CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Sławek może masz rację, ale smar miedziany uzywam od zawsze i nie było z nim problemu.Ppopytam sie u dostawcy o Twój pomysł . Dzięki.
Arturo - taki jeden co go znasz - powiedział mi kiedyś :
"okres choinkowy mam za sobą"
wtedy to nie docierało a teraz to niczym dla mnie religia
Arturo - taki jeden co go znasz - powiedział mi kiedyś :
"okres choinkowy mam za sobą"
wtedy to nie docierało a teraz to niczym dla mnie religia
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Wszystko zależy od tego do czego quad ma być przeznaczony. Nie krytykuję ale i nie zachwalam. Tak jak Danielu napisałeś ja również okres choinkowy mam za sobą. Uważam że przy spotkaniu z drzewkiem (odpukać) i tak będę remontował całego quada. A taki bumperek to kilka kilogramów mniej więc ostateczna decyzja jest taka, a nie inna.
Quada kupiłem od mistrza kolegi z aptekarską tradycją zliczania gramów... Przeszło na mnie - ale wyciągarkę cały czas wożę
Quada kupiłem od mistrza kolegi z aptekarską tradycją zliczania gramów... Przeszło na mnie - ale wyciągarkę cały czas wożę
Ozo Drapers Squad
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Tego samego mistrza mialem na myśli
Dla mnie każdy kilogram jest wazny. Chetnie wywalilbym osłony spodu. Za oceanem zakładają teraz plastikowe, wzmocnione jednak duzo lżejsze od alu.
Dla mnie każdy kilogram jest wazny. Chetnie wywalilbym osłony spodu. Za oceanem zakładają teraz plastikowe, wzmocnione jednak duzo lżejsze od alu.
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Zgadzam się z całą rozciągłością , a nawet dodam trzy grosze od siebie co do gadzetów w które możemy wyposażyć naszego quadzika.Ikar pisze:Wszystko zależy od tego do czego quad ma być przeznaczony. Nie krytykuję ale i nie zachwalam. Tak jak Danielu napisałeś ja również okres choinkowy mam za sobą. Uważam że przy spotkaniu z drzewkiem (odpukać) i tak będę remontował całego quada. A taki bumperek to kilka kilogramów mniej więc ostateczna decyzja jest taka, a nie inna.
Quada kupiłem od mistrza kolegi z aptekarską tradycją zliczania gramów... Przeszło na mnie - ale wyciągarkę cały czas wożę
Jak Ikar zauważył, dodatkowy bumper mało kiedy się przydaje, niewiele jest sytuacji że quad tak dynamicznie uderza przodem że można połamać fabryczne osłony. W błocie w ogóle się nie przydaje, w jeździe turystycznej też nie, w cc wręcz przeszkadza.
Po Kymco ważącym po zliczeniu gadzetów około 390kg i przekonaniu się co znaczy ociężały quad w błocie w KQ w zasadzie nei montuję nic ani przedniego bumpera, ani tylnego, ani osłon spodu.
Pojedynczy kamień leżący w trawie plastik wytrzyma, ślizganie się po błocie, gruncie, drzewach również. Jak się rozwali nie ma problemu, na allecośtam osłona spodu do KQ kosztuje mniej niż 200zł. Jedyna sytuacja gdy taka osłona sie przydaje to jazda ze ślizganiem sie spodem po ostrych skałach, co nie oznacza ze takiej jazdy osłona nie przetrwa.
Generalnie nie kupując tych bajerów oszczędziłem 2 tys zł i jakieś 40 kg dodatkowej masy. Za to kupię sobie lżejsze felgi i jeszcze na trochę opony starczy.
W tej chwili mam sprzęt ważący ok 330kg i jestem z tego bardzo zadowolony, inaczej się prowadzi, a ruszenie go z miejsca manualnie sprawia o wiele mniej kłopotu.
Mniej znaczy więcej.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Prawda do osłon spodu powoli sam miałem małe zastrzeżenia do póki nie postawiłem quada w pion. Powiem szczerze mam tam jedną taką fajną rysę - głęboką na prawie milimetr. Od czego to ?? Nie mam pojęcia ale nie chciał bym sprawdzać odporności silnika na takie wyzwania.
W ostateczności mógłbym z głównej osłony zrezygnować. Zostawiłbym sobie jednak zdecydowanie osłonkę przodu - widać na zdjęciach Pingwina oraz osłony wahaczy. Dość często je oglądam i widzę że zbierają dużo uderzeń po malutkich kamyczkach. Dla manszet zbawienie bo kto lubi łapać gumy ??
