No to zaczynamy...
Przywitanie
Witam Paweł trojmiasto od paru miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem cf moto x5 pozdrawiam
-
- Quad:: ACCESS 450 SM
- Imię: Kamil
WITAM !!!
Witam wszystkich głodnych adrenaliny ! Mam nadzieje że powymieniamy sie doświadczeniamy , pozdrawiam Kamil
witam wszystkich mam kilka pytań
Jestem amatorem wśród quadowiczow chce zakupić mojego drugiego quada. Nie dysponuje dość wysokim budżetem - koło 2 tysi. Jaki wybrać ?
yamaha raptor 700
Witam wszystkich forumowiczów i z góry przepraszam za zakładanie nowego tematu ale proszę mnie zrozumieć jestem nowy.
Sprawa dotyczy mojego rapiego 700 a konkretnie rejestacji i homologacji, jedyne dokumenty jakie posiadam do niego to certyfikat OF TITLE i dokument z odprawy celnej podczas importu do Pl. no i oczywiście umowy. Jak wygląda na chwilę obecną temat co do rejestracji go i wyrobienia homologacji z nie zbyt dużym kosztem, jeśli jest ktoś mi w stanie pomóc doradzić lub miał do czynienie z tego typu sprawą proszę po pomoc. Dzięki
Sprawa dotyczy mojego rapiego 700 a konkretnie rejestacji i homologacji, jedyne dokumenty jakie posiadam do niego to certyfikat OF TITLE i dokument z odprawy celnej podczas importu do Pl. no i oczywiście umowy. Jak wygląda na chwilę obecną temat co do rejestracji go i wyrobienia homologacji z nie zbyt dużym kosztem, jeśli jest ktoś mi w stanie pomóc doradzić lub miał do czynienie z tego typu sprawą proszę po pomoc. Dzięki
-
- Imię: Hubert
Cześć czterokołowe maniaki :D
Witam!
Nazywam się Hubert i mieszkam w ciekawym mieście - Skierniewice woj. Łódzkie - czyli polska stolica nauk ogrodniczych.
Mam obecnie 20lat. Obecnie nie mam własnego quada. Kiedyś u wujka trzymałem jakiegoś chińczyka którego dostałem ale się rozpadł w sumie miał prawo bo przy moim stylu jazdy i w starciu z pobliskimi lasami i żwirowniami miał prawo.