Co do HP to mam odmienne zdanie, kupiłem laptop na początku stycznia tego roku. Od początku borykałem się z problemami, głównie z brakiem możliwości zainstalowania jakichkolwiek sterowników więc automatycznie nie działa nic włącznie z internetem. Po jednej naprawie i wymianie dysku sytuacja wręcz lustrzana i problem ten sam. Dopiero po 3 miesiącach HP doszło co jest zrypane i naprawili ale trwało to trzy miesiąceWojtek_Szczecin pisze:jak HP robi upgrade serwera o nowe elementy to zaraz mam maila z informacją o szkoleniu n.t zmian w budowie sprzętu ,zmianie rodzaju części typu pamięci ,czy dyski itd.





Także swojego nie chwal

Tu nie chodzi o szkolenie serwisów CF Moto tu chodzi o podejście do sprawy mechaników. Takich z powołania jest niewielu, większość jest z przymusu bądź z przypadku. Problem importera jest tylko taki, że autoryzacje daje komu popadnie bez znaczenia na znajomość rynku czy budowy sprzętu, mechaniki, elektryki itd.