W ostateczności mógłbym z głównej osłony zrezygnować. Zostawiłbym sobie jednak zdecydowanie osłonkę przodu - widać na zdjęciach Pingwina oraz osłony wahaczy. Dość często je oglądam i widzę że zbierają dużo uderzeń po malutkich kamyczkach. Dla manszet zbawienie bo kto lubi łapać gumy ??
Ozo Drapers Squad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Jacek takie chcesz mieć lekkie piórko a wziąłeś jakieś wspomagacie co ze 30 kg waży
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
I tu się Brutusie grubo mylisz, różnica pomiędzy modelem bez wspoma a w niego wyposażony to..tadaaaaaa 3kg, tak słownie TRZY.
Za to różnica w walce w błocie po cycki ogromna, nie wiem czy miałeś okazję takiej zabawy przez kilka godzin ale często to ludzie fizycznie nie wytrzymują walki z błotem, a nie sprzęt.
W odpowiednio gęstym błocie musisz na kierownicę napierać całym ciałem aby ją przekręcić, a przy wywalaniu quada z dziury z błotem na brzeg, który jest na wysokości Twojej głowy każde 5 kg może decydować o tym czy dasz radę czy nie.
Dlatego takie właśnie były moje założenia wspomaganie+niska masa.
Jakkolwiek po wyprawie z Wami trochę zmieniłem nastawienie i niszę jazdy quadem. Spodobała mi się jazda turystyczna i CC. Dlatego też w mojej głowie powstał nowy projekt który jeżeli dogadam się z ludźmi z Elki będzie połączeniem błotnego potwora i sprzętu do cc. Teraz wszystko w rękach Kanadyjczków.
Zaciekawiło mnie to co napisał Ikar, muszę przyjrzeć się osłonom przegubów i może rzeczywiście warto założyć osłonę na sam dziób i wahacze. Wzrost masy nie powinien być chyba większy niż 5kg.
Za to różnica w walce w błocie po cycki ogromna, nie wiem czy miałeś okazję takiej zabawy przez kilka godzin ale często to ludzie fizycznie nie wytrzymują walki z błotem, a nie sprzęt.
W odpowiednio gęstym błocie musisz na kierownicę napierać całym ciałem aby ją przekręcić, a przy wywalaniu quada z dziury z błotem na brzeg, który jest na wysokości Twojej głowy każde 5 kg może decydować o tym czy dasz radę czy nie.
Dlatego takie właśnie były moje założenia wspomaganie+niska masa.
Jakkolwiek po wyprawie z Wami trochę zmieniłem nastawienie i niszę jazdy quadem. Spodobała mi się jazda turystyczna i CC. Dlatego też w mojej głowie powstał nowy projekt który jeżeli dogadam się z ludźmi z Elki będzie połączeniem błotnego potwora i sprzętu do cc. Teraz wszystko w rękach Kanadyjczków.
Zaciekawiło mnie to co napisał Ikar, muszę przyjrzeć się osłonom przegubów i może rzeczywiście warto założyć osłonę na sam dziób i wahacze. Wzrost masy nie powinien być chyba większy niż 5kg.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Wrzucę zdjęcia w weekend jak wyglądają osłony manszet.
Ozo Drapers Squad
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Wszystko do czasu, ja ściągając stare osłony (z miękkiego aluminium a co za tym idzie lżejszego od obecnych) stwierdziłem:DKfan pisze:... może rzeczywiście warto założyć osłonę na sam dziób i wahacze. ...
- wygięty przedni wachacz, niestety słaba osłona nie uchroniła go przed uderzeniem
- mocno pogiętą czołową osłonę
- mocno wygiętą w kierunku silnika środkową osłonę - dlaczego? efekt "chopki" z kamieniami, gdzie CFka przyłożyła brzuchem centralnie...
Może przy krótszym Quadzie to nie problem ale przy dłuższych nie odważyłbym się jechać bez osłon
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
To też zależy do czego jest używany.Zmora1966 pisze: Może przy krótszym Quadzie to nie problem ale przy dłuższych nie odważyłbym się jechać bez osłon
Ja w poprzedniej CF miałem tylko osłonę centralną żeby nie uszkodzić silnika reszta plastiki i też dawało radę.
To, że brzuchem zawadziłeś o kamień to po prostu peszek
Poza tym Twój quad pływa a nie jeździ, następnym razem chyba ustawię Ci zawieszenie
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.