płyny eksploatacyjne
- areczek1975
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz 09 sty, 2011
- Quad:: kawasaki brute force 750
- Imię: arek
Re: płyny eksploatacyjne
dziękuje pozdrawiam
- Paulus71
- Posty: 402
- Rejestracja: śr 04 lip, 2007
- Quad:: Renia 1000 XXC
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: wawka
Re: płyny eksploatacyjne
Przedni dyfer: olej silnikowy 10W40 (stan - do wysokości dolnej krawędzi otworu wlewowego).
Przedni dyfer wyposażony jest w mechanizm zwiększający tarcie, który najskuteczniej pracuje w oleju silnikowym.
Olej silnikowy: 10W40 motocyklowy 4T, np. Motul 5100 4T 10W40 (pólsyntetyk), Motul 7100 4T 10W40 (syntetyk), lub inne markowe o takich samych parametrach. (stan sprawdzamy na WKRĘCONYM bagnecie).
filtr oleju: numer katalogowy: K&N 204 , HF-204 (lub inne)
skrzynia biegów: dla tych co pytają i nie wiedzą jaki olej, informuje że BF posiada zintegrowaną przekładnie zębatą która jest smarowana wspólnym olejem razem z silnikiem.
Tylny dyfer: mokry hamulec - Mobilfluid 424 (nie można stosować zwykłych olejów przekładniowych), stan - do wysokości dolnej krawędzi otworu wlewowego.
Pojemności i siły dokręcania śrub:
Silnik:
2,1l(z filtrem założonym)
2,2l (ze zdjętym filtrem)
2,6l(na suchym silniku)
Siła dokręcania śruby spustowej: 20Nm
Dyfer tył:
Pojemność: 0,72l
Siła dokręcania śruby spustowej: 15Nm
Siła dokręcania korka: 29Nm
Dyfer przód:
Pojemność: 0,40l
Siła dokręcania śruby spustowej: 15Nm
Siła dokręcania korka: 29Nm
Przedni dyfer wyposażony jest w mechanizm zwiększający tarcie, który najskuteczniej pracuje w oleju silnikowym.
Olej silnikowy: 10W40 motocyklowy 4T, np. Motul 5100 4T 10W40 (pólsyntetyk), Motul 7100 4T 10W40 (syntetyk), lub inne markowe o takich samych parametrach. (stan sprawdzamy na WKRĘCONYM bagnecie).
filtr oleju: numer katalogowy: K&N 204 , HF-204 (lub inne)
skrzynia biegów: dla tych co pytają i nie wiedzą jaki olej, informuje że BF posiada zintegrowaną przekładnie zębatą która jest smarowana wspólnym olejem razem z silnikiem.
Tylny dyfer: mokry hamulec - Mobilfluid 424 (nie można stosować zwykłych olejów przekładniowych), stan - do wysokości dolnej krawędzi otworu wlewowego.
Pojemności i siły dokręcania śrub:
Silnik:
2,1l(z filtrem założonym)
2,2l (ze zdjętym filtrem)
2,6l(na suchym silniku)
Siła dokręcania śruby spustowej: 20Nm
Dyfer tył:
Pojemność: 0,72l
Siła dokręcania śruby spustowej: 15Nm
Siła dokręcania korka: 29Nm
Dyfer przód:
Pojemność: 0,40l
Siła dokręcania śruby spustowej: 15Nm
Siła dokręcania korka: 29Nm
mods in progress :-)