Grizzly 700/2014 tuning

Wasze doświadczenia i problemy z quadami Yamaha Grizzly 550/660/700
Maniekraczej
Posty: 4
Rejestracja: ndz 07 gru, 2014
Quad:: Grizzly 700 2014
Imię: Maniek

Grizzly 700/2014 tuning

Post autor: Maniekraczej » pn 08 gru, 2014

Witam

Posiadam g700/2014
Quad z fabryki nadaje się do jak najszybszego tuningu zatem:

Zamontowałem

Wyciągarke Superwinch terra 35 lina syntetyczna- rewelacja
Opony Maxxis Zilla 27
Pełne osłony aluminiowe- seryjne pogubione w moment

W planie

Wydech hmf snorkel
Komputer hmf epi
Bumper przód tył
Snorkel filtry, silnik
Felgi z beadlock
Led
Podgrzewane manetki
Osłony dłoni powermad

Ma ktoś jakies doświadczenie z wydrchami hmf?
Są 3 rodzaje, mnie interesuje wersja ze snorkel.
Bez tej opcji duży wylot z wydechu wg mnie przy mocnym zanurzeniu zaleje silnik.

W stanach namiętnie instalują filtr K&N rownież proszę o jakieś opinie?

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: Grizzly 700/2014 tuning

Post autor: robertmuszka » pn 08 gru, 2014

Kolego ,ale tuning tej maszyny to z tego co wymieniłeś to Wydech hmf ze snorklem, oraz komputer hmf tylko nie rozumiem połączenia hmf epi.

Awatar użytkownika
Paulus71
Posty: 402
Rejestracja: śr 04 lip, 2007
Quad:: Renia 1000 XXC
Imię: Paweł
Lokalizacja: wawka

Re: Grizzly 700/2014 tuning

Post autor: Paulus71 » pn 08 gru, 2014

jeśli koniecznie chcesz hmf pod snorkiel to seria swamp tylko wez normalnego swampa a nie wersję xl któa jest strasznie głośna
zamiast modułu hmf wez powercommandera z autotunem
filtr gąbkowy twinair lub athena
do zilli 27 nie musisz zmieniać sprzęgła

jeśli chcesz tuningować to idz w bigbore i większe wtryski, ostrzejsze wałki, oczywiście oprócz powyższego

co do wydechy kupiłbym raczej cały system muzzy, będzie power bez gigantycznego przelotu więc pod wodą będzie chodził bez snorkla
mods in progress :-)

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: Grizzly 700/2014 tuning

Post autor: robertmuszka » pn 08 gru, 2014

Paweł ładnie napisałeś, ale chciałbym choc wyjasnienie od kolegi hmf epi.

Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: Grizzly 700/2014 tuning

Post autor: Pingwin Legnica » pn 08 gru, 2014

Maniekraczej pisze:Witam

Posiadam g700/2014
Quad z fabryki nadaje się do jak najszybszego tuningu zatem:

Zamontowałem

Wyciągarke Superwinch terra 35 lina syntetyczna- rewelacja
Opony Maxxis Zilla 27
Pełne osłony aluminiowe- seryjne pogubione w moment

W planie

Wydech hmf snorkel
Komputer hmf epi
Bumper przód tył
Snorkel filtry, silnik
Felgi z beadlock
Led
Podgrzewane manetki
Osłony dłoni powermad

Ma ktoś jakies doświadczenie z wydrchami hmf?
Są 3 rodzaje, mnie interesuje wersja ze snorkel.
Bez tej opcji duży wylot z wydechu wg mnie przy mocnym zanurzeniu zaleje silnik.

W stanach namiętnie instalują filtr K&N rownież proszę o jakieś opinie?
Felgi z beadlock, led, podgrzewane manetki, osłony dłoni, bumpery to normalne uzbrojenie quada.
Co do zmian w silniku - masz nowego quada czy Ci nie szkoda?
Z gryzzli nie zrobisz can-ama, To jest pewne. Może byc tylko głośniejszy a co za tym idzie bedzie niby szybszy a tak naprawdę bardziej znienawidzony...

