Pogaduchy o CF Off-Top
-
- Posty: 13
- Rejestracja: śr 20 lip, 2016
- Quad:: X8 było X7
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Gdów okolice
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Panowie powoli pojawia się x8 facelift servo ,ciekawe jakie poprawki???
- Supriseme
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz 10 sie, 2014
- Quad:: X8, Scrambler 1000xp
- Imię: Szymon
- Lokalizacja: Lipiany
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Ja jestem ciekaw czy da się wsadzić nowe lampy do starego modelu ![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
http://www.quad.cz/2016/x8-facelift.html
O nowym wspomaganiu nigdzie nie przeczytałem a przydałoby sie bo obecne nie zasługuje na tą nazwę, raczej przeszkadzacz, chyba że ktoś używa X8 do prac rolnych.
-Z pewnych zmian to oczywiście przednie lampy z led do dziennej jazdy.
-Zabrano z grilla sporo plastiku więc ktos wreszcie zauważył ten problem, chociaz ja jeszcze zrobilbym dziury w tym garbie pod bagaznikiem i dał jakas kierownice na chłodnice oleju
-Zamiast tarczy na wale zastosowano tarcze na kołach, czy to cos pomoze to chyba zalezy bardziej od tego czy przekonstruowano felerna pompę hamulcową i układ hamulcowy bo tarcza na wale w Can-amie łapie tylne koła jak pitbull. Więc jak dla mnie nie tu ukryta jest skutecznosc układu
- Zmieniono siedzenie pasażera
Jest więc nadzieja na poprawę niektórych bolączek x8
Chociaz tak na prawde powinien dostać: przyzwoite wspomaganie, zmiane lokalizacji chłodnicy oleju, przekonstruowanie ukłądu hamulcowego i kalamitki w wałach.
O nowym wspomaganiu nigdzie nie przeczytałem a przydałoby sie bo obecne nie zasługuje na tą nazwę, raczej przeszkadzacz, chyba że ktoś używa X8 do prac rolnych.
-Z pewnych zmian to oczywiście przednie lampy z led do dziennej jazdy.
-Zabrano z grilla sporo plastiku więc ktos wreszcie zauważył ten problem, chociaz ja jeszcze zrobilbym dziury w tym garbie pod bagaznikiem i dał jakas kierownice na chłodnice oleju
-Zamiast tarczy na wale zastosowano tarcze na kołach, czy to cos pomoze to chyba zalezy bardziej od tego czy przekonstruowano felerna pompę hamulcową i układ hamulcowy bo tarcza na wale w Can-amie łapie tylne koła jak pitbull. Więc jak dla mnie nie tu ukryta jest skutecznosc układu
- Zmieniono siedzenie pasażera
Jest więc nadzieja na poprawę niektórych bolączek x8
Chociaz tak na prawde powinien dostać: przyzwoite wspomaganie, zmiane lokalizacji chłodnicy oleju, przekonstruowanie ukłądu hamulcowego i kalamitki w wałach.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Dalej turystyk ![Wink ;)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_wink.gif)
- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Jest takie same jak było.DKfan pisze: - Zmieniono siedzenie pasażera
Poprawiali już wcześniej, co nowa dostawa to zawsze było coś zmienioneDKfan pisze:Jest więc nadzieja na poprawę niektórych bolączek x8
Zgadzam się. Może nie musi być od razu takie jak w Can Amie ale powinno być lepsze o tego co montują.DKfan pisze:Chociaz tak na prawde powinien dostać: przyzwoite wspomaganie
Jak ktoś nie błoci to nie ma potrzeby.DKfan pisze:zmiane lokalizacji chłodnicy oleju
DKfan pisze:przekonstruowanie ukłądu hamulcowego
Prawda. W żółtku hamulce są rewelacyjne. Można powiedzieć, że quad staje dęba.
Moim zdaniem zamontowanie wydajniejszej pompy i większych/szerszych tarcz naprawiłoby ten problem a koszta byłby niewielkie.
Na krzyżakach też by się przydały a te są ale tylko jak sobie na takie wymienisz.DKfan pisze:kalamitki w wałach.
