Pogaduchy o CF Off-Top
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Łukasz... w takim razie nie mysl tylko bierz krótkiego...a roznice poczujesz w terenie a nie w chwilowej przejażdżce.. Mnie na długiego przesadzic mogłoby tylko to że nagle mialbym jazdy powyżej 50% czasu z plecakiem...w innym przypadku nie wchodze,...bo zawsze mozna zalozyc kufer z siedziskiem i tez pojechac od czasu do czasu.
Benefit to oporcz ceny, zwrotnosc i ...waga... wiec nie ma nad czym debatowac długość ma znaczenie ...w tym przypadku lepiej krotki
Benefit to oporcz ceny, zwrotnosc i ...waga... wiec nie ma nad czym debatowac długość ma znaczenie ...w tym przypadku lepiej krotki
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Niestety jest spora różnica w wadze, szczególnie w przypadku XT, XTP to będzie już ponad 50kg+ i to się czuję, w Outlanderze masz przed sobą jakby przód amerykańskiej ciężarówki a w Renegade wrażenie jakbyś siedział trochę na ziemi bo widzisz ja wszędzie dookoła. W prowadzeniu to czuć że outlander reaguje jakby wolniej, bardziej gumowato ale może nie będzie ci to przeszkadzało.oolsztyniak pisze: Dobrze mi się Renegadem jeździło.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
To nie chodzi o przeszkadzanie
Renegade jak pisałem dla mnie był prawie idealny.
Miał dwa ogromne problemy, które "zmusiły" mnie do sprzedaży.
Jak wiadomo nie od dziś, jeśli się czegoś nie chce sprzedać lub komuś nie zależy to się to sprzeda.
I w taki sposób poszedł Renegade. Przyjechał pierwszy klient i go zabrał. Pewnie dlatego, że na prawdę było warto.
Poszukiwania więc trwają, pojeździłem i długim quadem i krótki. Teraz mam porównanie.
Wybiorę raczej krótkiego, chyba, że trafi się długi w dobrej cenie a krótkiego nie będzie.
Różnic się spodziewam, przesiadka z rajdowej terenówki do terenówki.
Wg specyfikacji producenta XT-P krótki waży trochę ponad 300 kg więc tragedii chyba nie ma.
Renegade jak pisałem dla mnie był prawie idealny.
Miał dwa ogromne problemy, które "zmusiły" mnie do sprzedaży.
Jak wiadomo nie od dziś, jeśli się czegoś nie chce sprzedać lub komuś nie zależy to się to sprzeda.
I w taki sposób poszedł Renegade. Przyjechał pierwszy klient i go zabrał. Pewnie dlatego, że na prawdę było warto.
Poszukiwania więc trwają, pojeździłem i długim quadem i krótki. Teraz mam porównanie.
Wybiorę raczej krótkiego, chyba, że trafi się długi w dobrej cenie a krótkiego nie będzie.
Różnic się spodziewam, przesiadka z rajdowej terenówki do terenówki.
Wg specyfikacji producenta XT-P krótki waży trochę ponad 300 kg więc tragedii chyba nie ma.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Krótki xtp 850 waży na sucho 354kg a twoja "była" waży 279kg więc będziesz miał 75kg róznicy. Renegade 850 w G2 wazy 303kg więc o 50kg mniej.
Ale to tylko zbawa danymi, w sumie potzrebjesz przestrzeń bagażową a tą Renegadę ma ubogą więc wyboru nie ma
Ale to tylko zbawa danymi, w sumie potzrebjesz przestrzeń bagażową a tą Renegadę ma ubogą więc wyboru nie ma
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Ja mówię o 650 xtp
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Wiem ale w ofercie nie ma juz 650 XTP przynajmniej na stronie BRP, więc zaciągnąłem dane z 850.
Generalnie różnica w wadze jest niewielka, oba silniki różnią się jedynie cylindrami i tłokami
Generalnie różnica w wadze jest niewielka, oba silniki różnią się jedynie cylindrami i tłokami
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- Supriseme
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
- Quad:: X8, Scrambler 1000xp
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Lipiany
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
oolsztyniak pisze:To nie chodzi o przeszkadzanie
Renegade jak pisałem dla mnie był prawie idealny.
Miał dwa ogromne problemy, które "zmusiły" mnie do sprzedaży.
Jak wiadomo nie od dziś, jeśli się czegoś nie chce sprzedać lub komuś nie zależy to się to sprzeda.
I w taki sposób poszedł Renegade. Przyjechał pierwszy klient i go zabrał. Pewnie dlatego, że na prawdę było warto.
Poszukiwania więc trwają, pojeździłem i długim quadem i krótki. Teraz mam porównanie.
Wybiorę raczej krótkiego, chyba, że trafi się długi w dobrej cenie a krótkiego nie będzie.
Różnic się spodziewam, przesiadka z rajdowej terenówki do terenówki.
Wg specyfikacji producenta XT-P krótki waży trochę ponad 300 kg więc tragedii chyba nie ma.
Dokladnie w taki sposób sprzedałem X8, na koniec nowy wlasciciel stwierdził, ze chyba nie chce sprzedawac i co rusz szukam pretekstu
Olsztyniak, kupuj Scramblera
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Nie ma bagażników
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Supriseme
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
- Quad:: X8, Scrambler 1000xp
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Lipiany
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Renata także Wynagrodzi ci to frajda z jazdy
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Dlatego ją sprzedałSupriseme pisze:Renata także