rozpoczynam tuning Sportsmana 500 HO

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » ndz 07 paź, 2007

Aha... to nie wiem, na atvpolska ktos cos pisal o wymienie na stalowy oplot... ale nie pamietam dokladnie o co chodzilo,a tak mi sie cos przypomnialo :D
U mnie heble w miare działają, poza tym druga klamka jest mi zbędna :P
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » ndz 07 paź, 2007

mi też :D
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
Marcolife
Posty: 507
Rejestracja: śr 29 lis, 2006
Lokalizacja: polskie bagno

Post autor: Marcolife » ndz 07 paź, 2007

To jest tak:
Te Polarki, które widziałem wszystkie mają stalowy oplot w serii. Ja rozdzieliłem obwody na przód i tył. Poprawia hamowanie subiektywnie, trzeba by porównać.
Te G700, które widziałem mają gumowe przewody, a mój przerobiono na stalowe. Klamki od razu sie podniosły. Jestem bardzo zadowolony.
Już niedługo zwoduję delfina, założę pianę i fiu...na Ostrołękę!

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » ndz 07 paź, 2007

gumowe przewody w motocyklach i quadach to wiocha :D




z pewnością rozdział chamowania ma swoje zalety jak i wady :wink:
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » ndz 07 paź, 2007

No wiec dobrze widzialem ze coś robiłeś z przewodami, tyle że nie w Polarku :lol:
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

Awatar użytkownika
Marcolife
Posty: 507
Rejestracja: śr 29 lis, 2006
Lokalizacja: polskie bagno

Post autor: Marcolife » ndz 07 paź, 2007

Jeździłem dzisiaj Polarkiem na nowym zawiasie i jestem bardzo zadowolony. Ale opiszę po kolei. Zestrojenie jakie przyjechało z serwisu było sztywne: do szybkiej jazdy po szutrach. Od razu poczułem się świetnie. Nigdy Polarek nie wchodził tak precyzyjnie w zakręty. Zawsze miałem uczucie celowania skuterem wodnym między drzewa, teraz można powiedzieć odzyskałem kontrolę nad kierownicą. Co za uczucie!!!
Tył pojazdu: ponieważ wybrałem się razem z córką, to postanowiłem zmiękczyć tył, żeby jej nie zgubić, stłumiłem odbicie i zmiękczyłem oba dobicia. Działa. To naprawdę fajna rzecz-zatrzymujesz się , robisz kilka obrotów-kliknięć i jakbyś wsiadł na inny motór. Młoda była bardzo wdzięczna :mrgreen:

I teraz porównanko do Ohlinsa od razy mi się nasunęło w praniu.
1. Elka ma dwie gałki na dobiciu kręcone palcami, do Ohlinsa trzeba mieć klucz płaski i imbus. Zatem Elka bardziej wygodna.
2. Regulacja w Ohlinsie chodzi jak masełko, niezależnie jak zabłocona, kliknięcia wyczuwa się precyzyjnie. Kliknięcia w Elce są znacznie gorzej wyczuwalne, a pokrętła skrzypią piaskiem. Różnica bardzo na plus dla Ohlinsa.
3. Odbicie reguluje się tak samo, ręką.
4. W działaniu różnic nie zauważyłem, amory obu firm działają fantastycznie. :mrgreen:
Już niedługo zwoduję delfina, założę pianę i fiu...na Ostrołękę!

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » ndz 07 paź, 2007

gdyby nie ta chora cena :?
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » ndz 07 paź, 2007

Polson robi rzeczy niemożliwe, z wysokich cen Polarisów niskie ceny Polarisów więc może weźmie się za elkę lub Ohlinsa i zrobi coś z tymi cenami :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted:
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Posty: 2851
Rejestracja: wt 28 lis, 2006
Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » ndz 07 paź, 2007

8) szukamy pośrednich rozwiązań....do naszych potrzeb :wink: jedno już mamy :mrgreen: dotyczy liftu przedniego zawieszenia....

pracujemy nad tyłem... :wink: jak wszystko będzie gotowe ....damy znać :)
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
KoKoS
Posty: 301
Rejestracja: wt 20 mar, 2007
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: KoKoS » ndz 07 paź, 2007

Scramblera też dotyczy ? :)
Co z gałkami ? :)
PoZdRo FoR All
odpalając potwora
moje poglądy się zmieniają, zaczynam inaczej myśleć...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”