Wizualnie wygląda fajnie i nie ma co gadać
![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
![Sad :(](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_sad.gif)
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
![Twisted Evil :twisted:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_twisted.gif)
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- Zmora1966
- Quadowa Grupa Południe
- Posty: 2467
- Rejestracja: pt 30 sie, 2013
- Quad:: CanAm 800XT - była CFka X8, Keeway 300 GTX, Honda
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Czernichów k. Krakowa
- Kontakt:
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
też mnie to zdziwiło ale faktycznie ta jest napisaneoolsztyniak pisze:Jest takie same jak było.DKfan pisze: - Zmieniono siedzenie pasażera
Zmora
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
![I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE :I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/quadowa-grupa-poludnie.gif)
www.quadowagrupapoludnie.pl
www.sqgp.pl
![I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE :I love QUADOWA GRUPA POŁUDNIE:](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/quadowa-grupa-poludnie.gif)
-
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz 18 wrz, 2016
- Quad:: Cf moto x8
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Witam wszystkich , czy ktoś może zna przyczynę tego problemu bo mam tak samo ?rstpiotrek pisze:co to koledzy może być że w X8 dławi mi prace silnika jak hamuje silnikiem i zaczynam dodawać gazu to wtedy jest takie przydławienie i zryw i potem juz normalnie do póki znowu nie puszcze a nastepnie nie dodam gazu. Czasami też na wolnych obrotach zgaśnie bez powodu i nie ma reguły czy zimny czy cieply silnik. W poprzedniej mojej gaznikowej cf500 miałem identycznie i po zmianie świecy jak ręką odja ale tutaj świece obie zmieniłem na takie jak podaje książka serwisowa czy tam instrukcja i nic dalej dławi, może przewody wsokiego napięcia? miał ktoś może podobnie ?
ps. chodzi tylko o dławienie po hamowaniu silnikiem , u mnie nie gaśnie na wolnych obrotach
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Było już w tym temacie napisane jakie mogą być przyczyny. Rozumiem że wyeliminowales te przyczyny
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad
-
- Posty: 13
- Rejestracja: ndz 18 wrz, 2016
- Quad:: Cf moto x8
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
Kurcze , przesledzilem 10 stron po pytaniu kolegi rstpiotrek i nie znalazlem odpowiedzi na jego pytanie ?
- DKfan
- Posty: 1979
- Rejestracja: wt 21 sty, 2014
- Quad:: Smark 200,MXU500i IRS,KingKaczka 750, Koczkodan 800X, XXC, R850XXC
- Imię: Jacek
Re: Pogaduchy o CF Off-Top
No to w skrócie radziliśmy mu sprawdzenie luzów zaworowych. Sprawdzenie czy na liczniku nie wyświetla się symbol wtrysku co oznacza problem z sondą lambda. Sprawdzenie czy filtr powietrza i dolot są ok.
Ciekawi mnie bardziej jak to ci gaśnie silnik podczas hamowania silnikiem. W czasie hamowania silnikiem nie jest podawane paliwo aż do osiągnięcia obrotów nieco powyżej jałowego biegu. Czyli gaśnie ci po zatrzymaniu?Pod koniec hamowania?
Prawidłowo działający komp odcina paliwo w momencie gdy przepustnica jest zamknięta. Każdy układ sterujacy wtryskiem ma czujnik na przepustnicy. Przejęcie sterowanie biegiem jałowym przy zamkniętej przepustnicy rozpoczyna się w okolicy 1500 obrotów (dla samochodów w quadzie być może wyżej), sygnał o obrotach pochodzi od czujnika indukcyjnego. Więc problem może pochodzi z nieprawidłowego działania czujnika.
Ciekawi mnie bardziej jak to ci gaśnie silnik podczas hamowania silnikiem. W czasie hamowania silnikiem nie jest podawane paliwo aż do osiągnięcia obrotów nieco powyżej jałowego biegu. Czyli gaśnie ci po zatrzymaniu?Pod koniec hamowania?
Prawidłowo działający komp odcina paliwo w momencie gdy przepustnica jest zamknięta. Każdy układ sterujacy wtryskiem ma czujnik na przepustnicy. Przejęcie sterowanie biegiem jałowym przy zamkniętej przepustnicy rozpoczyna się w okolicy 1500 obrotów (dla samochodów w quadzie być może wyżej), sygnał o obrotach pochodzi od czujnika indukcyjnego. Więc problem może pochodzi z nieprawidłowego działania czujnika.
Zapraszamy do wspólnej jazdy. Jesteś z okolic Warszawy,samotna jazda Cię nuży, chcesz poznać ludzi których łączy pasja quadowania? Napisz do nas na PW
M&M sQuad
M&M sQuad