rozpoczynam tuning Sportsmana 500 HO

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » ndz 07 paź, 2007

my kokos jak wiesz do tematu podchodzimy bardziej przeprawowo :D i scramblera mamy w serii.... :wink: ale może się to zmienić :mrgreen: bo jeden z pracowników firmy się na niego czai :wink:

a co rozumiesz przez '' gałki'' :?:
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » pn 08 paź, 2007

Końcówki drążków kierowniczych :lol:
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » pn 08 paź, 2007

zaraz będe dzwonił :wink:
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » wt 09 paź, 2007

Ty to kokos te swoje gałki to co chwile zmieniasz. Ostro musisz docinać. My to oszczędzamy sprzęty....myjemy często w wodzie...

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » wt 09 paź, 2007

Podobno mycie dobrze robi :lol:

Motyf napisał:
Ostro musisz docinać
to co powiesz o was ?:) Tam to już pełen hardcore :P
u waj gałki się nie zużywają bo wy ciągle na tylnych kolach katujecie maszyny :D
Ostatnio zmieniony czw 13 gru, 2007 przez KoKoS, łącznie zmieniany 1 raz.
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

Awatar użytkownika
Marcolife
Posty: 507
Rejestracja: śr 29 lis, 2006
Lokalizacja: polskie bagno

Post autor: Marcolife » czw 13 gru, 2007

Wczoraj udaliśmy się na krótką nockę z kolegą Mirkiem, ale z powodu kapcia w G700 udałem się w podróż tym tuningowanym Polarisem. Po raz pierwszy miałem okazję pojeździć ambitniej tym egzemplarzem po przeróbkach i wrażenie poprawy zawieszenia jest nie do opisania. Ta trakcja i praca na nierównościach są warte każdych pieniędzy. Koledzy Polarisowcy, oszczędzajcie na gadżetach a zainwestujcie w zawieszenie - WARTO! Zwłaszcza w pontonie.

Jeszcze jedna uwaga nie związana z tuningiem: miałem subiektywne wrażenie, że 500 HO jest zwinniejsza od 800 i wcale nie brakło mi mocy. 500HO to bardzo udana jednostka!
Już niedługo zwoduję delfina, założę pianę i fiu...na Ostrołękę!

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » czw 13 gru, 2007

Wyobraź sobie jak fajnie chodzi ta jednostka przy sprzęcie lekkszym o 50kg, który ma napęd przenoszony łańcuchem, czyli bez takiej utraty momentu. a jak jeszcze jednostka jest wzmocniona :lol:
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

Awatar użytkownika
Marcolife
Posty: 507
Rejestracja: śr 29 lis, 2006
Lokalizacja: polskie bagno

Post autor: Marcolife » czw 13 gru, 2007

z tyłu łańcuch ale z przodu kardan, jeśli dobrze pamiętam :mrgreen:
Już niedługo zwoduję delfina, założę pianę i fiu...na Ostrołękę!

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » pt 14 gru, 2007

nie ciągle trzeba jeździć na AWD :P poza tym i tak mniejsza waga.. :P
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » sob 15 gru, 2007

no jasne ze 500HO jest najlepsza ja jestem bardzo zadowolony. ciesze sie Marco ze tak Ci sie Twoje zawiechy podobają. nie ma nic wazniejszego jak dobre ulokowanie pieniędzy. pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”