Arctic Cat FILMIKI
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Arctic Cat FILMIKI
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OO0MzCsnxqY[/youtube]
ten jest super :
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RAMI3fkNWJw[/youtube]
ten jest super :
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RAMI3fkNWJw[/youtube]
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
- Mieszko123
- Posty: 112
- Rejestracja: wt 20 kwie, 2010
- Quad:: Suzuki KingQuad 700
- Imię: Mieszko
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Arctic Cat FILMIKI
I w czym niby Visco miało być lepsze od zwykłej blokady ?
Pozdrawiam, Mieszko!
Cofam się tylko po to aby nabrać rozpędu
Czerwony SUZUKI LT-A KINGQUAD 700EFI+Dalton Clutch Kit + COOP FIXED MODS nr.1 + Snorkel KIT + ITP MAYHEM 26"
Cofam się tylko po to aby nabrać rozpędu
Czerwony SUZUKI LT-A KINGQUAD 700EFI+Dalton Clutch Kit + COOP FIXED MODS nr.1 + Snorkel KIT + ITP MAYHEM 26"
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Arctic Cat FILMIKI
Wyższą ceną ?
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
Re: Arctic Cat FILMIKI
Mała anegdotka - jeżdżę Foczką która ma prawdziwy napęd 3x4 więc nie odczułem potrzeby difflocka Mówcie co chcecie, ale dla mnie visco jest lepszym rozwiązaniem na warunki rajdowe. Dlaczego ?
Załóżmy, że Yamaha i Canam to te same quady. Te same parametry, waga, prześwit. Jedyna różnica - w canamie visco, w yamasze blokada mechaniczna
Przykład Yamahy -
a) zatrzymujemy się przed bagnem włączamy 4x4 + blokadę i ogień - przejeżdżamy
b) zwalniamy przed bagnem zapinamy 4x4 bez blokady i nie przejeżdżamy
Can am -
a) zwalniamy przed bagnem zapinamy 4x4 ogień przechodzimy ledwo ledwo, ale przechodzimy
Dlaczego na rajdy ? Oszczędzamy cenne sekundy co na rajdzie jest bardzo ważne.
Dla mnie prezentuje się to tak:
zwykłe 4x4<4x4+visco<4x4+pełna blokada dyfra
Jeszcze jedna kwestia w temacie blokady. Co z kawasaki i zółtą dzwigienką na lewej manetce ? Według mnie bije visco na głowę, ale chyba ustępuje trochę blokadzie Yamahowskiej ? Co myślicie ?
Nie twierdzę, że Visco jest lepsze od mechanicznej blokady Yamahy bo nie jest, niemniej jednak pozwala zaoszczędzić cenne sekundy.
P.S. Inna sprawa jest taka, że Miśki lepiej radzą sobie w błocie od Canamów Więc moje porównanie jest totalnie nie na miejscu
Załóżmy, że Yamaha i Canam to te same quady. Te same parametry, waga, prześwit. Jedyna różnica - w canamie visco, w yamasze blokada mechaniczna
Przykład Yamahy -
a) zatrzymujemy się przed bagnem włączamy 4x4 + blokadę i ogień - przejeżdżamy
b) zwalniamy przed bagnem zapinamy 4x4 bez blokady i nie przejeżdżamy
Can am -
a) zwalniamy przed bagnem zapinamy 4x4 ogień przechodzimy ledwo ledwo, ale przechodzimy
Dlaczego na rajdy ? Oszczędzamy cenne sekundy co na rajdzie jest bardzo ważne.
Dla mnie prezentuje się to tak:
zwykłe 4x4<4x4+visco<4x4+pełna blokada dyfra
Jeszcze jedna kwestia w temacie blokady. Co z kawasaki i zółtą dzwigienką na lewej manetce ? Według mnie bije visco na głowę, ale chyba ustępuje trochę blokadzie Yamahowskiej ? Co myślicie ?
Nie twierdzę, że Visco jest lepsze od mechanicznej blokady Yamahy bo nie jest, niemniej jednak pozwala zaoszczędzić cenne sekundy.
P.S. Inna sprawa jest taka, że Miśki lepiej radzą sobie w błocie od Canamów Więc moje porównanie jest totalnie nie na miejscu
Ozo Drapers Squad
- ITAL
- V-ce Admin
- Posty: 1603
- Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
- Quad:: Honda Rincon 680 :)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Arctic Cat FILMIKI
Już dawno stwierdziłem ,że blokada w BF-ie jest najlepszym rozwiązaniem dostępnym obecnie w quadach. Można całkowicie zablokować dyfer bez potrzeby zatrzymywania się lub "przyblokować " tyle ile potrzeba przez moment. Oczywiście trzeba trochę ogarnąć temat ale po krótkim czasie można dojść do porozumienia ze sprzętem a nawet się z nim zaprzyjaźnić.
Ta blokada to jedyna rzecz jaką mile wspominam z Brute Force`a.
Ta blokada to jedyna rzecz jaką mile wspominam z Brute Force`a.
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Arctic Cat FILMIKI
Z kawą i jej śmieszną na pozór klamką to faktycznie okazuje się, że jest to najlepsze rozwiązanie na rynku. Na początku wszyscy się śmiali a potem się dziwili... Z tego co się orientuję to klamka nigdy nie blokowała na 100 % mostów a ograniczała ich poślizg w zależności od siły jej wciśnięcia.
W hondzie za tą klamkę - wykorzystuje klamkę od przedniego hamulca. Naciskając go z odpowiednią siłą można śmiało cieszyć się z podobnej blokady jak w kawie. Wiem, że brzmi to bez sensu ale jednak jak zastanowimy się jak działa mechanizm różnicowy to wszystko staje się jasne
W hondzie za tą klamkę - wykorzystuje klamkę od przedniego hamulca. Naciskając go z odpowiednią siłą można śmiało cieszyć się z podobnej blokady jak w kawie. Wiem, że brzmi to bez sensu ale jednak jak zastanowimy się jak działa mechanizm różnicowy to wszystko staje się jasne
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
Re: Arctic Cat FILMIKI
Prawda trochę działa zawiesiłem się kiedyś na górce, oczywiście jedno koło się nie kręciło, no i hamulec mnie wyciągnął Niemniej jednak kto normalny będzie trzymał hamulec wjeżdżając z rozpędu do błota ?
Ozo Drapers Squad
- tede74
- Administrator
- Posty: 1033
- Rejestracja: sob 19 maja, 2007
- Quad:: Scrambler XP 1000 S
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Stargard
- Kontakt:
Re: Arctic Cat FILMIKI
Zapomnieliście Panowie o AWD w polarkach, które to rozwiązanie bije konkurencję na głowę.
Re: Arctic Cat FILMIKI
Właśnie Tede. Nie mamy niestety żadnego Polarka w squadzie. Czy mógłbyś pokrótce objaśnić działanie AWD ?
Ozo Drapers Squad
- tede74
- Administrator
- Posty: 1033
- Rejestracja: sob 19 maja, 2007
- Quad:: Scrambler XP 1000 S
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Stargard
- Kontakt:
Re: Arctic Cat FILMIKI
Zasada jest bardzo prosta, w przednim dyfrze w momencie uślizgu tylnych kół elektromagnes załącza napęd. Elektomagnes zasilany jest pulsacyjnie, dzięki czemu możliwa jest ciągła jazda 4x4.