Pogaduchy o CF Off-Top
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Sławek Arkad jeździ limited edition i jak widziałem w jakim błocie był i jakie trawersy pokonywał to już nie oceniam , wagi długości , mocy ! tylko umiejętności drivera bo te są najważniejsze ! reszta to dodatek !
Wolność każdego Człowieka jest wartością nadrzędną......
<www.atvmoto.pl>
<www.atvmoto.pl>
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
xmr trawersów w ogóle nie lubi
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Piotr,
nie przekonasz mnie że długi jest tak samo zwrotny jak krótki i ma to się nijak do umiejętności drivera. Natomiast - Długi to olbrzymi benefit na podjazdach.
Ciężki w szybkiej jeździe ale w błocie, grząskim terenie waga ma kolosalne znaczenie.
Oczywiście że umiejętności rajdera są ważne ale jeśli dwóch o podobnych umiejętnościach pojedzie na przeprawę w terenie grząskim i krętym gwarantuje Ci że ten na lżejszym i krótszym quadzie poradzi sobie sprawniej.
Daniel - tak.... i dlatego to jest tylko ciekawa alternatywa, bo cena jest wręcz zaje***** Podejrzewam, że po roku sprzedałbym go w podobnej.
nie przekonasz mnie że długi jest tak samo zwrotny jak krótki i ma to się nijak do umiejętności drivera. Natomiast - Długi to olbrzymi benefit na podjazdach.
Ciężki w szybkiej jeździe ale w błocie, grząskim terenie waga ma kolosalne znaczenie.
Oczywiście że umiejętności rajdera są ważne ale jeśli dwóch o podobnych umiejętnościach pojedzie na przeprawę w terenie grząskim i krętym gwarantuje Ci że ten na lżejszym i krótszym quadzie poradzi sobie sprawniej.
Daniel - tak.... i dlatego to jest tylko ciekawa alternatywa, bo cena jest wręcz zaje***** Podejrzewam, że po roku sprzedałbym go w podobnej.
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Sławek a ile ten ,, długi '' jest dłuższy od ,, krótkiego '' ? Nie ,żebym Cię do któregoś quada przekonywał po prostu biorę udział w dyskusji jak również nie oceniam umiejętności będąc jako driver amatorem w quadingu !
Wolność każdego Człowieka jest wartością nadrzędną......
<www.atvmoto.pl>
<www.atvmoto.pl>
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
po to jest forum żeby dyskutować... różnica jest wbrew pozorom nie mała:
MAX jest dłuższy nawet od CFki o 6 cm. i mierzy sobie: 2388
Krótki to tylko: 2184 - czyli różnica 20 cm.
różnica w wadze 25 kg a to już wynik spory
Taka yamaha jest krótsza od XT o 10 cm, KQ ma wymiary jak krótka wersja, polaris 850XP również krótszy od Canama o 7 cm...
no i... długość ma znaczenie
MAX jest dłuższy nawet od CFki o 6 cm. i mierzy sobie: 2388
Krótki to tylko: 2184 - czyli różnica 20 cm.
różnica w wadze 25 kg a to już wynik spory
Taka yamaha jest krótsza od XT o 10 cm, KQ ma wymiary jak krótka wersja, polaris 850XP również krótszy od Canama o 7 cm...
no i... długość ma znaczenie
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Co ważniejsze nie są to tylko wymiary plastików ale i ramy a więc również rozstaw osi jest o 20cm dłuższy a co za tym idzie quad się lepiej prowadzi przy szybkiej jeździe na wprost ale manewrowanie nim jest trudniejsze niż krótkim quadem, ciężej składa się w szybkie zakręty , ma większy promień skretu
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
No tak to faktycznie ma znaczenie jak po ja... a siedzimy w błocie... i xmr ma więcej o 35 KM od Yamahy za szybko koła mu się kręcą ...... ale no mamy o czym porozmawiać a to najważniejsze wyższość ŚBNarodzenia nad ŚW. Wielkanocnymi. ......
Wolność każdego Człowieka jest wartością nadrzędną......
<www.atvmoto.pl>
<www.atvmoto.pl>
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Czoper ale razem z większą mocą idzie większa masa, choć oczywiście jest to zupełnie inna moc
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Gdyby to było prucie błotnych dołow w amerykańskim stylu to 1000ccm na 30' silverbackach natomiast na rajdach trochę inne czynniki grają rolę dla tego tez to Grizzly, Renegade czy krotkie Outlandery na nich królują . Wersji max nie widziałem ale pewnie jakiś się kiedyś pojawił
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Oczywiście w weteranami quadowymi nie zamierzqm dyskutować ale kilka lat w enduro i przerabianie soft różnych i hardenduro daje obraz. Do każdego przeznaczenia inne cechy się liczą. I te niby kilka cm, kilka kg, inna geometria ramy, zawieszeń, ich charakterystyka pracy, niuanse niby drobiazgi a są nesamowicie istotne. Nie tylko dla profesjonalnego ścigania ale zwłaszcza w zaawansowanym amatorstwie - dają to uczucie że tym nam się dużo lepiej jeźdz niż innym. To oczywista oczywistość dla wielu z Was. Ale te cm i kg robią dużą robotę. Większą czesto niż kilka podkręconych koni. Bo lepszy efekt osiągnie się zostawiając konie w spokoju a zdejmując umiejętnie kilogramy. Temat na kilka skrzynek browaku przy ognisku
V2.....sound of madness