allroad 300 - problem
allroad 300 - problem
Witam
Koledzy problem w dzisiejszym dniu.
W ostatnim okresie użytkowania, zwłaszcza przy odśnieżaniu podwórka i częstej zmiany biegów po krótkim czasie na włączonym biegu L (jazdy na biegu) świeci się czerwona kontrolka sygnalizując bieg wsteczny. Dodam ze na biegu H to nie występuje! Co za tym idzie? Bieg wsteczny ma blokadę i w jeździe do przodu przy włączonej kontrolce(czerwonej) maszyna nie może rozwinąć pełnej mocy i prędkości(gaśnie)! Domyślam się ze problem tkwi w odpowiednim ustawieniu „drążków” idących od lewarka do skrzyni biegów? Czy jest coś jeszcze, czy jestem w błędzie?
Następna historia:
W ciągu ostatniego miesiąca zauważyłem, iż późno rozłączą się napęd przedni. Najczęściej rozłącza się po chwili, po kilku zmianach biegu! Co jest przyczyną?
A w dzisiejszym dniu pojawił się następujący problem. Mając załączony napęd 4x4 działa w jedzie do przodu, a jadąc do tyłu brak – działa tylko tył! Co może być przyczyna takiej sytuacji?
Dodam ze quad nigdy nie był katowany, służy tylko do jazdy turystycznej i stoi cały czas w pomieszczeniu ogrzewanym. Awaria stała się przed samym wyjściem do pracy wiec nie mogłem już nigdzie zajrzeć.
Pomóżcie
Pozdrawiam
Koledzy problem w dzisiejszym dniu.
W ostatnim okresie użytkowania, zwłaszcza przy odśnieżaniu podwórka i częstej zmiany biegów po krótkim czasie na włączonym biegu L (jazdy na biegu) świeci się czerwona kontrolka sygnalizując bieg wsteczny. Dodam ze na biegu H to nie występuje! Co za tym idzie? Bieg wsteczny ma blokadę i w jeździe do przodu przy włączonej kontrolce(czerwonej) maszyna nie może rozwinąć pełnej mocy i prędkości(gaśnie)! Domyślam się ze problem tkwi w odpowiednim ustawieniu „drążków” idących od lewarka do skrzyni biegów? Czy jest coś jeszcze, czy jestem w błędzie?
Następna historia:
W ciągu ostatniego miesiąca zauważyłem, iż późno rozłączą się napęd przedni. Najczęściej rozłącza się po chwili, po kilku zmianach biegu! Co jest przyczyną?
A w dzisiejszym dniu pojawił się następujący problem. Mając załączony napęd 4x4 działa w jedzie do przodu, a jadąc do tyłu brak – działa tylko tył! Co może być przyczyna takiej sytuacji?
Dodam ze quad nigdy nie był katowany, służy tylko do jazdy turystycznej i stoi cały czas w pomieszczeniu ogrzewanym. Awaria stała się przed samym wyjściem do pracy wiec nie mogłem już nigdzie zajrzeć.
Pomóżcie
Pozdrawiam
Re: allroad 300 - problem
Witam.
Odnośnie pierwszego to problem prawdopodobnie jest z tymi kostkami "UP i DOWN". Kolega miał ten sam problem ale z tego co pamiętam odłączył je i było ok.
Odnośnie pierwszego to problem prawdopodobnie jest z tymi kostkami "UP i DOWN". Kolega miał ten sam problem ale z tego co pamiętam odłączył je i było ok.
Re: allroad 300 - problem
Wiem o tych kostkach ale "leczenie w taki sposób rany, pozostawia bliznę". Muszę w inny sposób rozwiązać przyczynę. Weekend przed nami więc sobota będzie spędzona w garażu
Re: allroad 300 - problem
Drążki ustawione, poprawione! Kontrolka od biegu wstecznego nie świeci się włączając bieg L
Blokada biegu wstecznego - muszę doczytać jeszcze trochę! Podobno można usunąć ją nie tylko przez kostki "up" i "down"
Wymieniłem olej w przekładni z przodu. Ostania wymiana była 500km wstecz a znajdowały się w nim malutkie opiłki. Po godzinnej jedzie olej wymieniono jeszcze raz, mam nadzieje ze trochę się wypłukało.
Lecz w dalszym ciągu nie działa napęd z przodu na biegu wstecznym! Co jest przyczyną? Prawdopodobnie skończy się na rozebraniu przedniego napędu!!! Jakieś wskazówki koledzy
Blokada biegu wstecznego - muszę doczytać jeszcze trochę! Podobno można usunąć ją nie tylko przez kostki "up" i "down"
Wymieniłem olej w przekładni z przodu. Ostania wymiana była 500km wstecz a znajdowały się w nim malutkie opiłki. Po godzinnej jedzie olej wymieniono jeszcze raz, mam nadzieje ze trochę się wypłukało.
