No niestety tak to bywa z dobrą jakością paliwa w naszym kraju.Ivan pisze:Jezeli cisnienie bedzie ok to wtedy zostanie juz tylko ECU. Ale że co ? Że mapa paliwa się posrała ?
A kolejny mój ciekawy przypadek: zalałem niechcący diesla blisko 10 l do miśka. Oj zaczął kopcić hi hi (w głowie remont silnika) ale na szczęście mój mechanior na tzw węch wyczuł że coś z paliwem nie hallo. Spuściłem paliwo, przeczyściłem (jak wyjmiesz pompę to masz tam taki filterek - a może on się zapchał) i jeździł aż do momentu sprzedaży
Jeśli chodzi o wymianę ECU - dałbym na Twoim miejscu gada na serwis (jeśli posiadasz w pobliżu i pracuje na nim jakiś rozgarnięty mechanior) i niech oni stwierdzą usterkę.
No dotknij ręką tą wiązkę o z silnika wychodzi a może to faktycznie coś z instalacją. Ciekawi mnie co to może być.