale też w granicach rozsądku, ten spokojny chyba nigdy jeszcze tego nie zrobił...
Zgadnijcie która cfka lepiej się zbierała i szybciej jeździła ?
Zgadnijcie która cfka lepiej się zbierała i szybciej jeździła ?
Ozo Drapers Squad
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
- mojaZgadnijcie która cfka lepiej się zbierała i szybciej jeździła ?
w takim razie rzeczywiście coś musi w tym być, jak dotrzesz taką masz.
Przy następnym spotkaniu postaram się zamienić quadami chciałbym porównać organoleptycznie. Niby cf 500 nie jest przerażająco wolna to jakiś czas temu jadąc dosyć szybko wydawałoby się... 2 pasmówką z lewej strony tylko śmignęła inna przeprawówka aż smutno się zrobiło heh.
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Pewno Canam jako posiadacz hondy coś o tym wiem ciekawiej robi sie wtedy gdy kończy sie asfalt i zaczynaja szutrowe zakręty
Ozo Drapers Squad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Albo CF 800Ikar pisze:Pewno Canam
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
U mnie w x8 maksymalna prędkość to prawie 100 jakieś 98 zgodnie ze wskazaniem GPS i zgodnie z gps mam ustawiony licznik, normalnie to by było jakieś 110 bo tak mniej więcej zawyża licznik ustawiony pod rozmiar koła.
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Gdzieś czytałem, że liczniki są skalowane na 7% lub 7 km/h więcej niż jest to prawidłowa prędkość. Zarówno pomiar wg. GPS-a jak i fotoradaru będzie mniejszy od wskazań licznika.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
w 800 jest chyba 10 km/h różnicy
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Supriseme
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
- Quad:: X8, Scrambler 1000xp
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Lipiany
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Panowie! i Panie
Które i dlaczego właśnie te
http://allegro.pl/oslony-spodu-aluminiowe-cf-moto-x8-terralander-800-i5368949840.html
Czy Może te
http://www.quady-import.nazwa.pl/quady_com/akcesoria,846.html
Które i dlaczego właśnie te
http://allegro.pl/oslony-spodu-aluminiowe-cf-moto-x8-terralander-800-i5368949840.html
Czy Może te
http://www.quady-import.nazwa.pl/quady_com/akcesoria,846.html
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Czym się dokładnie różnią to nie wiem ale na pierwszy rzut oka :
Te od Zygo przednią osłonę mają tylko pod wyciągarkę, górna osłona zostaje seryjna.
No i chyba są z "matowego" aluminium.
Te drugie mają osłonę wyciągniętą wysoko pod wyciągarkę chroniąc przy okazji chłodnicę oleju ale też przepływ powietrza jest ciut gorszy i żeby dobrze wypłukać chłodnicę trzeba osłonę zdemontować.
A no i aluminium wygląda na polerowane.
Dokładnie ta uszczelka się przepaliła, może inaczej w ogóle jej nie ma
Ktoś to dorabiał/przerabiał lub wie co tam dokładnie powinno być?
Może zaspawać i zapomnieć? Przy okazji wyłapałem kilka pęknięć spawów, widać, że robione niechlujnie i na sztukę, z jednej strony mocowanie do ramy przyspawane od góry a z drugiej od boku , ktoś miał chyba słabszy dzień. Żeby filtr nie łapał mi wszelkiego rodzaju syfu z pola Dołożyłem filtr dodatkowy na końcu wlotu powietrza do airboxa.
Miałem swego czasu zakładać snorkel ale rozeszło się po kościach. Opaskę założyłem tylko do momentu zaschnięcia kleju, później założyłem jeszcze jedną siatkę.
Przepływ powietrza wiele się nie zmienił a nie będzie łapał tyle polnego syfu.
Te od Zygo przednią osłonę mają tylko pod wyciągarkę, górna osłona zostaje seryjna.
No i chyba są z "matowego" aluminium.
Te drugie mają osłonę wyciągniętą wysoko pod wyciągarkę chroniąc przy okazji chłodnicę oleju ale też przepływ powietrza jest ciut gorszy i żeby dobrze wypłukać chłodnicę trzeba osłonę zdemontować.
A no i aluminium wygląda na polerowane.
Wojtekski pisze:http://www.atvsweden.se/1.0.1.0/102/1/? ... 1-s1%2F638
zobacz czy to nie w tym miejscu z nr 16 gdyż z przodu to jakoś nie chce mi się wierzyć że się przepalił ale kto wie .
Dokładnie ta uszczelka się przepaliła, może inaczej w ogóle jej nie ma
Ktoś to dorabiał/przerabiał lub wie co tam dokładnie powinno być?
Może zaspawać i zapomnieć? Przy okazji wyłapałem kilka pęknięć spawów, widać, że robione niechlujnie i na sztukę, z jednej strony mocowanie do ramy przyspawane od góry a z drugiej od boku , ktoś miał chyba słabszy dzień. Żeby filtr nie łapał mi wszelkiego rodzaju syfu z pola Dołożyłem filtr dodatkowy na końcu wlotu powietrza do airboxa.
Miałem swego czasu zakładać snorkel ale rozeszło się po kościach. Opaskę założyłem tylko do momentu zaschnięcia kleju, później założyłem jeszcze jedną siatkę.
Przepływ powietrza wiele się nie zmienił a nie będzie łapał tyle polnego syfu.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.