marcinSWAPcb500 pisze:Ropa Gdzie awatar ????
w kinie kiedys tam leciał
jak bede w posiadaniu jakies sensownej foty to cos tam ustawie
i tak i nie masz troszke racji ale nie do końca , bo na rynku wtórnym masz tylko silnik i chłodnice i tłumiku no i moduły ,a gdzie reszta wahacze drążki tarcze hamulcowe ,zaciski piasty i takie tam itp.??costigan pisze:Wiele osób które posiada lucka czyta to forum i widzi duże zainteresowanie zakupem lucka do swapu więc logiczne jest że z ceny nie zejdzie. Lucek stał się chodliwym towarem po pierwsze jest nadmiar części używanych silniki, wydechy, itp jeszcze nie dawno znalezienie używanych części graniczyło z cudem a jak było to za gruba kasę, a dziś utrzymanie stało się znacznie tańsze.
P&P to podejda ci tylko z ls-sa przy zaadoptowaniu "innych" amorów to zawsze bedziesz sie musiał liczyc z większymi lub mniejszymi modyfikacjamiDanger pisze:może ktoś podać jakie amorki gazowe pasują plug&play do ls
czrny ja nie wiem czy ma sens kupowac tak drogi egzeplaz
popatrz na prezentacje Marcina tam wszyscy prawie wymieniają nadwizie na nowe wiec za 650/700 złociszy masz "wizualnie" nowego quada
moje zdanie to niech on bedzie połamany niech ma uszkodzony silnik ale rama ma byc nie spawana i prosta i maja byc dokumenty a reszta ?
ja zawsze twierdze ze kazdy z nas jest indywidualista i obojętnie jak by nie wyglądała maszyna to i tak bedziemy przy nich grzebać i udoskonalać
a druga sprawa jest taka ze zaczyna sie sezon wiec rynek wygląda jaj wygląda
a eksploatacja jest nieunikniona i to nie wazne w jakim quadzie czy to jama kawa czy luk i nie ważne ile kosztował i tak bedziesz to musiał zrobic !!!!!!!
moje zdanie dac 10k za baze zeby go przerobic to jest bez sensowne