Pogaduchy o CF Off-Top

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami CF Moto
Awatar użytkownika
Cj_cezar
Posty: 311
Rejestracja: pt 09 sty, 2015
Quad:: CF Moto 550, Outlander 800
Imię: Cezary

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: Cj_cezar » śr 10 cze, 2015

Kolega ma zrobione ponad 900km i jego v-max to w tej chwili 90 km/h

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: Ikar » śr 10 cze, 2015

Kiedyś za starych jeszcze czasów śmigałem z 2 kolegami którzy nówki cf 500 w wersji long kupili razem w salonie :) 2 bracia i 2 przeciwieństwa - jeden lubił poszaleć itp a drugi istna oaza spokoju... Docierali przez 300 km ale quady odblokowali po 100 km, kolega narwany lubił przygazować docisnąć manetę do końca, ale też w granicach rozsądku, ten spokojny chyba nigdy jeszcze tego nie zrobił... :)

Zgadnijcie która cfka lepiej się zbierała i szybciej jeździła ?
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
atomboy
Posty: 136
Rejestracja: czw 21 sie, 2014

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: atomboy » śr 10 cze, 2015

Zgadnijcie która cfka lepiej się zbierała i szybciej jeździła ?
- moja :D
w takim razie rzeczywiście coś musi w tym być, jak dotrzesz taką masz.
Przy następnym spotkaniu postaram się zamienić quadami chciałbym porównać organoleptycznie. Niby cf 500 nie jest przerażająco wolna to jakiś czas temu jadąc dosyć szybko wydawałoby się... 2 pasmówką z lewej strony tylko śmignęła inna przeprawówka aż smutno się zrobiło heh.

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: Ikar » śr 10 cze, 2015

Pewno Canam jako posiadacz hondy coś o tym wiem :) ciekawiej robi sie wtedy gdy kończy sie asfalt i zaczynaja szutrowe zakręty :)
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: oolsztyniak » czw 11 cze, 2015

Ikar pisze:Pewno Canam
Albo CF 800 :mrgreen:
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

VEEGO
Posty: 60
Rejestracja: śr 08 sty, 2014
Quad:: X8
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: VEEGO » czw 11 cze, 2015

U mnie w x8 maksymalna prędkość to prawie 100 jakieś 98 zgodnie ze wskazaniem GPS i zgodnie z gps mam ustawiony licznik, normalnie to by było jakieś 110 bo tak mniej więcej zawyża licznik ustawiony pod rozmiar koła.

Awatar użytkownika
Cj_cezar
Posty: 311
Rejestracja: pt 09 sty, 2015
Quad:: CF Moto 550, Outlander 800
Imię: Cezary

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: Cj_cezar » czw 11 cze, 2015

Gdzieś czytałem, że liczniki są skalowane na 7% lub 7 km/h więcej niż jest to prawidłowa prędkość. Zarówno pomiar wg. GPS-a jak i fotoradaru będzie mniejszy od wskazań licznika.

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: oolsztyniak » czw 11 cze, 2015

w 800 jest chyba 10 km/h różnicy
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

Awatar użytkownika
Supriseme
Posty: 405
Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
Quad:: X8, Scrambler 1000xp
Imię: Szymon
Lokalizacja: Lipiany

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: Supriseme » pt 12 cze, 2015

Panowie! i Panie ;)

Które i dlaczego właśnie te :)

http://allegro.pl/oslony-spodu-aluminiowe-cf-moto-x8-terralander-800-i5368949840.html

Czy Może te

http://www.quady-import.nazwa.pl/quady_com/akcesoria,846.html

Awatar użytkownika
oolsztyniak
Moderator
Posty: 4252
Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
Quad:: xxc 1000r
Imię: Łukasz

Re: Pogaduchy o CF Off-Top

Post autor: oolsztyniak » pn 15 cze, 2015

Czym się dokładnie różnią to nie wiem ale na pierwszy rzut oka :

Te od Zygo przednią osłonę mają tylko pod wyciągarkę, górna osłona zostaje seryjna.
No i chyba są z "matowego" aluminium.

Te drugie mają osłonę wyciągniętą wysoko pod wyciągarkę chroniąc przy okazji chłodnicę oleju ale też przepływ powietrza jest ciut gorszy i żeby dobrze wypłukać chłodnicę trzeba osłonę zdemontować.
A no i aluminium wygląda na polerowane.
Wojtekski pisze:http://www.atvsweden.se/1.0.1.0/102/1/? ... 1-s1%2F638
zobacz czy to nie w tym miejscu z nr 16 gdyż z przodu to jakoś nie chce mi się wierzyć że się przepalił ale kto wie .
:oklaski: :oklaski: :oklaski:
Dokładnie ta uszczelka się przepaliła, może inaczej w ogóle jej nie ma :bezradny:
Ktoś to dorabiał/przerabiał lub wie co tam dokładnie powinno być?
Może zaspawać i zapomnieć?
DSC_3178.JPG
DSC_3179.JPG
Przy okazji wyłapałem kilka pęknięć spawów, widać, że robione niechlujnie i na sztukę, z jednej strony mocowanie do ramy przyspawane od góry a z drugiej od boku :D, ktoś miał chyba słabszy dzień.
DSC_3185.JPG
kolejne pęknięcie
kolejne pęknięcie
DSC_3186.JPG
Żeby filtr nie łapał mi wszelkiego rodzaju syfu z pola
DSC_3182.JPG
Dołożyłem filtr dodatkowy na końcu wlotu powietrza do airboxa.
Miałem swego czasu zakładać snorkel ale rozeszło się po kościach.
DSC_3180.JPG
Opaskę założyłem tylko do momentu zaschnięcia kleju, później założyłem jeszcze jedną siatkę.
Przepływ powietrza wiele się nie zmienił a nie będzie łapał tyle polnego syfu.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc :(
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga :twisted:

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „CF Moto”