Jak już chcesz wydać kasę na "tuning" to zostaw silnik w spokoju (tym bardziej, że masz nową konstrukcję) a pomyśl o dobrym zawiasie. Zawias w przypadku Gryzzli to pierwsza rzecz , którą bym zmienił, nawet w modelu 2014. Patrząc jednak na opony Zilla 27" to nie wiem czy Ci to się przyda.

Kupując do niego akcesoria pamietaj , że nie wszystko ze starego g700 będzie pasowało.


Masz fajną ekipę we Wrocławiu :) Chyba z Wrocka pochodzisz? Jest tam parę g700. Ustaw się z nimi na pewno coś podpowiedzą :)
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

robertmuszka
Posty: 946
Rejestracja: pt 05 lis, 2010
Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
Imię: Robert
Lokalizacja: Sompolno koło Konin

Re: Grizzly 700/2014 tuning

Post autor: robertmuszka » pn 08 gru, 2014

No i tego trzeba sie trzymać.
Ja mam wrażenie, że kolega najpierw powinien oswoić sie z tym, co ma , a potem kombinować.

Maniekraczej
Posty: 4
Rejestracja: ndz 07 gru, 2014
Quad:: Grizzly 700 2014
Imię: Maniek

Re: Grizzly 700/2014 tuning

Post autor: Maniekraczej » wt 09 gru, 2014

Wielkie dzięki za odpowiedzi!

W silnikunie chce nic grzebać, fakt nowy quad.
Powercomander i wydech na 100 zakupie.
Odnośnie ekipy, mamy grupe 10 osób i zazwyczaj co niedziele robimy wyjazd w nasze rejony Miękinia. Bagna,lasy,szuter.

Opony 27 kupiłem dlatego, że quad bardzo czesto zawieszał się w błocie i na podjazdach.
Wydech ze snorkel wg mnie jest genialnym rozwiązaniem przy mojej jeździe, gdyż czesto po prostu gaśnie przy próbach przejazdu rzeczek.
Odnośnie zawiasu myślałem o ohlinsie, jednak trzeba sobie zadać pytanie czy przy mojej jeździe to ma sens. Nidzie nie skacze, nie jeźdze z zawrotną prędkościa po dołach wertepach. Chciałem go po prostu trochę podnieść do góry, opony zdały egzamin.

Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: Grizzly 700/2014 tuning

Post autor: Pingwin Legnica » wt 09 gru, 2014

Odblokowany wydech i przeprawy to nie wiem czy to jest dobry pomysł ?

Jak ci zgaśnie przy przeprawie to nie będzie fajnie :(

Nie wiem czy jest power commander do G700 2014 ? Czy się sprawdzi , bo to nowy silnik jest, szczególnie głowica właśnie.

Jak quad gaśnie przy przeprawach to masz wodę w filtrze powietrza (brrrrr, oby nie) . Jak jej tam nie ma to jest pewnie inna przyczyna, niezwiązana ze snorklem i wydechem :)
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

Awatar użytkownika
Paulus71
Posty: 402
Rejestracja: śr 04 lip, 2007
Quad:: Renia 1000 XXC
Imię: Paweł
Lokalizacja: wawka

Re: Grizzly 700/2014 tuning

Post autor: Paulus71 » wt 09 gru, 2014

jeśli wezmie normalnego swampa lub muzzy to decybeli nie przybędzie za wiele a reakcja na gaz się polepszy

http://www.powercommander.com/powercommander/powercommanders.aspx?mk=28&mdl=111&yr=2014&pc=22-064&mk-n=Yamaha&mdl-n=Grizzly 700&pc-ver=PCV&add-mdlyrid=22-064&add-mdlyrid2=22-064&fullstr=22-064&prod-type=Powercommander V (Fuel & Ignition)&notes=
mods in progress :-)

Awatar użytkownika
milu$
Moderator
Posty: 163
Rejestracja: czw 28 gru, 2006
Quad:: Przedrajdowy
Imię: Marek
Lokalizacja: legionowo

Re: Grizzly 700/2014 tuning

Post autor: milu$ » wt 09 gru, 2014

Nie znam ani jednego przypadku aby grizzly ze zmienionym wydechem był szybszy od serii :mrgreen: :mrgreen:
Oczywiście poziom lansu i mocy w świadomości rośnie ale nie przekłada się to w jakikolwiek sposób na pojazd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha Grizzly 550/660/700”