Wykryto narzędzie do blokowania reklam: Nasza stronie istnieje dzięki wyświetlaniu specjalnych treści dla użytkowników. Rozważ wyłączenie blokowania reklam.
U mnie też stuka wariatora i jest git
Nawet w serwisie sprawdzali o co chodzi (w tym lepszym serwisie) i okazało się, że jakieś łożysko się wytarło ale "ten typ tak ma", konsultacja z importerem potwierdziła diagnozę.
jest Renegade xxc 1000r był krótki XTP 1000 był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
W przypadku zatarcia panewek naprawa jest nieopłacalna - taniej wychodzi nowy silnik i nie są to moje słowa ale kilku dilerów i o ile pamiętam również importera.
jest Renegade xxc 1000r był krótki XTP 1000 był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
Jeśli takie stuki dochodzą na zimnym silniku z okolic skrzyni z prawej strony, to zapewniam was ze w przypadku CF800 to normalne.. gdy silnik sie rozgrzeje juz tego nie ma..takze spokojnie i zaobserwuj to zachowanie na cieplym i na zimnym silniku. Oczywiście moze byc tez tak jak pisza koledzy wyzej, nie wykluczam..ale u mnie jak kupowalem tez byłem zaciekawiony, jak sie okazało to normalne..takze no stres..