No to zaczynamy...
Re: No to zaczynamy...
Powitać!
Mam na imię Romek, wiosen 32 - woj. Zachodniopmorskie i przymierzam się do kupna quada przeprawowego(KQ, BF)
Mam na imię Romek, wiosen 32 - woj. Zachodniopmorskie i przymierzam się do kupna quada przeprawowego(KQ, BF)
Czoper chyba chcesz zrazić ludzi do tego sportuCzoper pisze:pierwszym quadem powinien być cf moto 500 - moje zdanie
Cześć skyline67.
Witamy i zapraszamy nowych kolegów.
Udanych łowów i zakupu dobrego.
V2.....sound of madness
Tak uważam i to moja opinia - bo to bardzo zacny sprzęt w rozsądnych pieniądzach jeśli chodzi o pytanie początkujących
Wolność każdego Człowieka jest wartością nadrzędną......
<www.atvmoto.pl>
<www.atvmoto.pl>
Nie jestem początkującyCzoper pisze:Tak uważam i to moja opinia - bo to bardzo zacny sprzęt w rozsądnych pieniądzach jeśli chodzi o pytanie początkujących
- sebavfr
- Quad:: Polaris sportsmen 570
- Imię: Sebastian
Popieram sam zaczynam od CFki i jestem mega zadowolony.Czoper pisze:pierwszym quadem powinien być cf moto 500 - moje zdanie witam nowych
-
- Quad:: Lucky Star CB500 Egzorcist
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów Mam na imię Sebastian 39 wiosen na karku. Po rowerach górskich /w tym zjazdowych/ po kilku szlifierkach /CBR GSXR/ przyszedł czas na quadomanie.
Na razie nie posiadam sprzęta ale już coś namierzam wiec pewnie będę odwiedzał forum i męczył brać quadową różnymi pytaniami
Na razie nie posiadam sprzęta ale już coś namierzam wiec pewnie będę odwiedzał forum i męczył brać quadową różnymi pytaniami
-
- Quad:: kingway dominator 500
- Imię: Paweł
Witam wszystkich, mam na imię Paweł i jestem z Suwałk. Jestem mechanikiem samochodowym że specjalizacją w uzdrawianiu samochodów od drogiego tankowania(LPG), na codzień prowadzę swój warsztat. Mam 27 lat i od tygodnia posiadam kingwaya dominator 500 z 2008 roku. Pozdrawiam wszystkich
Kingway Dominator dobry wybór bo to nic innego jak CF MOTO 500 witamy !!!!
Wolność każdego Człowieka jest wartością nadrzędną......