CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
witam, kolego bartez119 nie bierz do głowy , taka awaria to nie awaria. Miałem identyczną sytuację , podobno uszczelka fabrycznie jest za cienka i może puszczać, mój serwis załatwił sprawę dając sylikon i starą uszczelkę i przestało kapać.
- timi1
- Posty: 101
- Rejestracja: ndz 10 mar, 2013
- Quad:: ...był X8 :( a jest out 570 max
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Pruszków
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
...dokładnie , zgłoś na gwarancji przy najbliższym serwisowaniu ( 800 km.) i po problemiemaciekwik pisze:witam, kolego bartez119 nie bierz do głowy , taka awaria to nie awaria. Miałem identyczną sytuację , podobno uszczelka fabrycznie jest za cienka i może puszczać, mój serwis załatwił sprawę dając sylikon i starą uszczelkę i przestało kapać.
- LATAJĄCY ARTEK
- Posty: 374
- Rejestracja: sob 08 gru, 2012
- Quad:: CF MOTO x8
- Imię: ARTEK
- Lokalizacja: KIELCE
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
I nie zapomnij o zlocie naszych godzin na który nie znamy daty ani ilu nas będzie . Trzeba chyba założyć temat na tym drugim forum .
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Bardzo wam dziękuję za podpowiedz . Gdy będę miał jakieś pytania to wiem że mogę na was liczyć .Pozdrawiam.
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Posty: 1539
- Rejestracja: sob 23 maja, 2009
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gdzieś w centrum
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Panowie co do ulepszeń :
Otwórzcie puszkę filtra powietrza i na spodzie jej są 2 otwory małe , jeden to do ewentualnego spuszczenia wody itp: a drugi to odma ( po lewej stronie jest) i jeżeli tam tylko otwór to warto wcisnąć w nigo jakiś wężyk i aby wystawał z 4-5 cm do góry .
Czemu tak wam radzę iż może zbierać się na dnie piasek itp: i łatwo może się dostać do silnika syf co prawda mało to prawdopodobne ale zawsze jest ale .
PRZED MODYFIKACJĄ
PO MODYFIKACJI
I po robocie zajmuje to 5min.
Otwórzcie puszkę filtra powietrza i na spodzie jej są 2 otwory małe , jeden to do ewentualnego spuszczenia wody itp: a drugi to odma ( po lewej stronie jest) i jeżeli tam tylko otwór to warto wcisnąć w nigo jakiś wężyk i aby wystawał z 4-5 cm do góry .
Czemu tak wam radzę iż może zbierać się na dnie piasek itp: i łatwo może się dostać do silnika syf co prawda mało to prawdopodobne ale zawsze jest ale .
PRZED MODYFIKACJĄ
PO MODYFIKACJI
I po robocie zajmuje to 5min.
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts
-
- Posty: 642
- Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
- Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Suwałki
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Uszczelnić dekiel można samemu w prosty sposób ,zakładając uszczelki za 2 zł na śruby od góry ,sprawdzone i działa. Miałem to samo ,dwa zrobione i na razie po jazdach jest oki nic nie cieknie.
- timi1
- Posty: 101
- Rejestracja: ndz 10 mar, 2013
- Quad:: ...był X8 :( a jest out 570 max
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Pruszków
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
To może i ja coś od siebie...
Kto miał szczęście zaciągnąć wody do skrzyni a później odkręcić śrubę spustową to będzie wiedział jakie to "łatwe" , szczególnie w warunkach terenowych.
Wykręciłem oryginalną śrubkę, rozwierciłem trochę otwór i w to miejsce włożyłem zaworek z metrową plastikową rurką, zaworek jest wciśnięty i dodatkowo wklejony na klej do metalu
przy montażu pokrywy warto jeszcze dać silikon na obudowę aby całość uszczelnić .
tak to wygląda po złożeniu
rurka idzie wysoko pod siedzenie a w razie potrzeby łatwo ją wyciągnąć i spuścić wodę
Kto miał szczęście zaciągnąć wody do skrzyni a później odkręcić śrubę spustową to będzie wiedział jakie to "łatwe" , szczególnie w warunkach terenowych.
