oslony spodu cf 500 a jazda w terenie
Re: oslony spodu cf 500 a jazda w terenie
nawet nie wiem jak wygląda taki ściągacz do wariatora a mowa
może kiedyś, ale to jednak za skomplikowane bo trzeba te rolki dobrze odchudzić itp a można podczas tego je zepsuć całkowicie więc raczej dam sobie spokój
może kiedyś, ale to jednak za skomplikowane bo trzeba te rolki dobrze odchudzić itp a można podczas tego je zepsuć całkowicie więc raczej dam sobie spokój
-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: oslony spodu cf 500 a jazda w terenie
Rolki zamieniasz na inne , które trzeba kupić.
Re: oslony spodu cf 500 a jazda w terenie
Nie ma takiej potrzeby.robertmuszka pisze:Rolki zamieniasz na inne , które trzeba kupić.
Wyciągasz te co masz, dajesz tokarzowi (z wagą jubilerską najlepiej) żeby stoczył je na dokładnie oczekiwaną wagę i zakładasz - cała w tym filozofia.
Nowe kupujesz gdy z jakiś powodów chcesz wrócić na oryginalną wagę lub stare się zjadą.
W sumie temat nie o tym ale aby Darek rozwiać Twoje wątpliwości - toczymy po wewnętrznej gdzie aluminium bo na zewnątrz jest tworzywo PCV i jedynie szepnąć aby zdzierał na kilka razy - "cieńszym wiorem"- to się nie odkleją warstwy i będzie OK.
Pzdr
V2.....sound of madness
Re: oslony spodu cf 500 a jazda w terenie
osłony trzeba mieć i tyle co by nie pisać
Wolność każdego Człowieka jest wartością nadrzędną......
<www.atvmoto.pl>
<www.atvmoto.pl>
Re: oslony spodu cf 500 a jazda w terenie
No! I to by było na tyle.Czoper pisze:osłony trzeba mieć i tyle co by nie pisać
Koniec dyskusji leszcze
V2.....sound of madness
Re: oslony spodu cf 500 a jazda w terenie
ja ci dam koniec ;p temat za ciekawy aby kończyć.
to są te rolki?
http://allegro.pl/cf-moto-500-allroad-r ... 30589.html
chyab tak bo nawet na yt gdzieś jest filmik jak aluminium jest usuwane. Ile tych rolek wchodzi? Ile sztuk? Nie wydaje się to trudne bo są spore. Tylko pewnie aby się do nich dostać trzeba odkręcić całe cvt? gdzie to jest ? jakbyś mógł jeszcze odpisać
Może w sumie nie głupie kupić je, aby zachować oryginał i zrobić to. Widziałem filmik jak cf x5 po tym to przy starcie przód podnosi
EDIT:
już wiem, jest ich 8 i zakłada się je "za" takim kółkiem (jedno na którym jest pasek) a chroni je taka blacha która jest chyba na to zakładana albo przykręcana.
to są te rolki?
http://allegro.pl/cf-moto-500-allroad-r ... 30589.html
chyab tak bo nawet na yt gdzieś jest filmik jak aluminium jest usuwane. Ile tych rolek wchodzi? Ile sztuk? Nie wydaje się to trudne bo są spore. Tylko pewnie aby się do nich dostać trzeba odkręcić całe cvt? gdzie to jest ? jakbyś mógł jeszcze odpisać
Może w sumie nie głupie kupić je, aby zachować oryginał i zrobić to. Widziałem filmik jak cf x5 po tym to przy starcie przód podnosi
EDIT:
już wiem, jest ich 8 i zakłada się je "za" takim kółkiem (jedno na którym jest pasek) a chroni je taka blacha która jest chyba na to zakładana albo przykręcana.
Re: oslony spodu cf 500 a jazda w terenie
Nie robiłem fotek - jest 1, ale starałem się opisać to dość jasno.
Tu masz mała ściągę
http://forum.atvmoto.pl/viewtopic.php?f=30&t=512
Tu masz mała ściągę
http://forum.atvmoto.pl/viewtopic.php?f=30&t=512
V2.....sound of madness
Re: oslony spodu cf 500 a jazda w terenie
dzięki a czy możesz wrzucić zdjęcie tutaj?
koleś który mi czyści gaźnik i zmienia jakieś (nie membranki, inne trudno je dostać bo miałem problem z odpalaniem, ogólnie gaźnik chyba kiedyś zmienie na inny bo tu części trudno dostać) powiedział, że takie coś mógłby zrobić bo ma takie klucze i wagę. Więc w przyszłym roku się chyba zdecyduje. Przez twój post myślę, że nie warto kupować nowych a te stoczyć które mam - może nie do 18 gram z 25 a do czegoś pośrodku bo jednak trochę turystyki u mnie jest. Np do 21 gram albo 20.
Da radę wstawić to zdjęcie?
