Honda TRX 500 FA vs Polaris Sportsman 500

Konfrontacje modeli, porównania, zalety i wady...
Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: Honda TRX 500 FA vs Polaris Sportsman 500

Post autor: Pingwin Legnica » pt 26 kwie, 2013

po górkę wjechały Yamahy i Hondy a Polarek też ale na dwóch kołach...

film kręcili moi koledzy , warto posłuchać ich komentarzy

przepraszam za jakość i w ogóle :)

ech, dawno to było ...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8EoeyVVrOIw[/youtube]

ps. jeden z takich podjazdów skończył się śmiercią Polarka... niewiele też mi brakowało, bo zbiegałem a właściwie spadałem w dól przed nim...
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Posty: 1033
Rejestracja: sob 19 maja, 2007
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Re: Honda TRX 500 FA vs Polaris Sportsman 500

Post autor: tede74 » pt 26 kwie, 2013

Daniel na twoim filmiku to kierowca pipa, a nie sprzęt. Kto tak podjazdy robi? W takiej pozycji podnosi do góry środek ciężkości i przesuwa go na tył. Sportsman super robi podjazdy, pare rolek zrobiłem XPekiem po przesiadce z 500, bo to co podjeżdżałem bez stresu, dla XP było już wyzwaniem.
:I love POLARIS:

Krzysiek (ktsu)
Posty: 28
Rejestracja: czw 16 cze, 2011

Re: Honda TRX 500 FA vs Polaris Sportsman 500

Post autor: Krzysiek (ktsu) » pt 26 kwie, 2013

tede74 czytałem o tym, że Sportsman który ma skrzynię biegów zintegrowaną z tylnym mostem (czyli obecnie wszystkie nowe modele) ma bardzo mocno przesunięty środek ciężkości. I coś w tym jest. Na aukcji co raz pojawiają się 500'tki w nowej budzie, które są po rolkach (dobra cena i połamane bagażniki). Poza tym, taką 500'tkę łatwo jest postawić na dwa koła, przy masie na sucho 316 kg i silniku 500 cm3 powinien to być niemal wyczyn - czyli jednak tylna oś ma spory nacisk i to co pisze Pingwin może być prawdą. Oczywiście stare Sportsmany (wersje z oddzielonym od skrzyni biegów tylnym mostem) są liderami (obok Hond) w robieniu drapek.

Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: Honda TRX 500 FA vs Polaris Sportsman 500

Post autor: Pingwin Legnica » pt 26 kwie, 2013

tede74 pisze:Daniel na twoim filmiku to kierowca pipa, a nie sprzęt. Kto tak podjazdy robi? W takiej pozycji podnosi do góry środek ciężkości i przesuwa go na tył. Sportsman super robi podjazdy, pare rolek zrobiłem XPekiem po przesiadce z 500, bo to co podjeżdżałem bez stresu, dla XP było już wyzwaniem.

hahahahaha

faktycznie kierowca PIPA i ta Jaka :)

Ta kurtka, te pytania "czy koła z przodu się kręcą ? "
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

Krzysiek (ktsu)
Posty: 28
Rejestracja: czw 16 cze, 2011

Re: Honda TRX 500 FA vs Polaris Sportsman 500

Post autor: Krzysiek (ktsu) » pn 29 kwie, 2013

Wrzucam jeszcze dwa filmiki, na których widać, że w błocie oba quady dają radę: Polaris bazuje na prawdziwym 4x4, a Hona na niskiej masie.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bTtTlq6maUE[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_DF4CLUsJoY[/youtube]

Krzysiek (ktsu)
Posty: 28
Rejestracja: czw 16 cze, 2011

Re: Honda TRX 500 FA vs Polaris Sportsman 500

Post autor: Krzysiek (ktsu) » śr 22 maja, 2013

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3T9UfNyzbgg[/youtube]

Na akucji pojawił się Polaris 800, nówka z 2011 r., w bardzo dorbej cenie, gdybym miał możliwość zakupu już by stał u mnie w garażu 8)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porównania modeli”