Ceny serwisu są różne a ja jestem tego najlepszym przykładem.
W zależności od położenia geograficznego jest "inaczej".
Np serwis mojej 800 (ten poprzedni z regulacją zaworów i wymianą klocków) kosztował mnie 9 stówek a sam olej to 250 zł
![Shocked :shock:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_eek.gif)
, nieźle co ?
Bo u kolegi Wojtka chyba w Suwałkach
![Wink ;-)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_wink.gif)
przegląd jest więcej niż połowę tańszy a wliczony ma w to olej
![Wink ;-)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_wink.gif)
Sam przegląd 800 to podobno 450 zł
Jak miałem CF 500 i póki serwisowałem w ramach gwarancji to nie kosztowało to więcej niż 300-350 zł co też jest niemało ale jeśli doliczymy olej, filtr, przegląd, regulację zaworów itd to już nie jest tak źle.
Ja docierałem starą szkołą - odblokowałem quada przy przebiegu 1200 km i przy 7400 km dalej palił na dotyk
![Smile :-)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
A przy tym przebiegu spotkało mnie tylko kilka awarii - przekaźnik rozrusznika dwa razy (raz z mojej winy a raz sam z siebie), włącznik świateł dwa razy, wentylator, przekaźnik kierunkowskazu o reszcie nie pamiętam więc na pewno nie miały jakiegoś specjalnego znaczenia
![Smile :-)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
Lałem paliwo, robiłem przeglądy i nie bałem się jechać na wyprawę ponad 300 km
Jak dla mnie to na prawdę dobry był quad. Miałem wersję LONG i taką bym kupił raz jeszcze.
A to, że CF 500 mnie nie zawiodło i był to zaje***** quad nie zmieniłem marki i zostałem przy CF, kolejny pewnie też będzie z tej stajni, poczekam na tysiączka w wersji L
![Smile :-)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)