Aha. A obroty się zwiększają na luzie? Nie będzie problemu z wbiciem biegów? albo nie będzie rwał od razu do przodu bo wrzuceniu biegu?
koleś który mi czyści gaźnik i zmienia jakieś (nie membranki, inne trudno je dostać bo miałem problem z odpalaniem, ogólnie gaźnik chyba kiedyś zmienie na inny bo tu części trudno dostać) powiedział, że takie coś mógłby zrobić bo ma takie klucze i wagę. Więc w przyszłym roku się chyba zdecyduje. Przez twój post myślę, że nie warto kupować nowych a te stoczyć które mam - może nie do 18 gram z 25 a do czegoś pośrodku bo jednak trochę turystyki u mnie jest. Np do 21 gram albo 20.
Da radę wstawić to zdjęcie?
Aha. A obroty się zwiększają na luzie? Nie będzie problemu z wbiciem biegów? albo nie będzie rwał od razu do przodu bo wrzuceniu biegu?
Re: oslony spodu cf 500 a jazda w terenie
Wszystko będzie ok. Wolne będą jak były, nic nie będzie szarpać ani rwać.
Silnik , przełączanie biegów będzie zachowywać się jak przed grzebaniem.
Tyle że podczas ruszania i przyśpieszania będzie ciągnął na wyczuwalnie wyższych obrotach silnika.
Opisałem tam jak jest.
Spróbuj na ok 21gr i myślę że będzie to złoty środek - jak pisałem złączonym poście
Silnik , przełączanie biegów będzie zachowywać się jak przed grzebaniem.
Tyle że podczas ruszania i przyśpieszania będzie ciągnął na wyczuwalnie wyższych obrotach silnika.
Opisałem tam jak jest.
Spróbuj na ok 21gr i myślę że będzie to złoty środek - jak pisałem złączonym poście
V2.....sound of madness
Re: oslony spodu cf 500 a jazda w terenie
co ja bym bez ciebie zrobił
a na serio z racji tego, że fajnie by mieć trochę polepszone to będę to robił. Raczej quad zostaje już ze mną. Bo można wydać 30 tys to nie problem ale nie potrzebuje do mojej jazdy nie wiadomo czego tym bardziej w życiu są trochę inne priorytety. Ale jeśli w tym coś można zrobić to czemu nie.
czyli z opisu wychodzi, że nie trzeba nic ściągać oprócz tej siwej blachy i tam są rolki. Więc w sumie to nie jest trudne. Nie rozumiem dwóch rzeczy:
1. Na zdjęciu zaznaczyłem na zielono gdzie wchodzą w wariator trzpienie chwytaka. ?? a to do czego? skoro odkręcamy tylko siwą pokrywę?
2. Koniecznie należy dokładnie odtłuścić powierzchnie talerzy - ale przecież talerzy nie odkręcamy tylko tę osłonkę siwą? Mamy odtłuścić bo będziemy ją dotykać przy próbie odkręcenia osłonki?
Wracając do podłogi. To widziałem jakąś za 1250 zł. I tak zastanawiam się czy nie odżałować tego i nie kupić już gotowej. Tu mam wszystko zagięte ładnie. Gdzieś widziałem nawet w tej cenie, że gięcia były dodatkowo spawane. Sama blacha na całość to około 350 zł i do tego gięcie i sam kłopot. No może wyjdzie nie cały ale wtedy mam głowę spokojną i tylko wkręcam. No i blacha tutaj będzie trochę lepsza.
No nic mam całą zimę. Bo jakbym miał robić same wahczae to lepiej samemu, ale mnie zgadaliście do całości ;p
a na serio z racji tego, że fajnie by mieć trochę polepszone to będę to robił. Raczej quad zostaje już ze mną. Bo można wydać 30 tys to nie problem ale nie potrzebuje do mojej jazdy nie wiadomo czego tym bardziej w życiu są trochę inne priorytety. Ale jeśli w tym coś można zrobić to czemu nie.
czyli z opisu wychodzi, że nie trzeba nic ściągać oprócz tej siwej blachy i tam są rolki. Więc w sumie to nie jest trudne. Nie rozumiem dwóch rzeczy:
1. Na zdjęciu zaznaczyłem na zielono gdzie wchodzą w wariator trzpienie chwytaka. ?? a to do czego? skoro odkręcamy tylko siwą pokrywę?
2. Koniecznie należy dokładnie odtłuścić powierzchnie talerzy - ale przecież talerzy nie odkręcamy tylko tę osłonkę siwą? Mamy odtłuścić bo będziemy ją dotykać przy próbie odkręcenia osłonki?
Wracając do podłogi. To widziałem jakąś za 1250 zł. I tak zastanawiam się czy nie odżałować tego i nie kupić już gotowej. Tu mam wszystko zagięte ładnie. Gdzieś widziałem nawet w tej cenie, że gięcia były dodatkowo spawane. Sama blacha na całość to około 350 zł i do tego gięcie i sam kłopot. No może wyjdzie nie cały ale wtedy mam głowę spokojną i tylko wkręcam. No i blacha tutaj będzie trochę lepsza.
No nic mam całą zimę. Bo jakbym miał robić same wahczae to lepiej samemu, ale mnie zgadaliście do całości ;p