Taki przebieg nakręcisz moment na wyjazdach.
Ja nieraz robię 400 km w weekend.
W mojej 500 pierwszy był na 100 km, drugi na 800, trzeci 1500, czwarty 3000 piąty 5000.
Ja pierdziu przegląd co 400 km
![Laughing :lol:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_lol.gif)
Nieźle kogoś po...ebało.
Nawet nie bo w sekundęNorek01 pisze: tzn wystarczy miec glowe na miejscu
Posiadanie pełnej mocy dla niektórych od razu będzie sygnałem, że mogę odwijać manetkę do oporu.Norek01 pisze:ale w minute mozna w razie potrzeby miec cala moc.
Wiadomo, silnik równo wtedy się dociera ale ma to również wpływ na inne podzespoły jak np pasek napędowy, który również pozytywnie w ów czas się "dociera".Norek01 pisze: aaa nie wspomne ze juz na poczatku zalecaja jazde raz na niskich obrotach a chwile pozniej wysokie zero jednostajnej pretkosci. Jednak mysle ze to zadna nowa informacja bo to znow taki sam proces jak przy KAZDYM silniku...
A proszę Cię bardzo, u mnie nie ma lipy i zazwyczaj jest "pełna"Norek01 pisze:olsztyniak gdzie ty jezdzisz ze robisz 400km w dwa dni? Ja jadac tak okolo 6-8godzin to chyba ledwo przejade 70km.![]()
Będzie mi bardzo miło i zapraszamNorek01 pisze: jeszcze troszke sie podszkole i moze gdzies sie w teren wybierzemy.
Za lewą manetką tam gdzie masz przekaźnik od świateł z tyłu jest guzik "override" , jak go wciśniesz to pojawi Ci się wykrzyknik na zegarach i w ów czas masz pełną moc. Wiem, że chłopaki przerabiali to w jakiś sposób, że pełna moc była zawsze, myślę że wystarczy jakaś zworka i będzie ok, nie wiem tylko czy wtedy nie będzie cały czas świecił się ten wykrzyknik i czy z tym też nie będzie trzeba kombinowaćNorek01 pisze:Mam pytanie czy sciagal ktos z was blokade ze wstecznego albo co potrzeba aby zrobic w elektryce aby byla pelna moc?