Koledzy problem w dzisiejszym dniu.

W ostatnim okresie użytkowania, zwłaszcza przy odśnieżaniu podwórka i częstej zmiany biegów po krótkim czasie na włączonym biegu L (jazdy na biegu) świeci się czerwona kontrolka sygnalizując bieg wsteczny. Dodam ze na biegu H to nie występuje! Co za tym idzie? Bieg wsteczny ma blokadę i w jeździe do przodu przy włączonej kontrolce(czerwonej) maszyna nie może rozwinąć pełnej mocy i prędkości(gaśnie)! Domyślam się ze problem tkwi w odpowiednim ustawieniu „drążków” idących od lewarka do skrzyni biegów? Czy jest coś jeszcze, czy jestem w błędzie?
Następna historia:
W ciągu ostatniego miesiąca zauważyłem, iż późno rozłączą się napęd przedni. Najczęściej rozłącza się po chwili, po kilku zmianach biegu! Co jest przyczyną?
A w dzisiejszym dniu pojawił się następujący problem. Mając załączony napęd 4x4 działa w jedzie do przodu, a jadąc do tyłu brak – działa tylko tył! Co może być przyczyna takiej sytuacji?
Dodam ze quad nigdy nie był katowany, służy tylko do jazdy turystycznej i stoi cały czas w pomieszczeniu ogrzewanym. Awaria stała się przed samym wyjściem do pracy wiec nie mogłem już nigdzie zajrzeć.
Pomóżcie

Pozdrawiam