G700 Amortyzatory jaka jest właściwa praca????

Wasze doświadczenia i problemy z quadami Yamaha Raptor (YFM 250/350/660/700)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
damianlu
Posty: 45
Rejestracja: pn 04 mar, 2013
Quad:: G700
Imię: damian
Lokalizacja: Wrocław

G700 Amortyzatory jaka jest właściwa praca????

Post autor: damianlu » sob 16 mar, 2013

witam wszystkich kolegów . Mam pytanie dotyczące amortyzatorów w miśku .
Naciskając na przednie amory powracają calkiem wolno a te z tylu porównywalnie do szybkości wcisniecia nie wiem która praca jest prawidłowa dodam ze z tylu mam n 3 regulacje ustawioną a z przodu przyznam sie ze nie zwrócilem uwagi czy trzeba którąs pare wymienic zregenerowac bądz wyregulowac ?? I jeszcze chciałbym zapytac czy wszyscy mają w swoich g700 taki słaby tylny hebel w porównaniu do przedniego dodam ze kół zblokowac nie idzie za to przednie jak najbardziej . Pozdrawiam wszystkich uzytkowników skorych do pomocy w tym temacie :)

Przepraszam za pomyłke działów ;)

Awatar użytkownika
Ikar
Posty: 2449
Rejestracja: śr 10 paź, 2012
Quad:: Honda xxc
Imię: Artur

Re: G700 Amortyzatory jaka jest właściwa praca????

Post autor: Ikar » sob 16 mar, 2013

Z zawieszeniem nie pomogę, ale co do tylnego hamulca to coś jest nie tak. G7 słynie z dobrych hamulców. Koła tylne powinien blokować bez problemów. Skontroluj zacisk ? Płyn w zbiorniczku jest ? Może hamulec zapowietrzony ?
Ozo Drapers Squad

Awatar użytkownika
damianlu
Posty: 45
Rejestracja: pn 04 mar, 2013
Quad:: G700
Imię: damian
Lokalizacja: Wrocław

Re: G700 Amortyzatory jaka jest właściwa praca????

Post autor: damianlu » sob 16 mar, 2013

smieszna sprawa znalazlem co jest ;/ z tym heblem koles ktory wczesniej mial tego g700 montowal hand bary i mu pancerz zachaczyl o mocowanie co spowodowalo napiecie linki od tylnego hebla i tak jezdzil na zacisnietym hamulcu czesciowo klocki starly siew do zera :/

Awatar użytkownika
BuBu
Posty: 268
Rejestracja: wt 04 gru, 2012
Quad:: G700 XXc
Imię: Marcin
Lokalizacja: Powiat Poznański

Re: G700 Amortyzatory jaka jest właściwa praca????

Post autor: BuBu » ndz 17 mar, 2013

Zawieszenie w Grizzly takie jest. Z przodu za miękko, tył jak wóz konny. Z przodu warto wstawić twardsze sprężyny, z tyłu regulację popuścić na minimum. Cudów w ten sposób nie zdziałamy, ale zawsze to coś. Jak chce się lepszego efektu, trzeba wydać kilka kPLN.

Na forum jest mój i Lejka temat o modyfikacjach zawieszenia, poczytaj.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha Raptor (YFM 250/350/660/700)”