Pogaduchy o CF Off-Top
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Zmora dobrz, że sprzedales na bighornach, zaraz będziesz znowu takie kupował bo seryjne opony w can amie to bieda
Chyba że coś blotnego zakładasz?
Gratulacje sprzętu
Chyba że coś blotnego zakładasz?
Gratulacje sprzętu
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Nie jest takie źle u Sławka na pierwszy montaż założone były Carlisle ACT, są całkiem w porządku, dość głęboki, kierunkowy bieżnik i duże przerwy między kostkami, do mieszanej jazdy mogą być niezłe. Big Horn 26' to już niestety trochę spory wydatek
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Byłem na ccw na carlise act i dobrze ze nie pojechałem na BH bo przestrzellonych zakrętów byłoby duzo więcej ...
Ozo Drapers Squad
-
- Posty: 642
- Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
- Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Suwałki
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Tak samo Sławek gratki zakupu i oby służył tak jak należy do twoich wymagań.
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Tych dwóch po prawej od żółtka znam, po lewej to ktoś nowy?
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Oolszyniak - Wiedziałem że piłeś cały czas na Warmi i Mazurach ale nie wiedziałem że tak dużo To Cukierek który z nami tam był
Co do opon Carlise ACT - nie jest tak źle zachowują się całkiem fajnie - jak bardzo będą się sprawdzać lub nie nie wiem, gdyż pojechałem wczoraj sam na 2 godzinną jazdę więc unikałem dużych wyzwań żeby się nie wkleić lub coś nie wymodzić na drapkach. Jednak pierwsze wrażenia są dosyć pozytywne.
Łukasz BH nie mogłem zostawić do był całkowicie inny rozmiar więc nic by mi z nich nie przyszło - prawdopodobnie zakupie BH gdyż jestem do tych opon przekonany a spróbuje Carlise sprzedać - ale to dopiero po dotarciu maszyny (tak zalecił serwisant)
Pisałem, że coś mi nurkuje za bardzo CanAm - już wyczaiłem o co chodzi i po problemie. Jazda całkowicie inna, bo quad jest lekki, zwinny i przy tym ma odpał - niektóre drapki po skoście brałem sobie na drifcie - zabawa na całego. Przez błota się po prostu przelatuje a nie przejeżdża
COś tak czuje że po kilku zmianach pojadę na QB a później na PPP TO jest to czego mi brakowało do walki o pudło
Co do opon Carlise ACT - nie jest tak źle zachowują się całkiem fajnie - jak bardzo będą się sprawdzać lub nie nie wiem, gdyż pojechałem wczoraj sam na 2 godzinną jazdę więc unikałem dużych wyzwań żeby się nie wkleić lub coś nie wymodzić na drapkach. Jednak pierwsze wrażenia są dosyć pozytywne.
Łukasz BH nie mogłem zostawić do był całkowicie inny rozmiar więc nic by mi z nich nie przyszło - prawdopodobnie zakupie BH gdyż jestem do tych opon przekonany a spróbuje Carlise sprzedać - ale to dopiero po dotarciu maszyny (tak zalecił serwisant)
Pisałem, że coś mi nurkuje za bardzo CanAm - już wyczaiłem o co chodzi i po problemie. Jazda całkowicie inna, bo quad jest lekki, zwinny i przy tym ma odpał - niektóre drapki po skoście brałem sobie na drifcie - zabawa na całego. Przez błota się po prostu przelatuje a nie przejeżdża
COś tak czuje że po kilku zmianach pojadę na QB a później na PPP TO jest to czego mi brakowało do walki o pudło
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Jakoś nie jest fotogeniczny
Ale po powiększeniu zdjęcia faktycznie widzę, że to on
Ale po powiększeniu zdjęcia faktycznie widzę, że to on
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
oto pomiar zrobiony przez Marcina cytat :Zmora1966 pisze:lugra nie wiem kto Ci takie bajki naopowiadał że masz nie zwracać uwagi na ładowanie na wyświetlaczu. Ładowanie na poziomie 11-12 V jest stanowczo za małe i stąd twoje problemy. Mam wrażenie że za bardzo obciążasz system.
Niech się wypowiedzą fachowcy od nowych CFek ale X8 może być przygotowana co najwyżej na to co ma w standardzie. Jak jeszcze włączysz manetki podgrzewane plus światła i plus np., wyciągarka - system nie wydala.
