allroad 300 - problem
Re: allroad 300 - problem
Kolejna awaria zaliczona aż miło posiedzieć w garażu. Opisze w skrócie aby kolejni początkujący wiedzieli coś tam więcej
Podczas odśnieżania nagle zaczęły szwankować biegi a dokładne to ich wrzucenie. Podczas próby włączenia, obojętnie jakiego biegu następował potworny zgrzyt w skrzyni biegów! Na zgaszonym silniku odbywało się to bez problemów lecz bieg wrzucono tylko raz i prosto do garażu!
Po krótkim namyśle bierzemy się za oględziny sprzęgła. Odkręcamy dzwon co by sprawdzić szczęki (podlegały wymianie) a tu niespodzianka i oczywista przyczyna! Na jednej szczęce urwało się ucho mocowania sprężynki, lecz największa niespodzianka dla mnie, to rozmiar nakrętki trzymająca sprzęgło sic, nie mam takiego klucza na wyposażeniu głowa do góry, szybki telefon do znajomego i oto jest Wypalarki plazmowe lub laserowe(chodź do lasera to jeszcze trochę im brakuje) wypalą co tylko wyobraźnia nasunie Zamawiamy nowe sprzęgło (możemy same szczęki, podobno można kleić okładziny), gdyż sprężynkę szlak trafił (nieosiągalna podobno), czekamy na kuriera Po założeniu nowego wszystko wróciło do normy. Więc na przyszłość
koledzy jak coś zgrzyta to nic na siłę nie robimy
Wesołych świat
Podczas odśnieżania nagle zaczęły szwankować biegi a dokładne to ich wrzucenie. Podczas próby włączenia, obojętnie jakiego biegu następował potworny zgrzyt w skrzyni biegów! Na zgaszonym silniku odbywało się to bez problemów lecz bieg wrzucono tylko raz i prosto do garażu!
Po krótkim namyśle bierzemy się za oględziny sprzęgła. Odkręcamy dzwon co by sprawdzić szczęki (podlegały wymianie) a tu niespodzianka i oczywista przyczyna! Na jednej szczęce urwało się ucho mocowania sprężynki, lecz największa niespodzianka dla mnie, to rozmiar nakrętki trzymająca sprzęgło sic, nie mam takiego klucza na wyposażeniu głowa do góry, szybki telefon do znajomego i oto jest Wypalarki plazmowe lub laserowe(chodź do lasera to jeszcze trochę im brakuje) wypalą co tylko wyobraźnia nasunie Zamawiamy nowe sprzęgło (możemy same szczęki, podobno można kleić okładziny), gdyż sprężynkę szlak trafił (nieosiągalna podobno), czekamy na kuriera Po założeniu nowego wszystko wróciło do normy. Więc na przyszłość
koledzy jak coś zgrzyta to nic na siłę nie robimy
Wesołych świat
Re: allroad 300 - problem
Koledzy
Napiszcie proszę jakie są oznaki "zużytego" wariatora
Coś nie daje mi to spokoju
Napiszcie proszę jakie są oznaki "zużytego" wariatora
Coś nie daje mi to spokoju
Re: allroad 300 - problem
Heh..... pasek wymieniony, wariator wyczyszczony. Jest ok
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Posty: 1539
- Rejestracja: sob 23 maja, 2009
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gdzieś w centrum
Re: allroad 300 - problem
No i gitara jak by co polecam się na przyszłość
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts
-
- Posty: 4
- Rejestracja: czw 02 maja, 2013
- Quad:: cf moto allroad 300
- Imię: piotrek
Re: allroad 300 - problem
mam quada cf moto allroad 300 od tygodnia oczywiście używanego i rozpędza się tylko do 50 i tak jakby nie miał siły czy one posiadaja gdzieś blokady proszę o pomoc
Re: allroad 300 - problem
Fabrycznie blokada jest tylko na biegu wstecznym dla bezpieczeństwa!
Mój leci około max - 70km/h ale szkoda maszyny. Spokojnie, bez meczenia gada, leci 50km/h.
Musisz sprawdzić pasek a przede wszystkim zajrzałbym do wariatora. Wyczyścić i zobaczyć co jak!
Wymiary paska to: 23(szerokość)x11,4x871.
Jak coś to pytaj
Mój leci około max - 70km/h ale szkoda maszyny. Spokojnie, bez meczenia gada, leci 50km/h.
Musisz sprawdzić pasek a przede wszystkim zajrzałbym do wariatora. Wyczyścić i zobaczyć co jak!
Wymiary paska to: 23(szerokość)x11,4x871.
Jak coś to pytaj
-
- Posty: 4
- Rejestracja: czw 02 maja, 2013
- Quad:: cf moto allroad 300
- Imię: piotrek
Re: allroad 300 - problem
dziękuję zrobię jak mówisz
-
- Posty: 4
- Rejestracja: czw 02 maja, 2013
- Quad:: cf moto allroad 300
- Imię: piotrek
Re: allroad 300 - problem
ile paliwa spala cf 300 z tylnim napędem i jaki olej najlepiej kupić do silnika i ile litrów a i czy filtr też?
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Posty: 1539
- Rejestracja: sob 23 maja, 2009
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gdzieś w centrum
Re: allroad 300 - problem
blokady żadnej one nie mają zajrzyj do paska , wariatora i sprzęgła bo tu raczej będzie problem .
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts
Re: allroad 300 - problem
Płyny eksploatacyjne:
1 - olej w silniku, 15W40(niektórzy leją 10W40) - wchodzi 1,4L
2 - olej w skrzyni biegów, 80W90 przekładniowy - wchodzi 0,95L
3 - olej w tylnym moście, 80W90 przekładniowy - wchodzi 0,3L
300-ta nie ma filtra oleju
Ile pali - heh nie wiem, nigdy mnie to nie interesowało
Pozdrawiam
1 - olej w silniku, 15W40(niektórzy leją 10W40) - wchodzi 1,4L
2 - olej w skrzyni biegów, 80W90 przekładniowy - wchodzi 0,95L
3 - olej w tylnym moście, 80W90 przekładniowy - wchodzi 0,3L
300-ta nie ma filtra oleju
Ile pali - heh nie wiem, nigdy mnie to nie interesowało
Pozdrawiam