Pali sie cerwona lampka BELT w Kawasaki 650
Pali sie cerwona lampka BELT w Kawasaki 650
Panowie Pomocy !!!
Jeżdżę Kawasaki Brute Force 650 i w dniu dzisiejszym zapaliła mi się na desce kontrolka z napisem " BELT" inaczej Belt Check Indicator Light
Co to oznacza ???
Proszę opomoc !!!
Jeżdżę Kawasaki Brute Force 650 i w dniu dzisiejszym zapaliła mi się na desce kontrolka z napisem " BELT" inaczej Belt Check Indicator Light
Co to oznacza ???
Proszę opomoc !!!
Pozdrawiam
Jacek
Jacek
tak jak kolega michal napisal poprostu sie sciera z ta lampka mozesz jezdzic,ale jak wymienisz pasek to przydaloby sie zeby ja skasowac no chyba ze nie wymienisz to ktoregos pieknego dnia mozesz pchac maszyne do domu
:D:D pasek powinien sie znajdowac po prawej stronie silnika tam masz taka kopułę plastikowa i on sie tam znajduje 


mike
- ITAL
- V-ce Admin
- Posty: 1603
- Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
- Quad:: Honda Rincon 680 :)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Odbywa się to tak,że pasek wskutek eksploatacji wyciąga się (wydłuża) i po osiągnięciu krytycznej długości zachacza i przełącza włącznik w skrzyni pasowej wprowadzając jednocześnie quada w tryb serwisowy i zapalając rzeczoną kontrolkę.
Oczywiście nie napędza on żadnej zębatki tylko pracuje na dwóch kołach pasowych.
W takiej sytuacji należy zdjąć pokrywę celem sprawdzenia stanu paska i wymienić go bądz wyregulować tylnym kołem pasowym.
Następnie przełączyć włącznik w pozycję "ON" i po złożeniu skrzyni przeprowadzić procedurę kasowania błędu.
Bywa ,że kontrolka zapala się po zadanym przez producenta przebiegu i wtedy quad nie przechodzi w tryb serwisowy ale domaga się inspekcji paska i wtedy wystarczy samo skasowanie błędu czego nie polecam
Natomiast paski Ultimax uważam za tak samo dobre jak każde inne pod warunkiem, że po wymianie zostanie wyregulowane jego ugięcie (25-27mm) czego niestety większość warsztatów nie robi
Oczywiście nie napędza on żadnej zębatki tylko pracuje na dwóch kołach pasowych.
W takiej sytuacji należy zdjąć pokrywę celem sprawdzenia stanu paska i wymienić go bądz wyregulować tylnym kołem pasowym.
Następnie przełączyć włącznik w pozycję "ON" i po złożeniu skrzyni przeprowadzić procedurę kasowania błędu.
Bywa ,że kontrolka zapala się po zadanym przez producenta przebiegu i wtedy quad nie przechodzi w tryb serwisowy ale domaga się inspekcji paska i wtedy wystarczy samo skasowanie błędu czego nie polecam

Natomiast paski Ultimax uważam za tak samo dobre jak każde inne pod warunkiem, że po wymianie zostanie wyregulowane jego ugięcie (25-27mm) czego niestety większość warsztatów nie robi

Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red 