Mam oczywiści nadzieję że CFmoto dodając wspomaganie poprawiło ładowanie - bo jak pewnie pamiętasz oryginalne nie było rewelacyjne i np. ja miałem poprawiane przez Daniela Pingwina
aku na wyłączonym 12.85
zapalony i odłączone wszystko biorące prąd 14.2-14.3
zapalony ze światłami,awaryjne,grzane manetki 13.6
dołożone kręcenie kierownicą (wspoma) 12.8
zapalony i wyciągarka 12.7
Zatem ładowanie ma na poziomie 14.3 v,quad ładuje normalnie, nie miałbym tutaj żadnego niepokoju.
Wspomaganie bierze ze 300 wat - szczególnie na postoju (koła się nie toczą więc jest duży opór) podczas jazdy pracuje z dużo mniejszym oporem. Do tego manetki, światła, światła awaryjne i może zejść do 12.8 co nadal nie wyładowuje akumulatora (nie schodzi poniżej jego napięcia nominalnego).
Podczas jazdy może pojawić się spadek napięcie kiedy do tego dojdzie jeszcze praca wentylatora a ten od ceefy jest wyjątkowo duży, obstawiam, że będzie mrugać nawet licznik z napięciem i tym bym się nie przejmował, obstawiam, że może wówczas spaść nawet poniżej 12 v)
W quadach innej marki pokręcenie kierownicą na postoju wywala błąd zasilania a jak się nie mylę jest to nawet to samo wspomaganie.
Zrobiłbym tak : naładowałbym solidnie akumulator do pełna porządnym prostownikiem (NIE SAMOCHODOWYM!) i jeździł i obserwował.
Jeżeli aku nie jest rozładowywane to bym się nie przejmował.
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Wg mojej wiedzy ładowanie poniżej 14v to zwalone ładowanie, aku 12.85 to pełne ładowanie , czy mogę poprosić kogoś o pomiar w x8? może to faktycznie wszystko ok...
- Supriseme
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
- Quad:: X8, Scrambler 1000xp
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Lipiany
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Pytanie, kto zakladal manetki? Moze podczas monazu cos poszlo nie tak i np. dostaje sie woda lub jakis kabelek robi zwarcie i wywala bezpiecznik. Manetki robiles w Serwisie Lugra ?Pingwin Legnica pisze:oto pomiar zrobiony przez Marcina cytat :Zmora1966 pisze:lugra nie wiem kto Ci takie bajki naopowiadał że masz nie zwracać uwagi na ładowanie na wyświetlaczu. Ładowanie na poziomie 11-12 V jest stanowczo za małe i stąd twoje problemy. Mam wrażenie że za bardzo obciążasz system.
Niech się wypowiedzą fachowcy od nowych CFek ale X8 może być przygotowana co najwyżej na to co ma w standardzie. Jak jeszcze włączysz manetki podgrzewane plus światła i plus np., wyciągarka - system nie wydala.
Mam oczywiści nadzieję że CFmoto dodając wspomaganie poprawiło ładowanie - bo jak pewnie pamiętasz oryginalne nie było rewelacyjne i np. ja miałem poprawiane przez Daniela Pingwina
aku na wyłączonym 12.85
zapalony i odłączone wszystko biorące prąd 14.2-14.3
zapalony ze światłami,awaryjne,grzane manetki 13.6
dołożone kręcenie kierownicą (wspoma) 12.8
zapalony i wyciągarka 12.7
Zatem ładowanie ma na poziomie 14.3 v,quad ładuje normalnie, nie miałbym tutaj żadnego niepokoju.
Wspomaganie bierze ze 300 wat - szczególnie na postoju (koła się nie toczą więc jest duży opór) podczas jazdy pracuje z dużo mniejszym oporem. Do tego manetki, światła, światła awaryjne i może zejść do 12.8 co nadal nie wyładowuje akumulatora (nie schodzi poniżej jego napięcia nominalnego).
Podczas jazdy może pojawić się spadek napięcie kiedy do tego dojdzie jeszcze praca wentylatora a ten od ceefy jest wyjątkowo duży, obstawiam, że będzie mrugać nawet licznik z napięciem i tym bym się nie przejmował, obstawiam, że może wówczas spaść nawet poniżej 12 v)
W quadach innej marki pokręcenie kierownicą na postoju wywala błąd zasilania a jak się nie mylę jest to nawet to samo wspomaganie.
Zrobiłbym tak : naładowałbym solidnie akumulator do pełna porządnym prostownikiem (NIE SAMOCHODOWYM!) i jeździł i obserwował.
Jeżeli aku nie jest rozładowywane to bym się nie przejmował.