Grizzly 700/2014 tuning

Wasze doświadczenia i problemy z quadami Yamaha Grizzly 550/660/700
Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: Grizzly 700/2014 tuning

Post autor: Pingwin Legnica » wt 09 gru, 2014

milu$ pisze:Nie znam ani jednego przypadku aby grizzly ze zmienionym wydechem był szybszy od serii :mrgreen: :mrgreen:
Oczywiście poziom lansu i mocy w świadomości rośnie ale nie przekłada się to w jakikolwiek sposób na pojazd.
:oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski: :oklaski:
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

Awatar użytkownika
Paulus71
Posty: 402
Rejestracja: śr 04 lip, 2007
Quad:: Renia 1000 XXC
Imię: Paweł
Lokalizacja: wawka

Re: Grizzly 700/2014 tuning

Post autor: Paulus71 » wt 09 gru, 2014

sam wydech niewiele da ale z pcv różnica juz jest
mods in progress :-)

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: Grizzly 700/2014 tuning

Post autor: robertmuszka » pt 12 gru, 2014

Kolega mial wydech kompletny i power comandera i po pierwsze darł ryja wydech, a po drugie, spalał więcej paliwka. na prostych odchodził ode mnie, ale w zakrętach ja dochodziłem jego.
Do jazdy w błocie misiek standardowy, ale dobrze ogarnięty, sprawdzi sie wystarczająco.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha Grizzly 550/660/700”