Lecz w dalszym ciągu nie działa napęd z przodu na biegu wstecznym! Co jest przyczyną? Prawdopodobnie skończy się na rozebraniu przedniego napędu!!! Jakieś wskazówki koledzy
- milu$
- Moderator
- Posty: 163
- Rejestracja: czw 28 gru, 2006
- Quad:: Przedrajdowy
- Imię: Marek
- Lokalizacja: legionowo
Re: allroad 300 - problem
a nie ma tam jakiegoś przycisku na kierownicy do dołączania napędu na wstecznym ?
Kiedyś polarisem 300 nie mogłem wyjechać z garażu tyłem bo przód się nie załączał, a quad z wypożyczalni
Przy oddawaniu zgłaszam że do tyłu nie ciągnie na 4 koła, pan się pyta czy ten przycisk żółty na kierowniku naduszałem
Głupio się było przyznać że nie
Kiedyś polarisem 300 nie mogłem wyjechać z garażu tyłem bo przód się nie załączał, a quad z wypożyczalni
Przy oddawaniu zgłaszam że do tyłu nie ciągnie na 4 koła, pan się pyta czy ten przycisk żółty na kierowniku naduszałem
Głupio się było przyznać że nie
Re: allroad 300 - problem
haha - historia z życia wzięta zdarza się każdemu!
Wracając do tematu: na kierownicy jest tylko przełącznik rodzaju napędu 2x4 i 4x4. Odkręciłem obudowę, środek czysty i nic ciekawego tam nie widzę, więc temat pozostaję przy rozkręceniu przedniego napędu. Muszę doczytać i do dzieła!
Wracając do tematu: na kierownicy jest tylko przełącznik rodzaju napędu 2x4 i 4x4. Odkręciłem obudowę, środek czysty i nic ciekawego tam nie widzę, więc temat pozostaję przy rozkręceniu przedniego napędu. Muszę doczytać i do dzieła!
Re: allroad 300 - problem
Po rozebraniu mostu widać prawdopodobną przyczynę. Standardowo koszyczek!
Re: allroad 300 - problem
Mam pytanko i mam nadzieje że mi ktoś pomoże. Mam linhaia 300 4x4 z 2007r. i coś przedni napęd mi szwankuje,to znaczy jak załącze 4x4 to niby idą wszystkie 4 koła ale często rozłanczają się w czasie jazdy i próbóją załączyć.Słychać mały zgrzyt w tedy. Niewiem co to może być. Wydaje mi się jak by napęd nie do końca wskoczył jak go włącze na kierownicy i wyskakiwał.
Liczę na jakąś pomoc bo tak nie da się jeździć ponieważ boję się że coć w środku urwe. Help!!!!!!
Liczę na jakąś pomoc bo tak nie da się jeździć ponieważ boję się że coć w środku urwe. Help!!!!!!
Re: allroad 300 - problem
Jak dla mnie most do rozbiórki. Nic trudnego dla chcącego
Jeżeli powstają zgrzyty w przednim moście, dalsza jazda posłuży tylko do większej awarii. Jak coś to pisz, ile wiem tyle pomogę
Pozdrawiam
Jeżeli powstają zgrzyty w przednim moście, dalsza jazda posłuży tylko do większej awarii. Jak coś to pisz, ile wiem tyle pomogę
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt 15 mar, 2013 przez loonger81, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: allroad 300 - problem
Most naprawiony Jak już pisałem przyczyną była urwana sprężynka koszyczka.
Założone dwie nowe. Koszyczek był w nienaruszonym stanie wymieniłem dodatkowo pierścień ustalający koszyczek i blaszkę dystansową - kolor czerwony (chyba tak mogę to nazwać, chodź nie znam prawidłowej nazwy). Była już ładnie wytarta
Usunąłem blokadę biegu wstecznego nie ruszając kostek "Up" i "Down". Tak proste ze aż śmieszne
Szczególne podziękowania dla Andrzeja Odpowiedział na wszystkie moje pytania odnośnie naprawy mostu (pierwsze koty za płoty)
Dziękuję Ci
Założone dwie nowe. Koszyczek był w nienaruszonym stanie wymieniłem dodatkowo pierścień ustalający koszyczek i blaszkę dystansową - kolor czerwony (chyba tak mogę to nazwać, chodź nie znam prawidłowej nazwy). Była już ładnie wytarta
Usunąłem blokadę biegu wstecznego nie ruszając kostek "Up" i "Down". Tak proste ze aż śmieszne
Szczególne podziękowania dla Andrzeja Odpowiedział na wszystkie moje pytania odnośnie naprawy mostu (pierwsze koty za płoty)
Dziękuję Ci