Wykręciłem oryginalną śrubkę, rozwierciłem trochę otwór i w to miejsce włożyłem zaworek z metrową plastikową rurką, zaworek jest wciśnięty i dodatkowo wklejony na klej do metalu
przy montażu pokrywy warto jeszcze dać silikon na obudowę aby całość uszczelnić .
tak to wygląda po złożeniu
rurka idzie wysoko pod siedzenie a w razie potrzeby łatwo ją wyciągnąć i spuścić wodę
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Witam, musze się pochwalić koledzy, dziś wjechał do serwisu nowy silniczek i jutro ma być montaż, pewnie zejdzie im do poniedziałku ale najważniejsze że już widać koniec tego koszmaru
- LATAJĄCY ARTEK
- Posty: 374
- Rejestracja: sob 08 gru, 2012
- Quad:: CF MOTO x8
- Imię: ARTEK
- Lokalizacja: KIELCE
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
No to super .
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: CF MOTO X8 ULEPSZENIA ITP:
Maciekwik super...mam nadzieję że to oznacza koniec problemów i od "jutra" będziesz wszem i wobec ogłaszał... X8
Obiecałem informację po weekendzie z zachowania CFki (Andrzej, sprawdziłem olej - na pewno jest za dużo, nie za mało - nie wiem po co ktoś leje oleju pod korek zastanawiam się czy go nie odpompować trochę)
CFka chodzi jak ta lala, zrobiłem nawet filmik z jazdy weekendowej ale niestety ze względu na blokadę muzyki musiałem go cofnąć do ponownej obróbki - dziś wieczorem powinienem umieścić na naszej stronie i na Fb już poprawioną wersję.
1. Nie powtórzyła się już sytuacja zapalenia lampki oleju na rozgrzanym silniku na niskich obrotach.
2. Lampka się zapala przy uruchamianiu na zimnym silniku ale to dla mnie jest zrozumiałe - miga przez kilka sekund i gaśnie.
3. Odnoszę wrażenie że głośniej pracuje - jednak jeszcze nie określiłem czy tylko pod obciążeniem czy również na silniku (w czasie prze gazowania). Zastrzegam że może to być tylko moje wrażenie.
4. Coś nowego to gdy przyśpieszałem kilka razu zdarzyło mi się zadławienie - tak jakby nie chciał wejść na obroty. Tego zjawiska do tej pory nie miałem.
To na razie tyle,
pewnie dziś albo jutro będę analizował w/w problemy bardziej dokładnie.
Obiecałem informację po weekendzie z zachowania CFki (Andrzej, sprawdziłem olej - na pewno jest za dużo, nie za mało - nie wiem po co ktoś leje oleju pod korek zastanawiam się czy go nie odpompować trochę)
CFka chodzi jak ta lala, zrobiłem nawet filmik z jazdy weekendowej ale niestety ze względu na blokadę muzyki musiałem go cofnąć do ponownej obróbki - dziś wieczorem powinienem umieścić na naszej stronie i na Fb już poprawioną wersję.
1. Nie powtórzyła się już sytuacja zapalenia lampki oleju na rozgrzanym silniku na niskich obrotach.
2. Lampka się zapala przy uruchamianiu na zimnym silniku ale to dla mnie jest zrozumiałe - miga przez kilka sekund i gaśnie.
3. Odnoszę wrażenie że głośniej pracuje - jednak jeszcze nie określiłem czy tylko pod obciążeniem czy również na silniku (w czasie prze gazowania). Zastrzegam że może to być tylko moje wrażenie.
4. Coś nowego to gdy przyśpieszałem kilka razu zdarzyło mi się zadławienie - tak jakby nie chciał wejść na obroty. Tego zjawiska do tej pory nie miałem.
To na razie tyle,
pewnie dziś albo jutro będę analizował w/w problemy bardziej dokładnie.
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl