Pali sie cerwona lampka BELT w Kawasaki 650

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
Jacol70
Posty: 14
Rejestracja: wt 19 sie, 2008
Lokalizacja: Warszawa

Pali sie cerwona lampka BELT w Kawasaki 650

Post autor: Jacol70 » ndz 02 lis, 2008

Panowie Pomocy !!!
Jeżdżę Kawasaki Brute Force 650 i w dniu dzisiejszym zapaliła mi się na desce kontrolka z napisem " BELT" inaczej Belt Check Indicator Light

Co to oznacza ???

Proszę opomoc !!!
Pozdrawiam
Jacek

mike89223
Posty: 62
Rejestracja: śr 13 sie, 2008
Lokalizacja: krzeszowice

Post autor: mike89223 » ndz 02 lis, 2008

witam twoja kontrolka oznacza ze musisz wymienic pasek napedowy ewentualnie sprawdzic jego stan ale predzej czy pozniej bedziesz musial go wymienic aaa i nie kupuj paska firmy ULTIMAX bo to jest totalne dziadostwo tylko oryginał sie liczy pozdro
mike

Jacol70
Posty: 14
Rejestracja: wt 19 sie, 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jacol70 » ndz 02 lis, 2008

Kolego, spadłeś mi z nieba!!!
Jaki paseknapędowy,gdzie on się znajduje i od czego mógł się zepsuć.Czy z tą zapaloną lampką można jeżdzić ? co się ewentualnie może stać?

Pozdrawiam
Pozdrawiam
Jacek

Awatar użytkownika
michał
Posty: 230
Rejestracja: czw 04 paź, 2007
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: michał » ndz 02 lis, 2008

hymm...

1.(Jaki pasek napędowy) hymm.. jakby ci to wytłumaczyć może żle to ujme ale napędza zembatke

3.nie zepsuć tylko się ściera
Piszę poprawnie po polsku.

mike89223
Posty: 62
Rejestracja: śr 13 sie, 2008
Lokalizacja: krzeszowice

Post autor: mike89223 » pn 03 lis, 2008

tak jak kolega michal napisal poprostu sie sciera z ta lampka mozesz jezdzic,ale jak wymienisz pasek to przydaloby sie zeby ja skasowac no chyba ze nie wymienisz to ktoregos pieknego dnia mozesz pchac maszyne do domu :D:D:D pasek powinien sie znajdowac po prawej stronie silnika tam masz taka kopułę plastikowa i on sie tam znajduje :)
mike

Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » pn 03 lis, 2008

Panowie mike89223 i michał jak nie macie pojęcia o czym piszecie to nie piszcie wcale!!!

Jacol70 czy oprócz tego ,że świeci kontrolka są jakieś inne objawy? (brak mocy,strzelanie w wydech itp)
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

mike89223
Posty: 62
Rejestracja: śr 13 sie, 2008
Lokalizacja: krzeszowice

Post autor: mike89223 » wt 04 lis, 2008

Panie Ital moze podzielisz sie ta informacja skoro uwazasz ze moja jest zla!
mike

Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » wt 04 lis, 2008

Odbywa się to tak,że pasek wskutek eksploatacji wyciąga się (wydłuża) i po osiągnięciu krytycznej długości zachacza i przełącza włącznik w skrzyni pasowej wprowadzając jednocześnie quada w tryb serwisowy i zapalając rzeczoną kontrolkę.
Oczywiście nie napędza on żadnej zębatki tylko pracuje na dwóch kołach pasowych.
W takiej sytuacji należy zdjąć pokrywę celem sprawdzenia stanu paska i wymienić go bądz wyregulować tylnym kołem pasowym.
Następnie przełączyć włącznik w pozycję "ON" i po złożeniu skrzyni przeprowadzić procedurę kasowania błędu.

Bywa ,że kontrolka zapala się po zadanym przez producenta przebiegu i wtedy quad nie przechodzi w tryb serwisowy ale domaga się inspekcji paska i wtedy wystarczy samo skasowanie błędu czego nie polecam :)

Natomiast paski Ultimax uważam za tak samo dobre jak każde inne pod warunkiem, że po wymianie zostanie wyregulowane jego ugięcie (25-27mm) czego niestety większość warsztatów nie robi :bezradny:
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

mike89223
Posty: 62
Rejestracja: śr 13 sie, 2008
Lokalizacja: krzeszowice

Post autor: mike89223 » śr 05 lis, 2008

noo pelen uklon choć w moim posie tez bylo ziarnko prawdy :) a co do paska ULTIMAX to nie mam przekoniania dwa razy go mialem i po miesiacu jazdy wyciaglem kawalek sznurka i gumy bo tyle z niego zostalo :D pozdrawiam i do nastepnej dyskusji :):)
mike

Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » śr 05 lis, 2008

Zdradzę Ci w tajemnicy ,że przerabiałem to na swoim brucie więc każde słowo ma potwierdzenie w praktyce.

Co do paska nr.1 to:
Załączniki
pasek.jpg
pasek.jpg (15.25 KiB) Przejrzano 10835 razy
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”